Mua ei huvita lukea.......

Sumppi-Ruusa

...aikaihmisten kinailuja täällä, joten jatkan tuon ihanan hyvänmielenkirjan lukemista "ääneen".


"MIEHEN MITTA

Kyllä luonto on ihmeellinen. Kahdessakin mielessä. Ensiksikin on se, ettei koskaan voi etukäteen tietää, milloin lampusta palaa lamppu. Aina tulee yllätyksenä se. Päts.
Ja toiseksi on DNA, deoksiribonukleiinihappo vai mikä se nyt on, mihin on kirjoitettu kaikki se, mitä eläimen tulee tietää.
Olette varmaan empiirisesti perillä siitä, että kun kissa seistä toljottaa tuvan lattialla ja sen selkää silittää, kissa nostaa takapuoltaan ylös. Ja kun sitä ottaa epäkristillisesti hännästä kiinni ja pitää, niin se alkaa heti onneton vetää.
Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, jossain kohti kissan DNA:ssa on kirjoitettuna "häntään tartuttaessa vedä" ja "selkää silitettäessä nosta persiitä, s.v.p.".
Ja on se hyvä, että niin on sinne ne asiat kirjoitettu kissan päähän. Kun, olisi siinä hirveä homma, ennen kuin saisi blancokissan opetettua nykyisten syntyperäisten tasolle.
Vielä kun joku opettaisi suomalaisen miehen virtsaamaan pönttöön eikä lattialle, niin Nobel, heti !"

22

1287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusimman tutkimuksen mukaan miehestä voidaan eristaa tavittavat geenit suvunjatkamiseen, jolloin ei tarvita naista edes suvun jatkamiseen tietää Tieteen Kuvalehden viimeisin numero.
      Minäkin saan tehdä tarpeeni kuten haluan ilman, että Sumppi-Ruusa on sättimässä.
      Saat lukea Sirpaletta, Nyyrikkiä jopa Perjantaita vaikka joka päivä !

      • Vaito Nainen

        "Tuli, tuli kahvinkeittäjäksi kuukausipalkalla juuh !"
        Näin lauloi Kipparikvartetti.
        Naista ei arvosteta miehisessä maailmassa,
        vai arvostetanko?


      • Toinen hemmo

        Jos nyt oikein tuota avausta tulkitsin, niin ajatus miesten virtsaamisopetuksesta ei tullut Sumppi-Ruusan suusta, vaan se oli ote jostain kirjasta.
        Lienenkö aivan väärässä ?


      • juoru

        Juoruiluun ja parjauskampanjoitten vetämiseen tarvitaan naista, josta MdK nikkiä käyttävä on oivallinen esimerkki palstalla.


      • Rituli
        juoru kirjoitti:

        Juoruiluun ja parjauskampanjoitten vetämiseen tarvitaan naista, josta MdK nikkiä käyttävä on oivallinen esimerkki palstalla.

        Tässähän ei kukaan juorua kenestäkään, mutta sinäpä heti syyllistyit sellaiseen. Hyi,Hyi!


    • Mies 50+

      Se on hyvä lannoite toi urea,vaikka marjapuskan juurelle,eikä mene kuutta litraa puhdasta vettä joka lirin jälkeen pöntöstä alas

      • Kerran joku kysyi radion luonto-ohjelmassa, että kun lapset käyvät pissimässä puiden juurelle, niin mitä puuta suositellaan. Vastaus oli muistaakseni, että vaihtelevasti - ei siis aina saman puun juurelle!


    • Hexa

      Vaikuttaa kuin Markus Ka(h)jon tekstiltä.

    • Kaitsu

      Jos huomennakin aiot tulla
      yksi toivomus on mulla
      joka tippa pyttyyn päästä
      minut siivoukselta säästä.

      eiköhän tämä auta ?

    • ZOZ

      "Vielä kun joku opettaisi suomalaisen miehen virtsaamaan pönttöön eikä lattialle, niin Nobel, heti !"
      Sehän on selvä että mitä pitempi mies niin sen vaikeempi on sieltä ylhäältä tähdätä pönttöön saakka. Eikä asiaa helpota yhtään se jos on hieman jurrissa tai muuten nukuksissa.

