Mistä vois johtua ku koira kuononpää on kuiva ja lämmin. Se oksenteli myös useasti?
koiran kuononpää on kuiva?
4
1448
Vastaukset
- issu56
mitata sen lämpö ja jos sitä on, niin vie eläinlääkäriin!
- ei koirallinen
sen kuonon pitäisi olla? kostea?
- issu56
ei koirallinen kirjoitti:
sen kuonon pitäisi olla? kostea?
yleensä sanotaan, että kun kirsu on kostea ja viileä, niin olis ok. ja taas päinvastoin, että jos on kuiva ja kuuma, niin kaikki ei oliskaan ok.
Lasse Lindblom ja seppo Oja kirjoittavat kirjassaan kirsusta mm. näin: Yleinen käsitys on, että koira on sairas jos sen kirsu on kuuma. Kirsun lämpötila ei kerro ei kerro koiran terveydestä tai sairaudesta. Kirsun lämpötilan seuraaminen aiheuttaa vain turhia käyntejä lääkärissä. Terveen koiran kirsu on aina hieman kostea. Kirsun iho voi kertoa vakavistakin sairauksista. Sairaudet aiheuttavat kirsuun rupikerroksia. Jos rupea ilmaantuu, vie koirasi eläinlääkäriin! - mona
issu56 kirjoitti:
yleensä sanotaan, että kun kirsu on kostea ja viileä, niin olis ok. ja taas päinvastoin, että jos on kuiva ja kuuma, niin kaikki ei oliskaan ok.
Lasse Lindblom ja seppo Oja kirjoittavat kirjassaan kirsusta mm. näin: Yleinen käsitys on, että koira on sairas jos sen kirsu on kuuma. Kirsun lämpötila ei kerro ei kerro koiran terveydestä tai sairaudesta. Kirsun lämpötilan seuraaminen aiheuttaa vain turhia käyntejä lääkärissä. Terveen koiran kirsu on aina hieman kostea. Kirsun iho voi kertoa vakavistakin sairauksista. Sairaudet aiheuttavat kirsuun rupikerroksia. Jos rupea ilmaantuu, vie koirasi eläinlääkäriin!Itse olen huomannut että meidän koiralla on usein nukkumisen jälkeen kuiva ja lämmin kirsu. Ihan terve se on koko ajan ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057