Audienssi Rapen Ulkoistamiseksi :-)

HeKeKee'd

Kannattaisin vastaavaa:

Kaikki, ketkä ignoraavat Rapen, laittavat nimen alle. Toisinsanoen kukaan ei provosoidu, vastaa, tai ylipäätänsä reagoi Rapen viesteihin. Äkkiä se kyllästyy yksinään hillumiseen. Tämä jatkuisi niin kauan kunnes Rape on kiltisti, ja otettaisi uudestaan käyttöön kun Pikku-Rape taas kilahtaisi.

Itse allekirjoitan tämän sopimuksen: En reagoi Rapen spämmiin tai viesteihin, ja olen kuin häntä ei olisi.

Kaikki saavat tulla mukaan, vakkarit ja nimettömät.

44

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ehkä minunkin pitäisi yrittää tehdä Korppisestani vähän kunnollisempi, hänen vuokseen! ♥

    • Ehdotinkin tätä joskus kauan sitten. Tulen mukaan ilman muuta; tämä toiminee.

      • Niin ja sitten Korppi oppii käyttäytymään! :DD Tulee vielä pitkä koulutus, ei sillä väliä vielä ole. ♥


    • Siiliö

      Oikeassa elämässä en todellakaan suostuisi tällaiseen, mutta netissä asia on eri.

      • Mikset suostuisi oikeassa elämässä?


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Mikset suostuisi oikeassa elämässä?

        "Mikset suostuisi oikeassa elämässä?"

        Koska oikeassa elämässä ihminen ei oikeasti käyttäydy sillä tavalla. Lisäksi silloin antaa ihmiselle sen käsityksen, että tämä saa tehdä mitä vaan. Ja se taas ei ihan oikeasti toimi sillä tavalla tässä maailmassa, koska jos menee vittuilemaan jollekulle, ei hän päätä antaa toisen tehdä niin kauan, että tämä kyllästyy, vaan siinä tulee sitten turpaan tmv. Hieno esimerkki ihmiselle? Netissä tämä toimii jostain syystä huomattavasti paremmin. Lisäksi jos joku netissä pyörivä trolli saa päähänsä, että hän voi tehdä oikeassa elämässä mitä vaan, olen vaan iloinen siihen, että sellainen saatanan lapsellinen elämätön nettikiusaaja piestään vittu hengiltä. Saatana.

        Tunnen taas vaihteeksi olevani ainoa, joka osaa kasvattaa ihmisiä.


      • Siiliö kirjoitti:

        "Mikset suostuisi oikeassa elämässä?"

        Koska oikeassa elämässä ihminen ei oikeasti käyttäydy sillä tavalla. Lisäksi silloin antaa ihmiselle sen käsityksen, että tämä saa tehdä mitä vaan. Ja se taas ei ihan oikeasti toimi sillä tavalla tässä maailmassa, koska jos menee vittuilemaan jollekulle, ei hän päätä antaa toisen tehdä niin kauan, että tämä kyllästyy, vaan siinä tulee sitten turpaan tmv. Hieno esimerkki ihmiselle? Netissä tämä toimii jostain syystä huomattavasti paremmin. Lisäksi jos joku netissä pyörivä trolli saa päähänsä, että hän voi tehdä oikeassa elämässä mitä vaan, olen vaan iloinen siihen, että sellainen saatanan lapsellinen elämätön nettikiusaaja piestään vittu hengiltä. Saatana.

        Tunnen taas vaihteeksi olevani ainoa, joka osaa kasvattaa ihmisiä.

        Minun kohdallani kaikki nälviminen ja kiusaaminen kyllä loppui tasan siihen paikkaan, kun lakkasin reagoimasta siihen. Näin ei tietenkään ole kuin marginaalisessa osassa tapauksista kiusaamisen kohdalla, mutta harvoin kukaan jaksaa vittuilla, huom, ei kiusata vaan vittuilla, jos toinen ei vastaa mitään. Minulla on kylliksi itsehillintää olla käymättä ärsyttävien ihmisten kimppuun.


      • icepicked kirjoitti:

        Minun kohdallani kaikki nälviminen ja kiusaaminen kyllä loppui tasan siihen paikkaan, kun lakkasin reagoimasta siihen. Näin ei tietenkään ole kuin marginaalisessa osassa tapauksista kiusaamisen kohdalla, mutta harvoin kukaan jaksaa vittuilla, huom, ei kiusata vaan vittuilla, jos toinen ei vastaa mitään. Minulla on kylliksi itsehillintää olla käymättä ärsyttävien ihmisten kimppuun.

        Minä taas toivoin, että joku kiusaaja erehtyisi sanomaan jotain. Meilläpäin olivat niin aivokuolleita, ettei jauhojen tunkeminen suuhun olisi ollut vaikeaa ja lisäksi olisin silloin aikojen alussa nauttinut siitä...


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Minun kohdallani kaikki nälviminen ja kiusaaminen kyllä loppui tasan siihen paikkaan, kun lakkasin reagoimasta siihen. Näin ei tietenkään ole kuin marginaalisessa osassa tapauksista kiusaamisen kohdalla, mutta harvoin kukaan jaksaa vittuilla, huom, ei kiusata vaan vittuilla, jos toinen ei vastaa mitään. Minulla on kylliksi itsehillintää olla käymättä ärsyttävien ihmisten kimppuun.

        Niin, mutta useammin kyseistä taktiikkaa itse olen kuullut käskettävän käyttää pikkulapsiin. Pikkulapsen tasolle minä tässä tapauksessa Rapenkin asetan, koska hän näyttäisi olevan henkisesti ärsyttävämpi (WTF!?) versio nuoremmasta pikkusiskostani. Pikkulapsethan omalla kokemuksellani vain jatkavat taikka keksivät aina loputtomasti uusia vittuilukeinoja ja minun suureksi vahingokseni, ne liittyvät useimmiten ääneen, joka on käytännössä ehkä suurin heikkouteni. Äänellä minua on helpompi ärsyttää ja pelotella. Fyysisetkään haitat eivät tepsi, koska joko ne ovat kipua, jota siedän hyvin tai sitten ne ovat jotain, jonka saa helposti loppumaan lyömällä. Kiusaajiin tuo saattaakin toimia (En koskaan kokeillut.), koska he ovat henkisesti kypsempiä (Tavallaan.) ja tahtovat nähdä mielellään tuloksia. Tässä mielessä en siis miellä Rape kiusaajaksi, vaan ärsyttäväksi kakaraksi, koska hän vastaa enemmän kakaran henkistä tasoa.
        Niin ja onhan minulla syy, miksen käytä tuota kiusaajiin: Kiusaajat voi ratkaista joko solvaamalla takaisin tai fyysisessä tapauksessa vain yhdellä kovalla lyönnillä, jonka jälkeen kiusaaja useimmiten ei jatka, koska ei tietenkään tahdo niin kovasti vittuilla kellekkään, että olisi valmis ottamaan kovia iskuja vastaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä taas toivoin, että joku kiusaaja erehtyisi sanomaan jotain. Meilläpäin olivat niin aivokuolleita, ettei jauhojen tunkeminen suuhun olisi ollut vaikeaa ja lisäksi olisin silloin aikojen alussa nauttinut siitä...

        Nykyään minua kunnioitetaan jonkinlaisena luokan maskottihikkenä... :D

        Sinäkin olet täällä.


      • icepicked kirjoitti:

        Nykyään minua kunnioitetaan jonkinlaisena luokan maskottihikkenä... :D

        Sinäkin olet täällä.

        Täällä lukiossa on aika paljon "hikkejä". Paitsi yksi tyttö on ylitse muiden. Opettaja kysyy jotain (välttelee antamasta hänelle puheenvuoroa...) ja tyttö vastaa kysymykseen mahdollisesti tai pitää luennon aiheen vierestä. Sitä sarjaa, joka puhuu ja toistaa kuin papukaija kaiken kuulemansa.


