operaattorin huijaama

vivernova

avasin aikanaan zeroforty liittymän ja minulle luvattiin mp-3 soitin jos pidän sitä liittymää tarpeeksi kauan!! ja nyt kun olisi soneran aika pitää kiinni lupauksestaan niin ei!!! ensin puolen päivän aikaan tuli txt viesti että mp3 soitin postitetaan teille!! mutta noin 17:00 tuli uusi viesti että ette saakaan soitinta ja mitään syytä ei perusteltu joten soitin soneraan ja siellä plää plää juttuja ja nais palvelijani lupasi selvittää asiaa ja pyysi odottamaan ja odotin noin 25min ja sitten joku löi toisessa päässä luurin korvaani! en olisi ikipäivänä pitänyt yhtä suomen kalliimmista liittymistä jos asiat olisi kerrottu jo aikanaan! vituttaa!! aikamoista vedätystä!! suomessa on liki puolet halvempia liittymiä niin tarviihan asiakkaita jotenkin huijata!! ja aluksi asian varmisti liittymä sopimusta tehnyt puhelin palvelija että kyllä kuulun tämän tarjouksen piiriin ja asian varmistamiseksi noin 2vkk liittymän avaamisen jälkeen soitin soneran asiakas palveluun ja kyselin asiaa ja siellä vakuutettiin että 1 euroa/päivä viikonloppuna kuuluu minulle ja että saan mp3 soittimen tietyn ajan kuluttua ja kaikki yhtä suurta KUSETUSTA!!!!!!!!!!!!!!!

11

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan mielenkiinnosta, mistä hankit sen liittymän? Noiden jakelu kun tullaan hoitamaan marraskuussa samalla tavalla kuin noin vuosi sitten ne sykemittaritkin: Tavara tulee kauppiaille, jotka kontaktoivat itse asiakasta. Asiassa mielenkiintoista on se että noiden jakelu ei ole vielä edes alkanut eikä niistä pitäisi kenenkään myöskään vielä asiakkaita kontaktoida.

      • vivernova

        14.10 2004 tuli suoraan soneralta viesti että sinulle lähetetään postitse se perkeleen soitin kello n:12.00 ja sitten noin 17.00 tulee uusi viesti että et saakaan!! soitin sinne ja he lupautuivat hyvittämään 10e puh.laskua mutta mitä mä sillä! haluan sen perkeleen soittimen koska se on ainoa syy miksi olen pitänyt tämän liittymän


    • lööperi

      ite vaihoin sonerasta zerofortyyn ja mulle tuli viesti etten oo oikeutettu saamaan soitinta. sen vielä ymmärrän mutta en sitä, että tyttöystävälleni tuli sama viesti että se ei oo oikeutettu saamaan soitinta vaikka se vaihto saunalahti liittymästä zerofortyyn.. miksi?? sitä en tajua..!!

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

        Liittymälahjaan ovat oikeutettuja kaikki uudet zeroforty-asiakkaat, jotka avaavat zeroforty-liittymän 15.10. - 30.11. välisenä aikana.
        Asiakas ei ole oikeutettu liittymälahjaan, mikäli hän:
        -tekee liittymätyypin vaihdon
        -irtisanoo ja avaa liittymän samalle henkilölle kampanjan aikana
        -irtisanoo ja avaa saman liittymänumeron eri henkilölle kampanjan aikana
        -tekee omistussuhteen muutoksen

        Nyt uuden zeroforty-liittymän avaajalle CD-mp3 -soitin kaupan päälle (edun arvo 99 e)! Tarjous on voimassa 21.5. - 11.7. 2004. Soittimen voi noutaa 1.11.04 - 31.1.05 sen Sonera Kauppiaan luota, josta liittymä on hankittu, mikäli liittymää koskeva palvelusopimus on edelleen voimassa. Mikäli liittymä on hankittu verkkokaupasta tai Sonera Asiakaspalvelusta ja liittymäsopimus on edelleen voimassa, soitin postitetaan asiakkaalle marraskuun 2004 aikana.
        Tarjous koskee vain uusia zeroforty-asiakkaita, ei liittymätyypinvaihtoa zeroforty-liittymäksi. Tarjous ei myöskään koske omistussuhteenmuutosta tai tarjousaikana irtisanottuja ja uudelleen samalle asiakkaalle tai numerolle avattuja zeroforty-liittymiä.

        Tuossapa nuo ehdot liittyen tähän tarjoukseen.
        Lööperille: et ole vaihtanut Sonerasta zerofortyyn koska sinulla on edelleen Soneran liittymä. Zeroforty on yksi Soneran liittymätyyppi siinä missä One, Max, Mini, Privat Duo ja Classic Duo.


