Ku oon ite tyttö mut hiustyyli on vähän ananaksen tapanen ja vaatteet 'poikamaisia' niin jos joku muukin käyttää samaa 'tyyliä' niin kiusataanko teitä/ katsotaan vinoon yms? Koska moni tekee mulle niin.
Vastaukset 5
- Xx:)xX
Sama-.- Mulla ei oo kovin pitkät hiukset ja poikamainen muutenkin niin suunnilleen puolet tyypeistä kattoo vinoon tai kysytään siit. Kysyn aina vaan että mites se noin paljoa kiinnostaa? Hiljaseks on menny :D
Kiusaamist ei ole... (Vielä?)- 16v jätkä
Poikamaiset tytöt on ihanii! Kaikki mun tyttöystävät on ollu poikamaisii.
Hauskin oli se, kun yks oli meillä ekaa kertaa kylässä, niin mun faija luuli sitä pojaksi, mut ihmetteli, et minkätakii sillä oli rintaliivit päällä.
- ylpeästipoikatyttö
Ite oon kans poikamainen tyttö :D ja koulussa siit on tullu kommenttia ja välillä tuntuu et ihan sama mis liikkuu nii tuijotellaan ja välillä huudellaankin. Olin tos pari päivää sit kaupas ja mun takana oli kolme teinityttöä ja kuulin kun yksi heistä sanoi "onkohan toi homo". Ja välillä ihmiset saattaa hämmentyy et kumpaa sukupuolta oon ja aika usein mua luullaan jätkäks mut otan sen kohteliaisuutena jos näytän jonkun mielestä jätkältä :D Mut kannattaa kyl vaan olla ihan reilusti oma itsensä. Mun mielest sellaset jotka kiusaa tai kattoo vinoon yms. on lapsellisia. Mua kyl ärsyttää se et pitää kysellä et "ootko sä lesbo?" koska se et on poikamainen tyttö ei tarkoita automaattisesti sitä et olis lesbo.
- ihmeihmistyttö
Ilman meikkii ja hiustyyliäni kasvoni ovat samantapaiset kuin isällä. Poikamaiset. En meikkaa paljoo ja tälleen, joskus sit koulussa saatetaan sanoo transuks jne. En mä sitä niin vakavasti ota, jos ei ole muuten jo paska olo. Pukeudun joskus melkeen muodin mukaan (mustat pillifarkut, huppari) toisinaan sit laitan mekon tapaisia vaatteita, ja joskus jotain omaa tyyliä. (Sinivalkoiset/mustavalkoiset raitapaidat, farkkuliivit, perus farkut, ei kuitenkaa pillit, erikoisemmat hupparit, t-paidat jollain jännillä painatuksilla... jack sparrow-tyyppiset kauluspadat, ja niihin sopivat liivit) Kaiken kaikkiaan se vaihtelee paljon. En taida sopia tyttömuottiin kiinnostuksien kohteiden tai ulkonäön perusteella :D eikä se haittaa ollenkaan. Se, että on liikkumavaraa pukeutumisessa ja meikeissä ylipäätään, on hyvä asia.
- 15v otakutyttö
En oo kuullu ku vaan pari letkautusta hiuksiin liittyen, mua tuijotetaan kyllä muutenkin.. ;P
Just niitä et "ai kato mä luulin sua pojaks..!!" *räkäistä naurua päälle* Mut siihen toimii parhaiten jos lähtee 'flirttailemaan' niille, siis jos ne on tyttöjä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3731496Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan811019Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.89921Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49748Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43725- 121715
- 60700
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10618- 50616
- 35614
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
- 50555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33528Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 48479
- 80470