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        Täällä lukiossa on aika paljon "hikkejä". Paitsi yksi tyttö on ylitse muiden. Opettaja kysyy jotain (välttelee antamasta hänelle puheenvuoroa...) ja tyttö vastaa kysymykseen mahdollisesti tai pitää luennon aiheen vierestä. Sitä sarjaa, joka puhuu ja toistaa kuin papukaija kaiken kuulemansa.

        "Sitä sarjaa, joka puhuu ja toistaa kuin papukaija kaiken kuulemansa. "

        Tuota en tajua! Vastaus kopioitu joko suoraan kirjasta tai se on täsmälleen sama, kuin opettaja on joskus sanonut. Muistaakseni joskus seiskalla, kun opettaja kuulusteli läksyjä. Se oli joku kirjan tehtävä ja opettaja antoi puheenvuoron yhdelle tytölle ja eikös tyttö sitten sanonut vastaukse, joka oli suoraan kopioitu kirjasta. Opettaja ei ilmeisesti edes ajatellut mitään, vaan taisi olla jopa sitä mieltä, että asia on opittu hyvin, kun vastaus on täydellinen... Ja paskat! Jos vastaus on suoraan kopioitu kirjasta vihkoon ja sitten luettu vihosta ääneen, asiaa ei todellakaan ole opittu. Pidän jopa lyhyttä ja tiivistettyä vastausta parempana, kuin suoraan kirjasta kopioitua. Pidän jopa väärää vastausta parempana, koska oppilas on ainakin tehnyt töitä omilla aivoillaan ja joko ymmärtänyt tai päätellyt asian väärin. Paras on kuitenkin täydellinen vastaus, joka ei ole kopioitu suoraan kirjasta. Siitä voi päätellä, että oppilas joko osaa asian tai on niin hyvä kusettamaan ihmisiä, että pärjää elämässä ihan vaan sillä tavalla.


      • kurpizza kirjoitti:

        Täällä lukiossa on aika paljon "hikkejä". Paitsi yksi tyttö on ylitse muiden. Opettaja kysyy jotain (välttelee antamasta hänelle puheenvuoroa...) ja tyttö vastaa kysymykseen mahdollisesti tai pitää luennon aiheen vierestä. Sitä sarjaa, joka puhuu ja toistaa kuin papukaija kaiken kuulemansa.

        Höpöttäminen aiheen vierestä tunnilla ja itsensä ulkoaoppimaan pakottaminen on ärsyttävää. Jos päden, päden lyhyesti. Minusta lähinnä tietävät, että kanssani samaan ryhmään pääseminen = hyvä arvosana ryhmätyöstä.


      • Siiliö kirjoitti:

        Niin, mutta useammin kyseistä taktiikkaa itse olen kuullut käskettävän käyttää pikkulapsiin. Pikkulapsen tasolle minä tässä tapauksessa Rapenkin asetan, koska hän näyttäisi olevan henkisesti ärsyttävämpi (WTF!?) versio nuoremmasta pikkusiskostani. Pikkulapsethan omalla kokemuksellani vain jatkavat taikka keksivät aina loputtomasti uusia vittuilukeinoja ja minun suureksi vahingokseni, ne liittyvät useimmiten ääneen, joka on käytännössä ehkä suurin heikkouteni. Äänellä minua on helpompi ärsyttää ja pelotella. Fyysisetkään haitat eivät tepsi, koska joko ne ovat kipua, jota siedän hyvin tai sitten ne ovat jotain, jonka saa helposti loppumaan lyömällä. Kiusaajiin tuo saattaakin toimia (En koskaan kokeillut.), koska he ovat henkisesti kypsempiä (Tavallaan.) ja tahtovat nähdä mielellään tuloksia. Tässä mielessä en siis miellä Rape kiusaajaksi, vaan ärsyttäväksi kakaraksi, koska hän vastaa enemmän kakaran henkistä tasoa.
        Niin ja onhan minulla syy, miksen käytä tuota kiusaajiin: Kiusaajat voi ratkaista joko solvaamalla takaisin tai fyysisessä tapauksessa vain yhdellä kovalla lyönnillä, jonka jälkeen kiusaaja useimmiten ei jatka, koska ei tietenkään tahdo niin kovasti vittuilla kellekkään, että olisi valmis ottamaan kovia iskuja vastaan.

        Minä en pitäisi lyömistä kannatettavana ratkaisuna mihinkään, mutta ymmärrän, että ihmismieli sortunee sellaiseen toisinaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Täällä lukiossa on aika paljon "hikkejä". Paitsi yksi tyttö on ylitse muiden. Opettaja kysyy jotain (välttelee antamasta hänelle puheenvuoroa...) ja tyttö vastaa kysymykseen mahdollisesti tai pitää luennon aiheen vierestä. Sitä sarjaa, joka puhuu ja toistaa kuin papukaija kaiken kuulemansa.

        En minäkään ymmärrä. Tyttö toistaa selvästi joistain tiededokumenteista. Hupaisaa oli, että toinen samanlainen ulkoa toistava valitti hänestä. Tämä tyttö oli tuttu jo peruskoulusta. Maalaisjärki 0/5.

        "Kauna on kuulemma pelottava, mutta Hobitin örkit eivät, koska Hobitin örkeistä tietää, etteivät ne voi olla olemassa. "


      • icepicked kirjoitti:

        Minä en pitäisi lyömistä kannatettavana ratkaisuna mihinkään, mutta ymmärrän, että ihmismieli sortunee sellaiseen toisinaan.

        Minä en edes osaisi lyödä. Joo, läpätä osaan ja kirjalla huitaista, mutta nyrkillä lyömisessä hajottaisin käteni jotenkin.


      • kurpizza kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä. Tyttö toistaa selvästi joistain tiededokumenteista. Hupaisaa oli, että toinen samanlainen ulkoa toistava valitti hänestä. Tämä tyttö oli tuttu jo peruskoulusta. Maalaisjärki 0/5.

        "Kauna on kuulemma pelottava, mutta Hobitin örkit eivät, koska Hobitin örkeistä tietää, etteivät ne voi olla olemassa. "

        Minussa saattaa olla hieman tuollaisia piirteitä, paitsi etten selitä tunnilla näitä kuin lyhyesti ja satunnaisesti. Imen tietoa kuin sieni, ja minua jotenkin ärsyttää pakonomainen ulkoaopettelu, jota jotkut kaverini harrastavat.


      • icepicked kirjoitti:

        Minussa saattaa olla hieman tuollaisia piirteitä, paitsi etten selitä tunnilla näitä kuin lyhyesti ja satunnaisesti. Imen tietoa kuin sieni, ja minua jotenkin ärsyttää pakonomainen ulkoaopettelu, jota jotkut kaverini harrastavat.

        Hienoa. Nopeasti mielellään.

        Opettelen ulkoa sanakoe-jutut. Muut koitan ymmärtää.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hienoa. Nopeasti mielellään.

        Opettelen ulkoa sanakoe-jutut. Muut koitan ymmärtää.

        Viimeksi selitin seemiläis-haamilaisista ja indoeurooppalaisista kielistä puhuttaessa latinan sanojen sukupuolijaottelusta.


      • icepicked kirjoitti:

        Viimeksi selitin seemiläis-haamilaisista ja indoeurooppalaisista kielistä puhuttaessa latinan sanojen sukupuolijaottelusta.

        *huokaus*

        Eikö tänne oikeasti pääse maanantaina? Outoa...


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        Minä en edes osaisi lyödä. Joo, läpätä osaan ja kirjalla huitaista, mutta nyrkillä lyömisessä hajottaisin käteni jotenkin.

        Lyöminen on ratkaisu, koska ihmiset ovat tehneet siitä ratkaisun. Lyöminen on ratkaisu, koska asiat voi useimmiten ratkaista lyömällä. Käytän kyseistä taktiikkaa, koska yritän vittumaisimmissa tilanteissa mennä kohdasta, jossa aita on matalin ja koska itse kestän fyysistä kipua helvetin hyvin ja muut ihmiset eivät, on väkivalta useimmiten ratkaisu näissä tapauksissa.
        Pyrin kuitenkin pitämään itseni sen verran hereillä, ettei tule sellaista "Tätä ei nyt ratkaista lyömällä... Hankala tilanne."-tilannetta.
        En tiedä, miksei lyöminen olisi ratkaisu, kun se kuitenkin ratkaisee asiat ja useimmiten kun minä lyön jotakuta, kyseinen henkilö ansaitsee lyönnistä koituvan kivun tuhatkertaisena. (Olen kärsivällinen.)

        Käden hajottamisen välttämiseksi paras ratkaisu on se, että kun lyö nyrkillä, pistääkin peukalon nyrkkinsä ulkopuolelle. Näin ei ole täysin varmaa, että peukalo murtuu lyönnissä. Tiettyjen objektien lyöminen silti saattaa aiheuttaa murtumia, koska ihmisen kättä ei ole tehty lyömiseen.
        Lyönnin tehoa taas voi lisätä, kun keskittyy lyömään kovaa. Nyrkin täytyy osua kovalla vauhdilla kohteeseensa. Olen kuullut juttuja hyypiöstä, joka joskus löi ja käytti voimaa vasta lyönnin jälkeen, joka on väärä tapa. Lisäksi jos kohteena ei ole joku vatsan tapainen hyvin herkkä kohta, kannattaa tähdätä iskunsa niin, että vain rystyset osuvat kohteeseen. Se saattaa ehkä kasvattaa riskiä siihen, että saa itse vahinkoa, mutta se kasvattaa myös kohteen kokemaa kipua.
        Noilla lyömisohjeilla pitäisi pärjätä aika hyvin. Asia on sitten eri, kun vastustaja osaa tehdä muutakin, kuin halata vastustajaansa niskasta tai ehkä jopa lyödä. Potkivat ihmiset ja ihmiset, jotka ovat kehittäneet jonkinlaista väistelytaitoa ja taktiikkaa ovat paljon vaarallisempia vastustajia, enkä menisi ainakaan jälkimmäisiä haastamaan, ellei olisi ihan pakko.


      • kurpizza kirjoitti:

        *huokaus*

        Eikö tänne oikeasti pääse maanantaina? Outoa...

        Siihen meni vain noin kymmenen sekuntia!

        Vaipunen epätoivoon silloin... Kohta menen nukkumaan; väsyttää pirusti.


      • Siiliö kirjoitti:

        Lyöminen on ratkaisu, koska ihmiset ovat tehneet siitä ratkaisun. Lyöminen on ratkaisu, koska asiat voi useimmiten ratkaista lyömällä. Käytän kyseistä taktiikkaa, koska yritän vittumaisimmissa tilanteissa mennä kohdasta, jossa aita on matalin ja koska itse kestän fyysistä kipua helvetin hyvin ja muut ihmiset eivät, on väkivalta useimmiten ratkaisu näissä tapauksissa.
        Pyrin kuitenkin pitämään itseni sen verran hereillä, ettei tule sellaista "Tätä ei nyt ratkaista lyömällä... Hankala tilanne."-tilannetta.
        En tiedä, miksei lyöminen olisi ratkaisu, kun se kuitenkin ratkaisee asiat ja useimmiten kun minä lyön jotakuta, kyseinen henkilö ansaitsee lyönnistä koituvan kivun tuhatkertaisena. (Olen kärsivällinen.)

        Käden hajottamisen välttämiseksi paras ratkaisu on se, että kun lyö nyrkillä, pistääkin peukalon nyrkkinsä ulkopuolelle. Näin ei ole täysin varmaa, että peukalo murtuu lyönnissä. Tiettyjen objektien lyöminen silti saattaa aiheuttaa murtumia, koska ihmisen kättä ei ole tehty lyömiseen.
        Lyönnin tehoa taas voi lisätä, kun keskittyy lyömään kovaa. Nyrkin täytyy osua kovalla vauhdilla kohteeseensa. Olen kuullut juttuja hyypiöstä, joka joskus löi ja käytti voimaa vasta lyönnin jälkeen, joka on väärä tapa. Lisäksi jos kohteena ei ole joku vatsan tapainen hyvin herkkä kohta, kannattaa tähdätä iskunsa niin, että vain rystyset osuvat kohteeseen. Se saattaa ehkä kasvattaa riskiä siihen, että saa itse vahinkoa, mutta se kasvattaa myös kohteen kokemaa kipua.
        Noilla lyömisohjeilla pitäisi pärjätä aika hyvin. Asia on sitten eri, kun vastustaja osaa tehdä muutakin, kuin halata vastustajaansa niskasta tai ehkä jopa lyödä. Potkivat ihmiset ja ihmiset, jotka ovat kehittäneet jonkinlaista väistelytaitoa ja taktiikkaa ovat paljon vaarallisempia vastustajia, enkä menisi ainakaan jälkimmäisiä haastamaan, ellei olisi ihan pakko.

        Äh, pääsen helpommalla vittuilemalla. Lyöminen ei ole se minun juttu.


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        *huokaus*

        Eikö tänne oikeasti pääse maanantaina? Outoa...

        "Kauna on kuulemma pelottava, mutta Hobitin örkit eivät, koska Hobitin örkeistä tietää, etteivät ne voi olla olemassa. "

        No jos sivuutetaan kokonaan kaikilla tahoilla hänen loistava logiikkansa ja leikitään, ettei sitä ole olemassa, niin minulla on silti valittamisen aiheita... Okei... Jos unohdetaan myös se, että Kauna on mielestäni yksi maailman paskimmista leffoista... Siltikin olen sitä mieltä, että kun miettii itse hahmojakin. Jotkut örkkiyksilöt ovat mielestäni oikeasti aika karmaisevia omalla tavallaan. Kauna taas on vaan japanilainen kummitus.
        Oikea perustelu sille, mikseivät örkit ole pelottavia, mutta Kauna mukamas on, on se, että Kauna esiintyy "kauhu"leffassa ja örkit seikkailuleffassa. Asiayhteys ystäväni!


      • Siiliö kirjoitti:

        Lyöminen on ratkaisu, koska ihmiset ovat tehneet siitä ratkaisun. Lyöminen on ratkaisu, koska asiat voi useimmiten ratkaista lyömällä. Käytän kyseistä taktiikkaa, koska yritän vittumaisimmissa tilanteissa mennä kohdasta, jossa aita on matalin ja koska itse kestän fyysistä kipua helvetin hyvin ja muut ihmiset eivät, on väkivalta useimmiten ratkaisu näissä tapauksissa.
        Pyrin kuitenkin pitämään itseni sen verran hereillä, ettei tule sellaista "Tätä ei nyt ratkaista lyömällä... Hankala tilanne."-tilannetta.
        En tiedä, miksei lyöminen olisi ratkaisu, kun se kuitenkin ratkaisee asiat ja useimmiten kun minä lyön jotakuta, kyseinen henkilö ansaitsee lyönnistä koituvan kivun tuhatkertaisena. (Olen kärsivällinen.)

        Käden hajottamisen välttämiseksi paras ratkaisu on se, että kun lyö nyrkillä, pistääkin peukalon nyrkkinsä ulkopuolelle. Näin ei ole täysin varmaa, että peukalo murtuu lyönnissä. Tiettyjen objektien lyöminen silti saattaa aiheuttaa murtumia, koska ihmisen kättä ei ole tehty lyömiseen.
        Lyönnin tehoa taas voi lisätä, kun keskittyy lyömään kovaa. Nyrkin täytyy osua kovalla vauhdilla kohteeseensa. Olen kuullut juttuja hyypiöstä, joka joskus löi ja käytti voimaa vasta lyönnin jälkeen, joka on väärä tapa. Lisäksi jos kohteena ei ole joku vatsan tapainen hyvin herkkä kohta, kannattaa tähdätä iskunsa niin, että vain rystyset osuvat kohteeseen. Se saattaa ehkä kasvattaa riskiä siihen, että saa itse vahinkoa, mutta se kasvattaa myös kohteen kokemaa kipua.
        Noilla lyömisohjeilla pitäisi pärjätä aika hyvin. Asia on sitten eri, kun vastustaja osaa tehdä muutakin, kuin halata vastustajaansa niskasta tai ehkä jopa lyödä. Potkivat ihmiset ja ihmiset, jotka ovat kehittäneet jonkinlaista väistelytaitoa ja taktiikkaa ovat paljon vaarallisempia vastustajia, enkä menisi ainakaan jälkimmäisiä haastamaan, ellei olisi ihan pakko.

