Vuoden 1991 Renault 19 1,4 ajettu 180000 km.
Kannattaako ostaa? Onko hyvä auto, luotettava, lämmin talvella?
Renault 19 1,4 Kokemuksia
4
1118
Vastaukset
- Yksin kertaisesti
Vie auto kuntotestiin ja siellä sitten katso miltä näyttää tilanne.Tai sille tuttavalle korjaamolle johon luotat. Ja anna hänen katsella ostokohdetta tarkemmin.
Nääs autoja on erilaisa vuosimallit..peltierät..osaerät.
Yleensä mitä perusmallimpi sitä helpompi jatkaa ajamista.
Muuten mahdotoenta sanoa mitään.
Ja koeaja auto kylmällä..lämpimyys selviää - Ladisti
R19 on lämmin auto, jos termostaatti on kunnossa. Vanhemmiten avautumislämpötila on saattanut alentua ja moottori käy viileänä.
Toinen syy miksi rellu ei olisi lämmin, on se jos lämmityskenno on mennyt "tukkeeseen" . Siihen auttaa kun pistää moottoritilassa letkuja kiinni, ja puristelee sitten niin että vesi virtaan kennossa (se auttaa).
Ja sitten rellu on lämmin.
Ruostumista kannattaa tarkkailla.
Etujouset saattaa katketa. - Markus
Itse ostin käytetyn R 19 eikä juuri ongelmia ole ollut, mitä nyt keskuslukot reisteilevat silloin tällöin. R 19 kannattaa tarkastaa öljyvuodot kampiakselin päissä (eteenkin kytkimen pää) Samoin jakohina ja kiristinrulla kannattaa vaihtaa, jos ei ole tietoa aiemmasta vaihdosta. Ja lämpöä riittää kunhan termostaatti on kunnossa.
R 19 ei ole mielestäni kovinkaan paha ruostumaan- rellu 19 1,4e
paljomko maska???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432822
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222382- 232096
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725