canon 75-300

lessi

Couponilla on päivän diilinä joukko canonin EF-objektiiveja EOS SLR -kameroille
Mukana on mm

Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III -objektiivi

Kuvaus on tällainen:
Perusobjektiivi muun muassa urheilu-, luonto- ja muotokuvaukseen
Telezoom
Automaattitarkennus
58 mm suodinkokoLyhin tarkennusetäisyys 1,5 m

Ei mitään vakaajasta tai muusta. Muistelen, että joskus kymmenen vuotta siten tätä pidettiin hinta-laatusuhteeltaan hyvänäkin vempeleenä. Nyt vaikuttaa epäilyttävältä, mutta onko jollakin kokemuksia tästä.

8

261

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole kokemusta, mutta ei ole mainintaa vakaajasta.
      Photozonessa sitä ei ole testattu, miksi?
      Itselläni on kittiputki 55-250mm vakaajalla. Urheilukuvia sillä ehkä pystyy ulkona auringonpaisteessa kuvaamaan mutta sisätiloissa se ei ole enää hyvä jos pitää jotain liikettä kuvata. kyllähän sillä saa kun nostaa ISO arvon tappiin mutta kohinakin on sitten sen mukaista. ja kohinanpoistosta kärsii taas terävyys.
      Jos luontokuvilla tarkoitat esim eläimiä niin nuo millit riittää suurinpiirtein omakotitalon pihapuista kuvattuihin lintuihin jos pääset häiritsemättä muutaman metrin päähän.
      no tuo on III versio eli luutavasti uusin, itse mietin joskus mutta jätin väliin koska en löytänyt mistään siihen testituloksia.
      Paha sanoa mitään mutta sinuna harkitsisin ja yrittäisin ottaa selvää ... joku siinä mättää.
      eli et ole ainoa josta vaikuttaa epäilyttävältä :)

• rekolan reima

"Photozonessa sitä ei ole testattu, miksi?"

Kyllähän minä sen tiedän.
        Mutta en kerro :-)

• rekolan reima kirjoitti:

"Photozonessa sitä ei ole testattu, miksi?"

Kyllähän minä sen tiedän.
        Mutta en kerro :-)

kerro ny :) älä pidä hullua jännityksessä :D

• 20+10

Minulle tuon putken 1. versio tuli filmiaikana kittilinssinä. Ei ole vakaajaa. Itse laittaisin ennemmin rahat 55-250 IS STM tai 70-300 IS USM -laseihin.

• Ville H

Itsellä ei noista kokemusta, mutta omistan ymmärtääkseni suhteellisen vähän myydyn Canon EF 70-300mm f/4-5.6 L IS USM objektiivin. Valovoima yhtä heikko tässä kuin alkuperäisen kysyjän mainitsemassa mallissa. Oma versio ollut aina mukana ulkomaan reissuilla ja olen tykännyt objektiivista kovasti. Valovoima heikko, mutta piirtää hyvin. Jos sattuu samanlainen yksilö kuin minulla on, niin suosittelen.

• vilmiaika

Tuskin on vakaajaa.
      Kuvauksessahan sanotaan,että se eos slr kameralle,ei dslr:lle,tosin kyllä Canon jo filmiaikana kai noita vakaajia joihinkin objektiiveihin rakensi.Kuin toimivia,niin en tiedä.

Ps. Paljon oli hinta?

• Vanonisti minäkin

Hyödytön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      19
      1299
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1211
    3. 64
      1200
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      98
      1124
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1029
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      989
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      937
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      903
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      80
      821
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      804
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      781
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      656
    13. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      643
    14. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      626
    15. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      626
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      618
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      588
    18. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      544
    19. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      534
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      300
      531
    Aihe