Seepraaaaaaa!

ilkka kukkanen

Olen siirtynyt tänne. Tavataan täällä ja kirjoitellaan.

12

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilkka kukkanen

Niin, me eräältä palstalta poistetut pahikset.

Miltä tuntuu olla paha Seepra?

Olisin kysellyt Sinulta ihanainen, miten lomasi vietit.

Näin chatissä on aina tunnistamisvaara, joten voit muuttaa toki kertomustasi joiltain osin totuudestakin.

Sinun

kukkanen

• ilkka kukkanen

Seepralle

Kirjoittele!

Ihan sama valehteletko hieman, kehutko, nauratatko, vinoiletko, uhkailetko, otatko fotoja puussa riippuen, selitteletkö, vääristeletkö, sepitteletkö, runoiletko...

Tärkeintä minulle on saada olla kirjeenvaihdoosa kaltaisesi ihanuuuuden kanssa.
        Sopiaalinen paine/ilkkakukkanen

• ilkka kukkanen

Jos todella asut Kuopiossa, niin oletko huomannut sen lupsakkuuden toisen puolen.

Monet, liian monet ihmiset, ovat tavattoman kateellisia. Toisin kuin täällä Stadissa.

Täällä rakastan myös rauhaa, kun en maikkana ole tunnettu jokaisen vastaantulevan taholta.

Kuopio on todella luonnonkaunis paikka, mutta kyllästyimme muutamaan (liian moneen) ystäväämme, jotka elintasomme kasvaessa muuttuivat joko kateellisiksi tai lakkasivat pitämästä yhteyttä.

Odottelen tässä leikkausta, joka on perua kauan sitten sattuneesta tapaturmasta. Voin silti normaalisti. Siis yhtä pöllö kuin silloinkin.

• ilkka kukkanen

On upeaa istuskella esim kahviloissa ja katsella vaan vihreää teetä nauttien ihmisiä.

Ei hassumpi ajanviete ollenkaan. Ja ei yhtään tuttua tule! Ihanaaa.

Maikanroolissa Espoossa en voinut enää käydä kaupassa, kun jokainen lähes tunsi minut koulun lähikaupoissa. Kuuluisana ei ollut mukavaa.

• ilkka kukkanen
        ilkka kukkanen kirjoitti:

On upeaa istuskella esim kahviloissa ja katsella vaan vihreää teetä nauttien ihmisiä.

Ei hassumpi ajanviete ollenkaan. Ja ei yhtään tuttua tule! Ihanaaa.

Maikanroolissa Espoossa en voinut enää käydä kaupassa, kun jokainen lähes tunsi minut koulun lähikaupoissa. Kuuluisana ei ollut mukavaa.

Olen toistaiseksi luopunut alkoholista. Kokeilu se on sekin. Minne asti kestänee...

• yks ope vaan25

Voi sinua, onko opettaja joku julkkis, jonka kaikki tuntee, höpö, höpö höpön pööööö

• ilkka kukkanen

Asessani koulun lähellä ja käydessäni lähikaupassa kyllä kaikki koulumme oppilaat minut tunnistivat.

Olin heille julkkis.

• ilkka kukkanen

Asessani koulun lähellä ja käydessäni lähikaupassa kyllä kaikki koulumme oppilaat minut tunnistivat.

Olin heille julkkis.

Satuin myös laulattamaan sähköisen maikkabändini kanssa koko koulua n. 10 kertaa joka vuosi.

Kyllä minä skittasankarikin olin. Kuulin sen monelta vanhemmalta, kun lapset olivat tulleet kotiin.

• ilkka kukkanen

Kyllä minä olin asuessani koulun naapurissa Stadissa. En voinut lähikaupassa ilman lasten ja äitiensä huomiota käydä, joten vaimoni alkoi käydä.

Ei tuntunut kivalta, kun kurkkivat mitä olin ostamassa.

En puhu opettajista yleisinä julkkiksina paitsi ehkä maalla.

Puhun Stadin kokemuksesta.

• ilkka kukkanen.

Yks ope vaan 25:lle

Minä olin paikallinen julkkis ja rokkimies koululaisteni keskuudessa. Heitä oli n. 450-500.

Oli lopetettava kaupassakäynti lähellä koulua siitä syystä.

Sinulla oli väärä käsitys asiasta.
        En halunnut, että ostoksiani tarkkailtiin.

• Penthouselainen

Olin heille julkkis.

Olen asunut aina asuntoa säästäen ja autoilusta luopuen koulujeni lähellä.

jA KYLLÄ MINÄ JULKKIS LAPSILLE AINAKIN OLEN OLLUT. LAPSET 1-6 LUOKKALAISIA. OSA 7V OSA 13 V.

Sitten mätkähti kaksi perintöä ja nyt asun Stadissa.Ja makeesti Penthouhessa meren äärellä, varsin keskustassa ja korkeella.

• ilkka kukkanen

0let oudosti hävinnyt?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe