Onko se valokuvausta? Ehkä mutta laitoin palautetta
tuonne avoimesti palaute osiolle että jos tämän aihe alueen
voisi siirtää tuonne harrastus palstan puolelle ja kaikki muutkin
aiheet mitkä täällä kameroihin liittyy.
Sinne voisi laittaa vähän uusia palstoja alapalstoineen.
Valokuvaus:
- Kuvaaminen.
- Kamerat ja tekniikka.
- - Nikon, canon, olympu, muu tekniikka.
Millainen foorumi pitäisi olla, saisi suomi24 valokuvaus foorumin paremmaksi.
Tiede ja teknolokia valokuvaus?
4
132
Vastaukset
- jers log
mun mielestä ihan sama missä setissä on.
trekniikkaaa ja teknologiaa se on jos jauhetaan kennojen pimeän virran vähentämisestä.
harrastus se on jos puhutaan tekemisestä.
voi se olla työ tai ammattikin.
se voi olla taidetta
tai vaikka hyperventilaatio - juurikin noin
Alunperin Valokuvaus alaosastoineen olikin juuri Harrastukset-osaston alla, vaan joku valopää Suomi24:llä päätti että nytpä se siirretäänkin Tiede ja Teknologia-osaston alle!
- ,mkewhfjwge
Meinaat siis, että valokuvaajat ei ymmärrä tekniikasta sitäkään, kuin lehmä uudesta veräjästä.
Mikä siinä niin oleellista on, että se pitää olla määrätyllä palstalla?
Sitäpaitsi valokuvaus ei ole kaikille harrastus. Se on nykyään myös hyvin teknistä, mitä se on aina ennenkin ollut. Ilman tekniikkaa ei kuvia, kuin piirtämällä.
Nykyinen kamera vastaa tietokonetta ja siinä on joskus useitakin prosessoreja.
Kamera vaatii myös ohjelmia.
Yhtä hyvin voitaisiin vaatia tietokoneita harraste kategoriaan, koska tietokoneet on useimmille vain harrastus.
Foorumia ei saa sen paremmaksi, kuin sen käyttäjät on.
Palstojen jatkuva turha siirteleminen vain lopettaa lopunkin kiinnostuksen. - asiasta toiseen...
Valikuvaamisesta että eipäs tämänkään Kokkolassa toimivan kuvaajan tiedot löydy yjt.stä. En luottaisi tämmöisiin kuvaajiin. http://www.posetiivari.com/liikkuva.php?id=33
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221