aattelin vaa kysyy et kui moni teistä juo
laittakaa
ikä:
sukupuoli:
juominen
20
312
Vastaukset
- kuka vaan
"aattelin vaa kysyy et kui moni teistä juo"
Mikä kysymys tuo oli, josei ihminen juo, niin ei se kovin pitkälle pötki, vaan kuolee neste hukkaan noin kolman päivän kuluessa. Silkaa realismia. Mutta taisit tarkoittaa viinan juontia, vai mitä? - fsdfsdjkldfngkhjdrio
Ylempään kommenttiin: Oot aika paska pätijä, ku et ees yhdys_sanoja hallitse ja muutenkaa perus suomenkielen kielioppia, joten sul ei oikeen oo varaa huudella. =D
- #eroonkielivirheistä
Ja sinulle vielä tiedoksi, että suomen kieli kirjoitetaan erilleen. Suomenkielinen sun muut kuitenkin yhteen.
- Ymmärräthän
Ikä: 19v, ekat kännit 13v ja siitä sit satunnaisia juomisia. Joskus muutama kalja joskus vähä enemmän ja sit harvoin nii paljo ku pää kestää.
Sukupuoli: Pippeli- yees i doo
Ikä:17. Kesällä tuli juotua n. Joka toinen viikonloppu, joskus viikollakin. Nyt koulujen alettua harvemmin. Juodaa sillee sopivasti, et tulee kiva känni mut ei oksennella ojassa. Paitsi joskus.
Sukupuoli: Vagina
- Tydyytyyy
Kesällä vähän lähti lapasesta kun eka vuosi täysikäsenä :D
En laskenu mutta ei ollu kun ehkä 1 tai 2 vklp kun en ollu juomassa vähintään yhtenä päivänä. Jälkikäteen ajateltuna, onneks olin viikolla töissä, vähän jotain rajaa...
Eli ikä 18 ja sukupuoli täälläkin vagina - gfjglgs
En juo alkoholia.
Ikä 17 vuotta ja sukupuoli poika. - Planck
Juon alkoholia käytännössä joka viikko ainakin kerran ellen parikin lukuunottamatta joitain satunnaisia poikkeuksia... Mutta sitä se teettää tämä yliopistossa opiskelu, on nähkääs todella hyvä tarjonta mitä bileisiin ja pirskeisiin tulee ;) Sukupuoli mies ja ikää 21 v. Saa ihmetellä kyllä itsekin, miten edes tohdin vastata tähän ketjuun...
- 13v. tyttö
Ikää 13v. Tyttö ja vedin ekat kännit 12v. En juo säännöllisest lähin sillon ku sattuu saamaa jostain sen yhen bissen ja sitärataa
- sixbackboyyy95
13v. tyttö kirjoitti:
Ikää 13v. Tyttö ja vedin ekat kännit 12v. En juo säännöllisest lähin sillon ku sattuu saamaa jostain sen yhen bissen ja sitärataa
Harvoin juon kesällä yhen kerran, johtunee siit ettei oo mtn porukkaa...
noh en koskaa oo vetäny mtn räkäkänmejä ikää koht 19
ja vaik olis nii en usko et kauheen usein joisin
ja teille nuorille älkää juoko 12-15 vuotiaan ehk sit 16> pikku hiljaa sit en jaksas saarnaa mut pilaatte vaa aivonne ja maksanne...
Peenis on sukupuoli - 97 gal
sixbackboyyy95 kirjoitti:
Harvoin juon kesällä yhen kerran, johtunee siit ettei oo mtn porukkaa...
noh en koskaa oo vetäny mtn räkäkänmejä ikää koht 19
ja vaik olis nii en usko et kauheen usein joisin
ja teille nuorille älkää juoko 12-15 vuotiaan ehk sit 16> pikku hiljaa sit en jaksas saarnaa mut pilaatte vaa aivonne ja maksanne...
Peenis on sukupuoliJoo mäki aloin vasta tossa 17 vuotiaana juomaa koska ei oikee ollu kavereita nuorempana nii ei tullu pyörittyy missää ihmisten kaa.. mutta toi vähintää 16 ois iha hyvä raja sille, ei sitä aikasemmi todellakaa ku ei sen ikösellä oo maksa kehittyny että kestäis. Menee koko loppu elämäks se maksa pilalle nimittäi :(
- Anatyttö
Oon 13 ja tyttö, en juo alkoholia (mitä nyt joskus vähän maistan toisten laseista...) mut alkoholissahan on vaik kuin kaloreita jos oikeesti juo ni... Taidan pysyy niistä litkuista kaukana.
- ei hyvää kesää
Joo totta alkoholissa on aika paljjo kaloreita mut se nyt on pienin ongelma mitä siihe liittyy -.- ei kukaa nyt oo sen takii vaa juomatta et siin on paljo kaloreita.
- eh?
Oon 16v ja juon ehkä noin kerran kuukaudes, sukuelimenä toimii kikkeli.
- anuusususu
tyttö 16 weeewewe jaa tuota noin juon ehkä n. 2 kertaa kuussa. Ensimmäisen kerran "ryyppäsin" kun olin 14.
- Vaginallinen
Taisin ekat kännit juoda joko vähän ennen kun täytin 14 tai sitten olin juuri täyttänyt, ei sen niin tarkkaan varmaan oo väliä. Nykyisin juon aika satunnaisesti, kesäisin yleensä useammin, nyt koulun alettua oon tainnut kerran vaan juoda. Niin ja 15v, täältä ei ainakaan viimeksi mitään yläkerta haaroista löytynyt
- namnam
Tilastollisesti tältä "bailut" palstalta on erittäin harkitsematonta ottaa otosta, sillä oletuksen mukaan tälle palstalle hakeutuvat päihteitä käyttävät nuoret. "kui moni teistä juo": kaikki meistä
- Vitunthuglife
Ikä: '99 syntynyt joten päättele siitä
Sukupuoli: tyttö
Juon suurinpiirtein jokatoinen viikonloppu - :))
tappakaa vain rauhassa itsenne laillisilla päihteillä itse polttelen pilveä terveenä
- Tyttö 98
15v ekat kännit, nyt oon 16 ja oon vaan satunnaisesti yhen siiderin juonut jne. Tällä hetkellä ei oikeen ole kavereita, joiden kanssa juoda.Mutta pitäskö sitä aina olla menossa ja ryyppäämäs alaikäsenä?Mieluummin olen kotona perheen kanssa.16v synttäreilläkään en juonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501