Kertokaa omat tyylinne!

Emo_girl_

Otsikko kertoo kaiken :P No siis mä olen emo/gootti tyyliltäni ja kuuntelen vähän raskaampaa musiikkii. :)

10

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollhättan

Emot -_- ei vittu.

• Trishie

Rento, poikamainen, rock... Ja joo, en ihan mielelläni kuuntelee mitään, missä ei ole jytinää ;)

• musta muttei tumma

gootti paikalla!

• samppax1

Mun tyylin
      Housut:Farkut Verkkarit Chinot
      Paidat:T-Paidat Hupparit
      Sukat:Värikkäät raidalliset
      Kengät:Korkeavartiset tennarit matalavartiset tennarit crocsit
      Päähineet:Pipot Snäbärit

• Ladymatukka

Tyylillisesti aika paljon psychobilly vaikkakin kuuntelenkin enemmän Oi! musiikkia

• Menkää nuorten palstalta

Vittu ei ketään kiinnosta jotkut gootit tai emot voi helvetti.

• erilainenjavitunylpee

ei teitä massoja kiinnosta koska ette hyväksy erilaisuutta, mut meitä erilaisia kiinnostaa joten voisitko painua helvettiin siitä. jotta vastaisin kysymykseen, olen hevari/punkkari

• AinaYksinkertainen

Lähinnä jotkut perusväriset farkut ja niiden kanssa villapaita, pitkähihainen tai toppi & joku neule. Mukava ja yksinkertainen, kun ei jaksa panostaa :D Voi siihen sit jonkun korun heittää jos tulee parempi mieli

• Tyttö 13v

Farkut,conssit,vans reppu,vans pipo,neuleet,farkku takit,hollisterin paiat ja hupparit,kauluspaidat,kulta rannekellot jAa enempää ei tuu mielee just nyt

• xdfgbhjn

Mulla on kuulemma merirosvomainen tyyli. :D Käytän pitkiä nahkasaappaita ilman korkoa ja kaikenlaisia vanhoja kultakoristeita vaatteissa. Inhoan svea-pipojen, freddy-housujen ja toppatakkien kaltaisia vaatteita ja eläinten ystävien vihaksi rakastan aitoja turkiskoristeita kuten kauluksia ja oon laitellu sellaset kaikkiin huppareihin ja takkeihin. Meikkiä en oikeastaan suvaitse, oon aika luonnonihminen/asusteet steampunk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4300
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4067
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3716
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      87
      3551
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3537
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3341
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      84
      2916
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2626
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2334
    Aihe