Komppis poistaa aina kaikki lestadiolaisille epäedulliset viestit ja jättää lestadiolaisille edulliset. Tämä on Pohjois:koreamaista toimintaa eli aivopesua.
Komppis on itse lestadiolainen ja ei ole puolueeton. En ole minäkään, sillä inhoan lestadiolaisia, mutta en minä kyllä ala luotsiksikaan ja terrosisoimaan palstaa.
Ensinnäkin viestitketjut orovosoidan harhaan lestadiolaisten toimesta ja sitten siellä porukka hiiltyy ja alkaa avautua, niinpä Komppis astuu peliin ja poistaa ei-lestadiolaisten viestit ja lestadiolaisten jää.
Vadimme komppiksen eroa puolueellisuuden takia ja jatkossa luotsiksi vain puolueeton henkilö!
Martta ylläpidosta kävi Komppista ojentamassa, mutta nyt hän taas estää julkista sanaa ja sananvapautta!
Oulu -palstan luotsi Komppis on puolueellinen
Oulu -palstalainen
2
112
Vastaukset
- Lisää!
Lisää roskpostia yllä
- 1 toinen
Späm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294