        Minun mielestäni väkivalta ei ole ratkaisu, sillä se satuttaa molempia osapuolia johtaessaan koston kierteeseen.


      • Siiliö kirjoitti:

        "Kauna on kuulemma pelottava, mutta Hobitin örkit eivät, koska Hobitin örkeistä tietää, etteivät ne voi olla olemassa. "

        No jos sivuutetaan kokonaan kaikilla tahoilla hänen loistava logiikkansa ja leikitään, ettei sitä ole olemassa, niin minulla on silti valittamisen aiheita... Okei... Jos unohdetaan myös se, että Kauna on mielestäni yksi maailman paskimmista leffoista... Siltikin olen sitä mieltä, että kun miettii itse hahmojakin. Jotkut örkkiyksilöt ovat mielestäni oikeasti aika karmaisevia omalla tavallaan. Kauna taas on vaan japanilainen kummitus.
        Oikea perustelu sille, mikseivät örkit ole pelottavia, mutta Kauna mukamas on, on se, että Kauna esiintyy "kauhu"leffassa ja örkit seikkailuleffassa. Asiayhteys ystäväni!

        En muista miten se meni. Jotenkin noin kuitenkin. Vai oliko se niin, että örkit näyttävät oikeilta ja joku muu ei? Vai että örkit ovat pelottavia, koska näyttävät oikeilta... En minä tiedä. Kaunaa kuitenkin pelkää.

        Oli muuten rasittavaa keskustellu Hobitista, kun tyyppi ei erota lajeja, tiedä kuka on kukin ja muutenkin ihan sekaisin (vaikka ilmeisesti jonkin leffan on nähnytkin...) Kääpiöt olivat muistaakseni joitain peikkoja/röllejä ja haltiat "niitä pitkiä (blondeja) miehiä". Haltiat tunnisti, mutta jotkut peikot... Öh? XD Kaikista ei ole katsomaan elokuvia...


      • kurpizza kirjoitti:

        En muista miten se meni. Jotenkin noin kuitenkin. Vai oliko se niin, että örkit näyttävät oikeilta ja joku muu ei? Vai että örkit ovat pelottavia, koska näyttävät oikeilta... En minä tiedä. Kaunaa kuitenkin pelkää.

        Oli muuten rasittavaa keskustellu Hobitista, kun tyyppi ei erota lajeja, tiedä kuka on kukin ja muutenkin ihan sekaisin (vaikka ilmeisesti jonkin leffan on nähnytkin...) Kääpiöt olivat muistaakseni joitain peikkoja/röllejä ja haltiat "niitä pitkiä (blondeja) miehiä". Haltiat tunnisti, mutta jotkut peikot... Öh? XD Kaikista ei ole katsomaan elokuvia...

        Minä olen varmaankin vielä kamalampi, koska en ole ikinä vaivautunut katsomaan koko elokuvaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä olen varmaankin vielä kamalampi, koska en ole ikinä vaivautunut katsomaan koko elokuvaa.

        Mutta tiedät varmaan mitä kääpiöt ovat?

        Tuo ei kylläkään yllätä, koska en uskonutkaan sinun katsoneen mitään nuorten elokuvia.


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Minun mielestäni väkivalta ei ole ratkaisu, sillä se satuttaa molempia osapuolia johtaessaan koston kierteeseen.

        Minulle koston kierre ei ole mikään ongelma. Jos annan koston kierteen toteutua, vastapuoli häiriintyy siitä enemmän. Voin myös olla antamatta koston kierteen toteutua, todennäköisesti vastapuoli kärsii taas enemmän.