      Ikkunastako sitä pitäisi kusta ? Vaiko kerrostalon parvekkeelta ?
      Mahtais alakerran mummelikin tykätä kyttyrää jos sen kukat sais ihan luonnonmukaista lannoitetta :D !

      • Hexa

        Siirry lähemmksi, se on lyhyempi kuin luuletkaan!


      • ZOZ
        Hexa kirjoitti:

        Siirry lähemmksi, se on lyhyempi kuin luuletkaan!

        Niin, sinähän sen tiedät :)


      • Mies 50+

        Siin voi viel lauleskella,vaikka Paddingin biisiä,fiilaten ja höyläten.


      • ZOZ
        Mies 50+ kirjoitti:

        Siin voi viel lauleskella,vaikka Paddingin biisiä,fiilaten ja höyläten.

        Mutta pitäisköhän sitä kuitenkin varottaa mahdollisesti alla olevia ?
        Että tietävät varoa lastia :D

        Eikös golfissakin jotain "fore" tai jotain semmoista kiljasta (tai ainakin ennen) ennen kuin lyödään ?

        BTW, minusta golf on edelleen elitistinen, poroporvareiden "peli".
        Heilutti mailaan sitten vaikka vastavalmistunut merkonomin planttu, bisnesmies, Tarja Halonen, itse Jorma Ollila tai vaikkapa lähimmän mummonmökin asukki :)


      • vertaa tajua

        tottakai istualtaan pissaat niin et lorottele minne sattuu, onko miesten käsityskyky ja mielikuvitus tosiaan kaikilla tuota luokkaa ettei noin yksinkertaista asiaa tajua ??

        Sitäpaitsi istualtaan kun pissaat niin rakko tyhjenee paremmin ja tällätapaa voit myös estää eturauhassyövän puhkeamista, on muuten tutkittu juttu...esim beduiineilla ei esiinny ko. syöpää olenkaan mutta hepä tekevätkin kaikki tarpeensa istualtaan

        *sulkeudun suosioonne*


      • ZOZ
        vertaa tajua kirjoitti:

        tottakai istualtaan pissaat niin et lorottele minne sattuu, onko miesten käsityskyky ja mielikuvitus tosiaan kaikilla tuota luokkaa ettei noin yksinkertaista asiaa tajua ??

        Sitäpaitsi istualtaan kun pissaat niin rakko tyhjenee paremmin ja tällätapaa voit myös estää eturauhassyövän puhkeamista, on muuten tutkittu juttu...esim beduiineilla ei esiinny ko. syöpää olenkaan mutta hepä tekevätkin kaikki tarpeensa istualtaan

        *sulkeudun suosioonne*

        on se että ainoastaan naiset, pikkulapset ja ne miehet jotka eivät enää pystyssä pysy istuskelevat pöntöllä..
        Ymmärräthän sen vai ? :)

        Olisi se aika huvittavaa kun isot äijät kyykkis pubi-illan jälkeen jossain pusikossa kuin ämmät, sen sijaan että kuseskelisivat seisaaltaan puun juureen.

        Tää aihee alkaa jo pikkasen kyllästyttää...
        Kysy urologiltasi jos vielä tulee jotain mieleen :D

        P.S: Masturbointi kerran päivässä pitää syövän loitolla. Myöskin tutkittu juttu :)


      • vertaa tajua kirjoitti:

        tottakai istualtaan pissaat niin et lorottele minne sattuu, onko miesten käsityskyky ja mielikuvitus tosiaan kaikilla tuota luokkaa ettei noin yksinkertaista asiaa tajua ??

        Sitäpaitsi istualtaan kun pissaat niin rakko tyhjenee paremmin ja tällätapaa voit myös estää eturauhassyövän puhkeamista, on muuten tutkittu juttu...esim beduiineilla ei esiinny ko. syöpää olenkaan mutta hepä tekevätkin kaikki tarpeensa istualtaan

        *sulkeudun suosioonne*

        Tulee heti mieleen yksi homokaveri joka sanoi käyvänsä istumapissalla kun hommissa alkoi ottaa päähän.

        Taisi olla stressitauon synonyymi.


