Poikamaiset tytöt!

Kiusattuernu

Ku oon ite tyttö mut hiustyyli on vähän ananaksen tapanen ja vaatteet 'poikamaisia' niin jos joku muukin käyttää samaa 'tyyliä' niin kiusataanko teitä/ katsotaan vinoon yms? Koska moni tekee mulle niin.

5

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xx:)xX

Sama-.- Mulla ei oo kovin pitkät hiukset ja poikamainen muutenkin niin suunnilleen puolet tyypeistä kattoo vinoon tai kysytään siit. Kysyn aina vaan että mites se noin paljoa kiinnostaa? Hiljaseks on menny :D
      Kiusaamist ei ole... (Vielä?)

• 16v jätkä

Poikamaiset tytöt on ihanii! Kaikki mun tyttöystävät on ollu poikamaisii.
        Hauskin oli se, kun yks oli meillä ekaa kertaa kylässä, niin mun faija luuli sitä pojaksi, mut ihmetteli, et minkätakii sillä oli rintaliivit päällä.

• ylpeästipoikatyttö

Ite oon kans poikamainen tyttö :D ja koulussa siit on tullu kommenttia ja välillä tuntuu et ihan sama mis liikkuu nii tuijotellaan ja välillä huudellaankin. Olin tos pari päivää sit kaupas ja mun takana oli kolme teinityttöä ja kuulin kun yksi heistä sanoi "onkohan toi homo". Ja välillä ihmiset saattaa hämmentyy et kumpaa sukupuolta oon ja aika usein mua luullaan jätkäks mut otan sen kohteliaisuutena jos näytän jonkun mielestä jätkältä :D Mut kannattaa kyl vaan olla ihan reilusti oma itsensä. Mun mielest sellaset jotka kiusaa tai kattoo vinoon yms. on lapsellisia. Mua kyl ärsyttää se et pitää kysellä et "ootko sä lesbo?" koska se et on poikamainen tyttö ei tarkoita automaattisesti sitä et olis lesbo.

• ihmeihmistyttö

Ilman meikkii ja hiustyyliäni kasvoni ovat samantapaiset kuin isällä. Poikamaiset. En meikkaa paljoo ja tälleen, joskus sit koulussa saatetaan sanoo transuks jne. En mä sitä niin vakavasti ota, jos ei ole muuten jo paska olo. Pukeudun joskus melkeen muodin mukaan (mustat pillifarkut, huppari) toisinaan sit laitan mekon tapaisia vaatteita, ja joskus jotain omaa tyyliä. (Sinivalkoiset/mustavalkoiset raitapaidat, farkkuliivit, perus farkut, ei kuitenkaa pillit, erikoisemmat hupparit, t-paidat jollain jännillä painatuksilla... jack sparrow-tyyppiset kauluspadat, ja niihin sopivat liivit) Kaiken kaikkiaan se vaihtelee paljon. En taida sopia tyttömuottiin kiinnostuksien kohteiden tai ulkonäön perusteella :D eikä se haittaa ollenkaan. Se, että on liikkumavaraa pukeutumisessa ja meikeissä ylipäätään, on hyvä asia.

• 15v otakutyttö

En oo kuullu ku vaan pari letkautusta hiuksiin liittyen, mua tuijotetaan kyllä muutenkin.. ;P
      Just niitä et "ai kato mä luulin sua pojaks..!!" *räkäistä naurua päälle* Mut siihen toimii parhaiten jos lähtee 'flirttailemaan' niille, siis jos ne on tyttöjä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe