Keltinmäellä ei saa naista.

Vieras33v

Tekisi mieleni nussia. Ja kun tuo vaimo on lyönyt luukkunsa kiinni, niin kaiketi sitten pitää nussia vieraan kanssa.

13

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joko taas

      Olen ollut vakisuhteessa nyt 6 v , ja suhteemme on täysin kunnossa. Seksielämämme on vilkasta ja antoisaa. Viime aikoina olemme mieheni kanssa ( mies ehdotti ) puhuneet tykkäisinkö saada kahta
      miestä yhtäaikaa . Tykkään peppuseksistä ja ym. joten se ei ole ongelma. En ole tyrmännyt ajatusta,päinvastoin ajatus kiihottaa. Nyt haluaisin järkeviä neuvoja ja kokemuksia ( naisilta ) miten teillä

    • Nörtit, nössöt, frii

      Ei täällä Jyväskylässä saa naista OLLENKAAN! Meitäkin on yli 50 koskemattoman yliopistomiehen (23 v- 36 v; perus- ja jatkotutkinto-opiskelijoita) porukka. Ei koskaan ollut naista kellään meistä!

      • naarasaarat

        Huomenna ollaan tulossa sinne ja tarvis saada yöpaikkaa.


      • en onneks asu
        naarasaarat kirjoitti:

        Huomenna ollaan tulossa sinne ja tarvis saada yöpaikkaa.

        Keltinmäessä on muutenkin niin ällöjä ukkoja etten koskis tikullakaan


    • max boy

      Entä naiset-rahastaa ja kusettaa ja kiusaa miehiä minkä taidoiltaan jaksaa...ja kauheita sekakäyttäjäakkoja,hulluja,katsokaa kun menette kauppaan mitä siellä on,,,

    • Oskari ja Topi

      Onhan siellä se lemmenbaari,,,kaikenlaisia helppohelluja

    • Varamiesvetely

      Anteeksi että minä vien kaiken vaimosi panoenergian, mutta kun hän maksaa niin hyvin. Kokeile sinä jotakin lääkettä tai terapiaa, kyllä se lopussa kiitos seisoo.

    • raukka maksaa

      hah,vai joutuu akka maksamaan seksistä,miten täytyy olla epätoivoista ja ruma akka,jos sulle joutuu muka maksamaan,oma kehu lemuaa hahhaha

    • mee viroon

      Mitä sää naisella teet mee viroon saat laatua halvalla

    • olet tunari

      Aloittaja syyttää vaimoaan kun ei luukku ei aukea,kato juntti peiliin mitä näet....ja miten käyttäydyt.N aises taitaa ajatella jo muita kun olet tunari jolla ei ole kommunikaatio taito tallelle,vaimo parka,tuskin edes välittää susta

    • Pimpero-Kaisa

      keltiäismäjellä saa puukkuoa

    • hahahaha

      siellä on kuulema sekakäyttäjänaisiakin,ketkä ovat saaneet lähestymiskieltoja..

    • mikä tahvo

      Niin että etsipäs työssä käyvä nainen,mielellään urheileva raitis,ei jupoista iloa saa ,päinvastoin,aloittaja on onneton tunari naisensa kanssa,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe