Syvältä se eu tirektiivi

Ei jumankauta juu

pian sakotetaan jos ei ole suorittanut kuljettajien täydennyskurssia vai mikä se oli. Lopetan koko rekkapenan hommat jos pakotetaan joku perkeleen täydennyskurssi käymään johkin määräaikaan mennessä. Ajelkoon isännät sitten ihan ite vaunujansa kun ei ajoissa näitä pakkokursseja hoitanut saatana.

5

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maanvaivainen

rutiset rassukka ongelmiasi väärässä paikassa.puhu palkanmaksajallesi jos sulla nyt yleensä on sellainen

• Siti Neeger

No sitten lopetat... Kyllä työttömiä kuskeja on vaikka kuinka, osa saa ajaa "tällä haavaa" jopa 2024 asti...

Tässä kohtaa ei edes käy wanha kunnon neuvo "vaihda työpaikkaa" ei kukaan firma palkkaa enää nyt kun alle kuukausi on aikaa, niin "pätemätöntä"

En ymmärrä miksi etenkin kuljetusalalla tuo lopareiden ottaminen ja/tai firman vaihto on tabu... Itse ainakin pyrin tekemään juuri sellaista hommaa mistä itse pidän, en polta itseäni väkisin loppuun työssä jossa en viihdy, vaikka tosin "paskatyötä" voin sillointällöin tehdäkin... Esim ensiviikon pe ja la menen tekemään juuri tuollaista työtä... Paskin homma kuljetusalalla

• trafipaskavirasto

Ihan persiistä tämmöset pätevyydet, 150euroa kurssi, 4 päivää käymättä, nyt ois vakituiseksi siirtyminen kuljetusalalle kun alkaa nykyiset hommat maistumaan puulta. Pelkkää rahastusta koko ammattipätevyys, samat paskakurssit on käyty moneen kertaan ilman noita Trafin merkintöjä, nyt sitten uudestaan että ollaan sitten päteviä, prkl. Uusi duunikin olis tiedossa mutta ei taida ehtiä noita kursseja käymään kun ei ole köyhällä rahaa.

• kortti kortistoon

Mulle ehotettiin työkkäristä et maksa ite kurssis ni saat ehkä paremmin töitä.heille ei kuulema kurssitus kuulu koska sen hoitaa kuulema työnantaja.no varastolle pääs töihi ilman kursseja ni lopetin 25.v kestäneen trukkeri uran siihen.kyllä suurin syy alan vaihtoon oli kyllästyminen vuosien saatossa.toki toi kurssi hommaki vaikutti.mutta ei ne kuskit mihkään lopu vain muutama prosentti vaihtaiski alaa.

• köyhätkyykkyyn

Moni henkilöstövuokrafirma kurssittaa jos jaksaa niiden listoilla pyöriä muutaman kuukauden, ei itseä kyllä kiinnosta, sen verran paskanmaku jääny suuhun tosta vuokrafirmatouhusta. Jos et ota kaikkea paskaa vastaan mitä väkisin tuputetaan niin hommat loppuu siihen, vaikka sut on palkattu aivan toisiin hommiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      185
      7735
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      35
      4943
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      126
      2943
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      83
      2334
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      94
      1646
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      218
      1550
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1151
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      17
      1104
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1029
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      226
      1002
    Aihe