Kyseessä Mcculloch pro mac 310 saha. Kipinä kadoksissa. Tulpassa ei vikaa. Mistä lähteä tutkimaan. On/off kytkin tuntu toimivan. Miten puola? Voiko toimivuuden mitata? Netistä ei löydy, voisiko jokin muu sopia? Mikä yleensä sähköpuolella laukeaa?
Moottorisahan kipinä hukassa
12
4779
Vastaukset
- vanha väsynyt.
Jos vauhtipyörän välys on oikein,eikä johto ole poikki tai hattu viallinen niin sytkä rikki. Melko kallis osa jos edes saa enää. Pitäisi löytää varaosa saha..
- metsuri
Puolaa veikkaisin. Kallis on puola hankkia uudesta. Varaosa saha kun löytys ni siitä.
- kari789
Tarkasta että puolan maadotus on kunnossa. Saattaa olla ruosteessa/hapettunut.
Tällaisella ohjeella minä sain jyrsijän kipinän kuntoon.
- kipinämikkona
Minulla olisi irtokipinöitä...jos tarvitset. Voin lähettää vaikka sähköpostilla.
- Sekundapuoti
Saha tietenkin hankittu K-Raudasta. Joten en ihmettele yhtään että kipinät ovat karanneet
- usein näin
Puola paskana. Yleensä se on varaosana hinnoiteltu siten, että on parikymppiä uutta sahaa halvempi, siinä sitten mietit kannattaako ostaa uusi saha. Itse ostin tilalle vastaavassa tilanteessa sähkösahan, kun ei tarvitse isommin metsää raivata, vaan enemmänkin polttopuiden pätkimistä.
- pärevalo
Kyllä ne sähkösahat ovat lasten/insinöörien leluja, kyllä sahassa pitää polttomoottori olla.
- Anonyymi
sytytysyksikkö ei ole kovin kallis osa,
30-50 €, ostopaikka raykaisee paljon. Varaosia löytyy yleensä hyvin vahboibibkin laitteisii (1990 > ) - Anonyymi
30-50 €, ostopaikka raykaisee paljon. Varaosia löytyy yleensä hyvin vahboibibkin laitteisii (1990 > ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30-50 €, ostopaikka raykaisee paljon. Varaosia löytyy yleensä hyvin vahboibibkin laitteisii (1990 > )Kiinalaista halparoskaa. Alkuperäiset maksaa satasen ja yli eikä saa vanhoihin.
- Anonyymi
Mistä tiedät tulpan kunnon, kun uusikin tehtaan paketista voi olla RISA ....
- Anonyymi
Niin heti ensimmäisenä tuollaiset lauseet että tulpassa vika ei ole herättää kysymyksen että miten muka todettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764