Mistä apua vaimolle?

Mies neuvottomana

Vaimoni on alkoholisti. Ei juo tällä hetkellä, käy aa-kerjolla palavereissa ja potee kuivaahuikkaa. Nyt viime palaverissa sattui jokin ongelma. Löylykauha juuttui percereikään, eikä vaimo ole voinut ulostaa pariin päivään.Miten voisin auttaa vaimoani, ulostuslääke ei auta, vaseliini ei auta, auttaisiko öljy/keskiolut kuuri?

Millainen seos öljytä ja oluestsa pitäisi tehdä, että se toimisi toivotusti. Lääkäriin vaimo ei voi mennä, koska suurin osa terveyskeskuksen työntekijöistä on entisiä juopottelukavereita ja siis juovia juoppoja.

8

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kerro ; )

      Alkoholipalstan ex-luotsi, ex-tissu hoitaa alkoholismiaan ruiskuttamalla botoxia naamaansa, kuvauttamalla percettään ja hakemalla luotsiksi, jotta voisi erota toimestaan.

    • Keskivaseliinikuuril

      Olet jalo ja ymmärtäväinen ies. Lisäksi rehellinen ja rohkea, kun tulet ulos vaimosi kaapista.

    • olet tuhkamuna

      Et anna sille tarpeeksi munaa, ei ole ihme että suo kun on tuollainen tuhkamuna siippana,,,,hahahhaahaha

    • runsastuksellinen

      Vedellä kostutettu lapanen auttaa!!

    • AAnuksenhaju-

      työnnä löylykauha perseeseesi

    • AA-mies

      Syötä sille OMOa ja työnnä löylykauha perseeseen.

    • Päivä-kerrallaan

      Jeesus armahtaa ja pelastaa meidät, kun tulemme uskossa hänen luokseen ja saamme hänen armostaan synnit anteeksi. Mutta emme saa tahallamme rikkoa Jumalan tahtoa vastaan, sillä viimeisenä päivänä Jeesus joutuu sanomaan monille nämä kohtalokkaat sanat: "Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Matt.7:23. Ja Johannes kirjoittaa, että "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."1Joh.3:4.

      Sapatti on yksi kymmenestä käskystä, jonka ihminen on työntänyt syrjään ja vaihtanut sen toiseksi päiväksi. Raamattu ennusti tuosta vallasta näin: " Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. "Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain..."Dan.7:25. Ainoa käsky kymmenen käskyn laissa, joka koskee aikaa, on sapattikäsky, jonka kirkko on vastoin Raamattua siirtänyt toiselle päivälle. Nyt on aika palata takaisin sapatinviettoon, sillä Herran päivä tulee pian ja profeetta Jesaja sanoo näin:" Näin sanoo Herra: Noudattakaa oikeutta ja tehkää vanhurskaus, silläminun autuuteni on lähellä ja minun vanhurskauteni ilmestyy.

      2. Autuas se ihminen, joka tämän tekee, se ihmislapsi, joka tässä pysyy, joka pitää sapatin eikä sitä riko..."Jes.56:1,2.

      • Bimbanbulla

        Niinpä - kukapa se sitä saparoa suoristaisi ellei sika itse...

        PS Oletko kenties eräs ryysyihin pukeutuva kalju pitkätukka, joka niin kovin tykkää sanoman saatosta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe