Seepraaaaaaa!

ilkka kukkanen

Olen siirtynyt tänne. Tavataan täällä ja kirjoitellaan.

12

259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilkka kukkanen

Niin, me eräältä palstalta poistetut pahikset.

Miltä tuntuu olla paha Seepra?

Olisin kysellyt Sinulta ihanainen, miten lomasi vietit.

Näin chatissä on aina tunnistamisvaara, joten voit muuttaa toki kertomustasi joiltain osin totuudestakin.

Sinun

kukkanen

• ilkka kukkanen

Seepralle

Kirjoittele!

Ihan sama valehteletko hieman, kehutko, nauratatko, vinoiletko, uhkailetko, otatko fotoja puussa riippuen, selitteletkö, vääristeletkö, sepitteletkö, runoiletko...

Tärkeintä minulle on saada olla kirjeenvaihdoosa kaltaisesi ihanuuuuden kanssa.
        Sopiaalinen paine/ilkkakukkanen

• ilkka kukkanen

Jos todella asut Kuopiossa, niin oletko huomannut sen lupsakkuuden toisen puolen.

Monet, liian monet ihmiset, ovat tavattoman kateellisia. Toisin kuin täällä Stadissa.

Täällä rakastan myös rauhaa, kun en maikkana ole tunnettu jokaisen vastaantulevan taholta.

Kuopio on todella luonnonkaunis paikka, mutta kyllästyimme muutamaan (liian moneen) ystäväämme, jotka elintasomme kasvaessa muuttuivat joko kateellisiksi tai lakkasivat pitämästä yhteyttä.

Odottelen tässä leikkausta, joka on perua kauan sitten sattuneesta tapaturmasta. Voin silti normaalisti. Siis yhtä pöllö kuin silloinkin.

• ilkka kukkanen

On upeaa istuskella esim kahviloissa ja katsella vaan vihreää teetä nauttien ihmisiä.

Ei hassumpi ajanviete ollenkaan. Ja ei yhtään tuttua tule! Ihanaaa.

Maikanroolissa Espoossa en voinut enää käydä kaupassa, kun jokainen lähes tunsi minut koulun lähikaupoissa. Kuuluisana ei ollut mukavaa.

• ilkka kukkanen
        ilkka kukkanen kirjoitti:

On upeaa istuskella esim kahviloissa ja katsella vaan vihreää teetä nauttien ihmisiä.

Ei hassumpi ajanviete ollenkaan. Ja ei yhtään tuttua tule! Ihanaaa.

Maikanroolissa Espoossa en voinut enää käydä kaupassa, kun jokainen lähes tunsi minut koulun lähikaupoissa. Kuuluisana ei ollut mukavaa.

Olen toistaiseksi luopunut alkoholista. Kokeilu se on sekin. Minne asti kestänee...

• yks ope vaan25

Voi sinua, onko opettaja joku julkkis, jonka kaikki tuntee, höpö, höpö höpön pööööö

• ilkka kukkanen

Asessani koulun lähellä ja käydessäni lähikaupassa kyllä kaikki koulumme oppilaat minut tunnistivat.

Olin heille julkkis.

• ilkka kukkanen

Asessani koulun lähellä ja käydessäni lähikaupassa kyllä kaikki koulumme oppilaat minut tunnistivat.

Olin heille julkkis.

Satuin myös laulattamaan sähköisen maikkabändini kanssa koko koulua n. 10 kertaa joka vuosi.

Kyllä minä skittasankarikin olin. Kuulin sen monelta vanhemmalta, kun lapset olivat tulleet kotiin.

• ilkka kukkanen

Kyllä minä olin asuessani koulun naapurissa Stadissa. En voinut lähikaupassa ilman lasten ja äitiensä huomiota käydä, joten vaimoni alkoi käydä.

Ei tuntunut kivalta, kun kurkkivat mitä olin ostamassa.

En puhu opettajista yleisinä julkkiksina paitsi ehkä maalla.

Puhun Stadin kokemuksesta.

• ilkka kukkanen.

Yks ope vaan 25:lle

Minä olin paikallinen julkkis ja rokkimies koululaisteni keskuudessa. Heitä oli n. 450-500.

Oli lopetettava kaupassakäynti lähellä koulua siitä syystä.

Sinulla oli väärä käsitys asiasta.
        En halunnut, että ostoksiani tarkkailtiin.

• Penthouselainen

Olin heille julkkis.

Olen asunut aina asuntoa säästäen ja autoilusta luopuen koulujeni lähellä.

jA KYLLÄ MINÄ JULKKIS LAPSILLE AINAKIN OLEN OLLUT. LAPSET 1-6 LUOKKALAISIA. OSA 7V OSA 13 V.

Sitten mätkähti kaksi perintöä ja nyt asun Stadissa.Ja makeesti Penthouhessa meren äärellä, varsin keskustassa ja korkeella.

• ilkka kukkanen

0let oudosti hävinnyt?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      106
      3128
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      236
      1959
    3. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      59
      1861
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      136
      1849
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1352
    6. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      96
      1235
    7. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      84
      1164
    8. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      61
      1155
    9. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      59