Kertokaa omat tyylinne!

Emo_girl_

Otsikko kertoo kaiken :P No siis mä olen emo/gootti tyyliltäni ja kuuntelen vähän raskaampaa musiikkii. :)

10

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollhättan

Emot -_- ei vittu.

• Trishie

Rento, poikamainen, rock... Ja joo, en ihan mielelläni kuuntelee mitään, missä ei ole jytinää ;)

• musta muttei tumma

gootti paikalla!

• samppax1

Mun tyylin
      Housut:Farkut Verkkarit Chinot
      Paidat:T-Paidat Hupparit
      Sukat:Värikkäät raidalliset
      Kengät:Korkeavartiset tennarit matalavartiset tennarit crocsit
      Päähineet:Pipot Snäbärit

• Ladymatukka

Tyylillisesti aika paljon psychobilly vaikkakin kuuntelenkin enemmän Oi! musiikkia

• Menkää nuorten palstalta

Vittu ei ketään kiinnosta jotkut gootit tai emot voi helvetti.

• erilainenjavitunylpee

ei teitä massoja kiinnosta koska ette hyväksy erilaisuutta, mut meitä erilaisia kiinnostaa joten voisitko painua helvettiin siitä. jotta vastaisin kysymykseen, olen hevari/punkkari

• AinaYksinkertainen

Lähinnä jotkut perusväriset farkut ja niiden kanssa villapaita, pitkähihainen tai toppi & joku neule. Mukava ja yksinkertainen, kun ei jaksa panostaa :D Voi siihen sit jonkun korun heittää jos tulee parempi mieli

• Tyttö 13v

Farkut,conssit,vans reppu,vans pipo,neuleet,farkku takit,hollisterin paiat ja hupparit,kauluspaidat,kulta rannekellot jAa enempää ei tuu mielee just nyt

• xdfgbhjn

Mulla on kuulemma merirosvomainen tyyli. :D Käytän pitkiä nahkasaappaita ilman korkoa ja kaikenlaisia vanhoja kultakoristeita vaatteissa. Inhoan svea-pipojen, freddy-housujen ja toppatakkien kaltaisia vaatteita ja eläinten ystävien vihaksi rakastan aitoja turkiskoristeita kuten kauluksia ja oon laitellu sellaset kaikkiin huppareihin ja takkeihin. Meikkiä en oikeastaan suvaitse, oon aika luonnonihminen/asusteet steampunk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2092
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      117
      1536
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1215
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      210
      1112
    5. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1094
    6. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1035
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      829
    8. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      815
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      77
      783
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      38
      648
    Aihe