      • Mies 50+
        vertaa tajua kirjoitti:

        tottakai istualtaan pissaat niin et lorottele minne sattuu, onko miesten käsityskyky ja mielikuvitus tosiaan kaikilla tuota luokkaa ettei noin yksinkertaista asiaa tajua ??

        Sitäpaitsi istualtaan kun pissaat niin rakko tyhjenee paremmin ja tällätapaa voit myös estää eturauhassyövän puhkeamista, on muuten tutkittu juttu...esim beduiineilla ei esiinny ko. syöpää olenkaan mutta hepä tekevätkin kaikki tarpeensa istualtaan

        *sulkeudun suosioonne*

        Se sopii hyvin putkiaivollekin ja jos oikein pinnnistää,niin voi jopa jauhaa purkkaakin samalla.Toi beduiini homma kyllä epäilyttää,niillä ei ole kyllä pönttöjä missä istua,vai onko,kerran nuorena yksissä bailuissa oli yksi intialainen kamu, avasin vahingossa veskin oven niin hän oli lootus asennossa pöntöllä.Eräs rakennusmies jutteli kun oli ollut lähi-idässä tekemässä koulua,niin rehtorin huoneesen laitettiin vessan pönttö,niin paikalliset oli kuulemma siitä huolimatta seisonut sen pöntön päällä.


      • Hexa
        ZOZ kirjoitti:

        on se että ainoastaan naiset, pikkulapset ja ne miehet jotka eivät enää pystyssä pysy istuskelevat pöntöllä..
        Ymmärräthän sen vai ? :)

        Olisi se aika huvittavaa kun isot äijät kyykkis pubi-illan jälkeen jossain pusikossa kuin ämmät, sen sijaan että kuseskelisivat seisaaltaan puun juureen.

        Tää aihee alkaa jo pikkasen kyllästyttää...
        Kysy urologiltasi jos vielä tulee jotain mieleen :D

        P.S: Masturbointi kerran päivässä pitää syövän loitolla. Myöskin tutkittu juttu :)

        Niin, sinähän se tiedät.


      • ZOZ
        Hexa kirjoitti:

        Niin, sinähän se tiedät.

        Senhän nyt tietää jo murrosikäinenkin nykyään :D

        Ta-ta
        Hexa = Häxa = noita


      • on helppo uskoa
        Mies 50+ kirjoitti:

        Se sopii hyvin putkiaivollekin ja jos oikein pinnnistää,niin voi jopa jauhaa purkkaakin samalla.Toi beduiini homma kyllä epäilyttää,niillä ei ole kyllä pönttöjä missä istua,vai onko,kerran nuorena yksissä bailuissa oli yksi intialainen kamu, avasin vahingossa veskin oven niin hän oli lootus asennossa pöntöllä.Eräs rakennusmies jutteli kun oli ollut lähi-idässä tekemässä koulua,niin rehtorin huoneesen laitettiin vessan pönttö,niin paikalliset oli kuulemma siitä huolimatta seisonut sen pöntön päällä.

        toimituksen suoritus kyykyssä kun muuten helmat saattaisivat likaantua ja muutenkin homma näyttäisi aika rivolta jos nostaisi ne toimituksen ajaksi edestä ylös.


      • asennoton vaan ei asunnoton
        Mies 50+ kirjoitti:

        Se sopii hyvin putkiaivollekin ja jos oikein pinnnistää,niin voi jopa jauhaa purkkaakin samalla.Toi beduiini homma kyllä epäilyttää,niillä ei ole kyllä pönttöjä missä istua,vai onko,kerran nuorena yksissä bailuissa oli yksi intialainen kamu, avasin vahingossa veskin oven niin hän oli lootus asennossa pöntöllä.Eräs rakennusmies jutteli kun oli ollut lähi-idässä tekemässä koulua,niin rehtorin huoneesen laitettiin vessan pönttö,niin paikalliset oli kuulemma siitä huolimatta seisonut sen pöntön päällä.

        On nuo sun juttusi poskettomia. Välillä ei mitään päätä tai häntää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      229
      1913
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      83
      1173
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      984
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      699
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      671
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      647
    Aihe