      • vivernova
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:

        Liittymälahjaan ovat oikeutettuja kaikki uudet zeroforty-asiakkaat, jotka avaavat zeroforty-liittymän 15.10. - 30.11. välisenä aikana.
        Asiakas ei ole oikeutettu liittymälahjaan, mikäli hän:
        -tekee liittymätyypin vaihdon
        -irtisanoo ja avaa liittymän samalle henkilölle kampanjan aikana
        -irtisanoo ja avaa saman liittymänumeron eri henkilölle kampanjan aikana
        -tekee omistussuhteen muutoksen

        Nyt uuden zeroforty-liittymän avaajalle CD-mp3 -soitin kaupan päälle (edun arvo 99 e)! Tarjous on voimassa 21.5. - 11.7. 2004. Soittimen voi noutaa 1.11.04 - 31.1.05 sen Sonera Kauppiaan luota, josta liittymä on hankittu, mikäli liittymää koskeva palvelusopimus on edelleen voimassa. Mikäli liittymä on hankittu verkkokaupasta tai Sonera Asiakaspalvelusta ja liittymäsopimus on edelleen voimassa, soitin postitetaan asiakkaalle marraskuun 2004 aikana.
        Tarjous koskee vain uusia zeroforty-asiakkaita, ei liittymätyypinvaihtoa zeroforty-liittymäksi. Tarjous ei myöskään koske omistussuhteenmuutosta tai tarjousaikana irtisanottuja ja uudelleen samalle asiakkaalle tai numerolle avattuja zeroforty-liittymiä.

        Tuossapa nuo ehdot liittyen tähän tarjoukseen.
        Lööperille: et ole vaihtanut Sonerasta zerofortyyn koska sinulla on edelleen Soneran liittymä. Zeroforty on yksi Soneran liittymätyyppi siinä missä One, Max, Mini, Privat Duo ja Classic Duo.

        ensinnäkin päivämäärät päin vittua! ja mainoksessa ei ilmoitettu että pitää avata täysin uusi liittymä ja asiakas palvelija sanoi että saan sen niin joten mitä tehä??


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
        vivernova kirjoitti:

        ensinnäkin päivämäärät päin vittua! ja mainoksessa ei ilmoitettu että pitää avata täysin uusi liittymä ja asiakas palvelija sanoi että saan sen niin joten mitä tehä??

        No olipa lipsahtanut väärät päivämäärät toiseen osioon. Ehdot on kuitenkin samat. Koitahan toipua.


      • vivernova
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:

        No olipa lipsahtanut väärät päivämäärät toiseen osioon. Ehdot on kuitenkin samat. Koitahan toipua.

        juu eise niin pahasti yö unia vie eikä se soitin tai menetetty raha määrä noin verrattaessa toiseen liittymään vaan se että jotain luvataan ja oikein mainostetaan ja mainoksessa ei ollut ilmoitettu sitä että tyypin vaihtoa ei koske ja se että puhelimessa asiakas palvelu vakuuttaa mun saavan sen!!


    • glehrfjk

      Mistä hankit liittymän, liikkeestä, netistä, soneran omasta pisteestaä? Viestisi perusteella voisi päätellä olet tilannut sen netistä, pitääkö paikkansa? Jos näin on oma vikasi jos et ole lukenut kampanjaehtoja tarkkaan. julmaa mutta totta! jos liikkeestä niin silloin sinun pitää keskustella kyseisen liikkeen kanssa asiasta. Jos olet soittanut samalla asenteella asiakaspalveluun kuin mitä nyt kirjoitat niin tuskinpa sillä on asiallesi ollut kovin hyvää vaikutusta. Oletko kuullut koskaan sanontaa "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"?

      • vivernova

        soittamalla soneraan sieltä se on hankittu ja kahdesti kysytty että olenko oikeutettu siihen soittimeen ja sanoivat kyllä! ja se että lähettävät ensin viestin että postitamme sen sinulle ja viiden tunnin kuluttua tulee viesti ettet saakaan!!


      • glehrfjk
        vivernova kirjoitti:

        soittamalla soneraan sieltä se on hankittu ja kahdesti kysytty että olenko oikeutettu siihen soittimeen ja sanoivat kyllä! ja se että lähettävät ensin viestin että postitamme sen sinulle ja viiden tunnin kuluttua tulee viesti ettet saakaan!!

        No soita Soneran asiakaspalveluun ja kerro että mitä on tapahtunut. Muista että ihminen siellä toisessa päässäkin on, eikä se välttämättä jaksa kuunnella mitään vittuilua. Ystävällisellä asenteella pääsee paljon pidemmälle kuin räyhäämisellä. Oletko jo sulkenut liittymän/vaihtanut johonkin toiseen?


      • vivernova
        glehrfjk kirjoitti:

        No soita Soneran asiakaspalveluun ja kerro että mitä on tapahtunut. Muista että ihminen siellä toisessa päässäkin on, eikä se välttämättä jaksa kuunnella mitään vittuilua. Ystävällisellä asenteella pääsee paljon pidemmälle kuin räyhäämisellä. Oletko jo sulkenut liittymän/vaihtanut johonkin toiseen?

        en ole vaihtanut vielä mihinkään mutta heti kun asia saadaan setvittyä niin vaihdan! olen ollut ystävällinen ja kyllä he lupailivat hyvittää seuraavaa puh.laskua 10 euroa mutta en ole tyytyväinen! ja vaikka olenkin ystävällinen niin välillä ottaa hiukka pattiin!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe