Mistä apua vaimolle?

Mies neuvottomana

Vaimoni on alkoholisti. Ei juo tällä hetkellä, käy aa-kerjolla palavereissa ja potee kuivaahuikkaa. Nyt viime palaverissa sattui jokin ongelma. Löylykauha juuttui percereikään, eikä vaimo ole voinut ulostaa pariin päivään.Miten voisin auttaa vaimoani, ulostuslääke ei auta, vaseliini ei auta, auttaisiko öljy/keskiolut kuuri?

Millainen seos öljytä ja oluestsa pitäisi tehdä, että se toimisi toivotusti. Lääkäriin vaimo ei voi mennä, koska suurin osa terveyskeskuksen työntekijöistä on entisiä juopottelukavereita ja siis juovia juoppoja.

8

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kerro ; )

Alkoholipalstan ex-luotsi, ex-tissu hoitaa alkoholismiaan ruiskuttamalla botoxia naamaansa, kuvauttamalla percettään ja hakemalla luotsiksi, jotta voisi erota toimestaan.

• Keskivaseliinikuuril

Olet jalo ja ymmärtäväinen ies. Lisäksi rehellinen ja rohkea, kun tulet ulos vaimosi kaapista.

• olet tuhkamuna

Et anna sille tarpeeksi munaa, ei ole ihme että suo kun on tuollainen tuhkamuna siippana,,,,hahahhaahaha

• runsastuksellinen

Vedellä kostutettu lapanen auttaa!!

• AAnuksenhaju-

työnnä löylykauha perseeseesi

• AA-mies

Syötä sille OMOa ja työnnä löylykauha perseeseen.

• Päivä-kerrallaan

Jeesus armahtaa ja pelastaa meidät, kun tulemme uskossa hänen luokseen ja saamme hänen armostaan synnit anteeksi. Mutta emme saa tahallamme rikkoa Jumalan tahtoa vastaan, sillä viimeisenä päivänä Jeesus joutuu sanomaan monille nämä kohtalokkaat sanat: "Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Matt.7:23. Ja Johannes kirjoittaa, että "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus."1Joh.3:4.

Sapatti on yksi kymmenestä käskystä, jonka ihminen on työntänyt syrjään ja vaihtanut sen toiseksi päiväksi. Raamattu ennusti tuosta vallasta näin: " Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. "Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain..."Dan.7:25. Ainoa käsky kymmenen käskyn laissa, joka koskee aikaa, on sapattikäsky, jonka kirkko on vastoin Raamattua siirtänyt toiselle päivälle. Nyt on aika palata takaisin sapatinviettoon, sillä Herran päivä tulee pian ja profeetta Jesaja sanoo näin:" Näin sanoo Herra: Noudattakaa oikeutta ja tehkää vanhurskaus, silläminun autuuteni on lähellä ja minun vanhurskauteni ilmestyy.

2. Autuas se ihminen, joka tämän tekee, se ihmislapsi, joka tässä pysyy, joka pitää sapatin eikä sitä riko..."Jes.56:1,2.

• Bimbanbulla

Niinpä - kukapa se sitä saparoa suoristaisi ellei sika itse...

PS Oletko kenties eräs ryysyihin pukeutuva kalju pitkätukka, joka niin kovin tykkää sanoman saatosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      168
      6827
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      55
      2235
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2108
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      60
      1219
    5. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      55
      1211
    6. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      352
      1210
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1091
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      948
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe