Moi kaikki! Onko kellään Simssin ykkösosaan lisäosia??? Oon menossa lauantaina ostamaan ykkösosaa, ja ois kiva tietää mitä lisäosia siihen kannattaa ostaa sitten kun niitä rupeaa hankkimaan. Mikä on teidän mielestänne paras lisäosa, ja miksi?
Oisko kellään vinkkejä siihen Simssiin ja voiko siihen ihan The Sims peliin hakea netistä jotain, vai onko se vaan kakkosversion hienouksia?
Lisäosista ja muustakin
6
296
Vastaukset
- norppa
Mun mielestä kannattaa ostaa ainakin sims lemmikit koska siinä tulee niitä lmmikkejä ja hot date kun siinä pääsee kaupungille ja sit superstars kun siinä on niin ihania huone kaluja!
- Sadetyttö
kiitti norppa!
- Arizona
...ainakaan kannata hankkia, se on tylsä. jos ottaa kaverin mukaan lomalle nii se vaan seuraa perässä, sitä kaverii ei pysty ohjaa ja muutenkin lisäosan vaihtoehdot on vähän niin ja näin :/ ei kannata sitä ostaa ainakaan mun mielest.
- viivi
Eka ostaisin lemmikit, sitten hot date ja supestar. Mutta enään en osta mitään lisäosiin Sims 1, koska Sims 2 on niin hyvä.
- Jonnu
kannattaa ostaa superstar, se on hyvä lisäosa!!
- *lumina*
En omista pelejä Lomalla ja House Party mut muut mulla on. Paremmuusjärkässä:
1) Hot Date
2) Taikaa
3) Livin it up
4) Superstar
5) Lemmikit
Lemmikit mielestäni ainoo huonohko ostos. Ei varmaan kannata ellei oo tosi eläinrakas. Hetken jaksaa innostaa et vau, elukoita, mut melko turha osa peliä nekin on....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770