        Kurpizza: En uskonutkaan sinun alkavan käyttää lyömistä aseena. Tytöt harvemmin käyttävät toisiinsa fyysistä väkivaltaa ja ilmeisesti jostain syystä ei ole lainkaan noloa, jos tyttö potkii, vaikka poika, joka potkii on tyyliin jotain maailman alinta nössösakkaa. Jokatapauksessa päätin vuodattaa tänne itse saamani lyömiskoulutuksen lähinnä omaksi huvikseni ja pätemisen riemusta.


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        Mutta tiedät varmaan mitä kääpiöt ovat?

        Tuo ei kylläkään yllätä, koska en uskonutkaan sinun katsoneen mitään nuorten elokuvia.

        Täysin tietämätön keskustelukumppani ei ole kuitenkaan yhtä ärsyttävä, kuin tyyppi, joka tietää tavallaan asiat, mutta oikeastaan ei tiedä melkein mitään aiheesta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Mutta tiedät varmaan mitä kääpiöt ovat?

        Tuo ei kylläkään yllätä, koska en uskonutkaan sinun katsoneen mitään nuorten elokuvia.

        En tiedä, mitä kääpiöt ovat. :)


      • Siiliö kirjoitti:

        Minulle koston kierre ei ole mikään ongelma. Jos annan koston kierteen toteutua, vastapuoli häiriintyy siitä enemmän. Voin myös olla antamatta koston kierteen toteutua, todennäköisesti vastapuoli kärsii taas enemmän.

        Kurpizza: En uskonutkaan sinun alkavan käyttää lyömistä aseena. Tytöt harvemmin käyttävät toisiinsa fyysistä väkivaltaa ja ilmeisesti jostain syystä ei ole lainkaan noloa, jos tyttö potkii, vaikka poika, joka potkii on tyyliin jotain maailman alinta nössösakkaa. Jokatapauksessa päätin vuodattaa tänne itse saamani lyömiskoulutuksen lähinnä omaksi huvikseni ja pätemisen riemusta.

        No, puhuin nyrikillä lyömisestä. Häpeäkseni täytyy tunnustaa, että vuosia sitten otin kivasti yhteen siskoni kanssa. Hänelle lyöminen ei ol ongelma... Kuutosella joku poika työnsi hankeen ja saatoin lyödä pari kertaa. Sitten tapellassani viisi vuotta vanhemman serkun kanssa taisin potkia. Anyways, hänellä tietenkin poikana oli enemmän kokemusta, joten hävisin...

        Yläasteella kavereiden kanssa oli sitten sitä, että hän potki minut alas sohvalta ja minä koitin kiskoa häntä nilkoista alas sieltä. Eli ei siis mitenkään tosissaan eikä kiusaajien kanssa...

        Löytyi yllättävän paljon, kun alkoi miettimään.... Hups.


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        En tiedä, mitä kääpiöt ovat. :)

        Ne ovat lyhyitä ja parrakkaita. Lisäksi ne ovat ahneita ja juroja.


    • Jåå ulostetaan Rape ulos suolistosta!

    • -Raippari

      Ainakin luotsit antavat minun hillua täällä!

    • Allekirjoitan sopimuksen. Tosin jos Rape joskus aloittaa järkevän keskustelun tai kirjoittaa järkevän kommentin, voin silloin vastata. Toivottavasti Rape kuitenkin alkaisi kirjoitella enemmän Nappulan persoonassa. Ja Rape, ei Nappulan aina tarvitse pelkästään linnuista tai luonnosta keskustella, jos niistä ei riitä asiaa.

    • Voin kai... Onko tuolla ollut spämmäystä?

      • Että onko? Kymmeniä viestejä tänään tullut.


    • No voi vittu. Katson, ehdinkö poistamaan.... Prkl.

    • Okei kai mä suostun

      • Kaimä oli äites!


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Kaimä oli äites!

        Mitä? Mmh jaaaa-a.....


    • Siiliö

      Rapen eeppiset servaukset... Samaa tasoa, kuin yhden narisijan.

      • Siilipoika vatee harcodelevun servatusvirsiä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      482
      3485
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3411
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      140
      2986
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2282
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2150
    6. 211
      1562
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1271
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1270
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe