Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluun rintsikat helppii!

11v tyttö

Halusisin rintsikat kokoni olisi varmaan jtn 65AA
65A en ole kokeillut rintsikoita mutta kavereillani on
Ajattelin huomenna kertoa äidilleni saunassa mut helppii
Miten te kertoitte ja onko mul järkee hankkii
Rintsikoita käytän tällä hetkellä toppi rintsikoita
Joten toivon vastauksia

28

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintsikkatyttö 13v

      No terve Haluun rintsikat helppii!
      No, jos sä rintsikat haluut, miin niitten eteen täutyy tehdä vähän töitä.
      Ensinnäkin, sun pitää kertoo äidille, että sä todella haluut rintsikat.
      Kivointa ois tietysti lähtee äidin kanssa niitä sovittelemaan, sillä äidillä on paljon kokemusta liivien hankinnasta.
      Rintsikat voi toki hankkia itsekkin, tai jonkun hyvän ystävän kanssa.
      Tärkeintä on kuitenkin aina sovittaa liivit ennen ostopäätöstä.
      Myyjltä kannattaa myös kysyä neuvoo, sillä ne on mukavii ja auttaa mielelkään.

      • 11v tyttö

        Ok miten ite pyysit vai ostotko itse
        Kuinka vanhana sait rintsikat toivottavasti äiti ei oo sillee o.O
        Et sää niitä tartte D: vaa olis että no ok mennää ostaa tai jtn tollast :)


      • 11v tyttö

        Ok miten ite pyysit vai ostotko itse
        Kuinka vanhana sait rintsikat toivottavasti äiti ei oo sillee o.O
        Et sää niitä tartte D: vaa olis että no ok mennää ostaa tai jtn tollast :)


      • 11v tyttl
        11v tyttö kirjoitti:

        Ok miten ite pyysit vai ostotko itse
        Kuinka vanhana sait rintsikat toivottavasti äiti ei oo sillee o.O
        Et sää niitä tartte D: vaa olis että no ok mennää ostaa tai jtn tollast :)

        Mitä toi viesti tuli 2 kertaa ??


    • Tiä

      Mä vaan sanoin ohi mennen kaupassa "voitaisko ostaa mulle rintsikat?"
      Ei äiti siihe kummemmi reagoinu, sitte mentii vaa kauppaa ja katottii et mikä koko ois paras
      Ja jos sun äiti sanoo ei, ni sit vaa sanot jotai mistä sä tiiät miltä musta tuntuu kun esim juoksen
      Ja jos et tarvitsisikaan rintsikoita, voit ostaa ne silti. Pääasia, että sinulla itsellä on parempi olo niiden kanssa kuin ilman!

      • rintsikkatyttö 13v

        Moikka Ap!
        Mä sain 12v: na ensimmäiset oikeet topatut ja suipot rintsikat. Olin sanonu äidille tarvitsevani niitä, kun nännit hankaa puseroon juostessa ja näkyy läpi.
        Äiti toi ne kerran ihan yllättäin ja näytti mulle niitä ja sanoi, että haluisitko tämmöset. Tottakai mä halusin. Myöhemmin on käyty yhdessä sovittelemassa ja ostamassa rintsikoita.
        Mun rintsikat on vieläkin samaa kokoo 75A.


      • 11v tyttö

        Ok harrastan lento palloa ja kun me harjotellaa torjumista eli hypitää nii tuntuu epä mukavalta kiitos vastauksista (:


      • Trollhättan
        11v tyttö kirjoitti:

        Ok harrastan lento palloa ja kun me harjotellaa torjumista eli hypitää nii tuntuu epä mukavalta kiitos vastauksista (:

        Es-energiajuoma!


      • 11v tyttö
        Trollhättan kirjoitti:

        Es-energiajuoma!

        ._.


      • rintsikkatyö 13v
        Trollhättan kirjoitti:

        Es-energiajuoma!

        Urheilussa, niinku esim. lentopallossa on tärkee suojata kasvavia rintoja, jotka usein ovat arat. Lentopallon, tai verkon voimakas isku voi tuntua tosi epämielyttävältä.
        Paras tapa suojata rintoja pn hommata paksusti topatut rintsikat.
        Mulla on yks tuttu tyttö, joka harrastaa miekkailua ja käyttää tosi paksusti topattuja rintaliivejä. Käyttää niitä myös muualla, kuin urheilussa.
        Sunkin varmaan kannattas hankkii topatut rintaliivit, jo urheilunkin takia.


      • 11v tyttö
        rintsikkatyö 13v kirjoitti:

        Urheilussa, niinku esim. lentopallossa on tärkee suojata kasvavia rintoja, jotka usein ovat arat. Lentopallon, tai verkon voimakas isku voi tuntua tosi epämielyttävältä.
        Paras tapa suojata rintoja pn hommata paksusti topatut rintsikat.
        Mulla on yks tuttu tyttö, joka harrastaa miekkailua ja käyttää tosi paksusti topattuja rintaliivejä. Käyttää niitä myös muualla, kuin urheilussa.
        Sunkin varmaan kannattas hankkii topatut rintaliivit, jo urheilunkin takia.

        Ok ootan tilaisuutta kertoo eli me oltas vaa kahestaa ku mul on 13v isoveli ja iskä ehkä jollai kauppa reissul voisin kertoo :3


      • 11v tyttö
        11v tyttö kirjoitti:

        Ok ootan tilaisuutta kertoo eli me oltas vaa kahestaa ku mul on 13v isoveli ja iskä ehkä jollai kauppa reissul voisin kertoo :3

        Tai sitten kerro textarilla


      • rintsikkatyttö 13v
        11v tyttö kirjoitti:

        Tai sitten kerro textarilla

        Joo, toi textarijuttu on ihan hyvä.
        Tärkeintähän kuitenkin on se, että sun äiti saa tiedon, että sä todella tarviit ja haluut rintsikat.
        Onnee sulle rintsikoitten hankintaan!
        Kerrothan sit, kuinka onnistu ja minkälaiset liivit sait!


      • 11v tyttö
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Joo, toi textarijuttu on ihan hyvä.
        Tärkeintähän kuitenkin on se, että sun äiti saa tiedon, että sä todella tarviit ja haluut rintsikat.
        Onnee sulle rintsikoitten hankintaan!
        Kerrothan sit, kuinka onnistu ja minkälaiset liivit sait!

        Juu kerron kerron tnää topit ei enää peitä nännei nii joudun pitää sellast toppii sit iha tavallista toppii ja ja vielä jotain paitaa, mut tänää huomasin et näkyy nännit läpi ku mul on toi systeemi D:


      • 11v tyttö
        11v tyttö kirjoitti:

        Juu kerron kerron tnää topit ei enää peitä nännei nii joudun pitää sellast toppii sit iha tavallista toppii ja ja vielä jotain paitaa, mut tänää huomasin et näkyy nännit läpi ku mul on toi systeemi D:

        Jotenkin toivon et voisin ostaa ne yksin ku tulee hirvee nolo olo ;D


      • rintsikkatyttö 13v
        11v tyttö kirjoitti:

        Jotenkin toivon et voisin ostaa ne yksin ku tulee hirvee nolo olo ;D

        Terve 11v tyttö!
        Tokihan rintsikat voi yksinkin ostaa.
        Menet vain likkeeseen ja katsot mieleisen mallin, otat vähän eri kokoja esim 65A ja AA, sekä 70 A ja AA koot mukaan sovituskoppiin ja kokeilet mitkä tuntuu parhaimmlta sun päällä.
        Sitten vaan liivit kassalle ja maksu, siinä se.
        Myyjältä kannattaa myös kysyä neuvoo, jos ei löydä mieleistään mallia, tai kokoa.
        Miks muuten rintsikoitten ostossa jonkun muun kanssa tulee hirveen nolo olo?


      • 11v tyttö
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Terve 11v tyttö!
        Tokihan rintsikat voi yksinkin ostaa.
        Menet vain likkeeseen ja katsot mieleisen mallin, otat vähän eri kokoja esim 65A ja AA, sekä 70 A ja AA koot mukaan sovituskoppiin ja kokeilet mitkä tuntuu parhaimmlta sun päällä.
        Sitten vaan liivit kassalle ja maksu, siinä se.
        Myyjältä kannattaa myös kysyä neuvoo, jos ei löydä mieleistään mallia, tai kokoa.
        Miks muuten rintsikoitten ostossa jonkun muun kanssa tulee hirveen nolo olo?

        En tiiä voisinhan ostaa yksin ja kertoo äitille voi johtuu siitäkin et mun äiti on yli 40 ;D


      • rintsikkatyttö 13v
        11v tyttö kirjoitti:

        En tiiä voisinhan ostaa yksin ja kertoo äitille voi johtuu siitäkin et mun äiti on yli 40 ;D

        Terve 11v tyttö!
        Niin, voihan se siitäkin johtua.
        Munkin äiti on yli 40v, mut ei mua oo tippaakaan nolottanu käydä sen kanssa rintsikkaostoksilla, varsinkaan, kun mun äiti on aina maksanu ne.
        Voithan sä toki yksinkin käydä ja sitten kertoo äidille.


      • 11v tyttö
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Terve 11v tyttö!
        Niin, voihan se siitäkin johtua.
        Munkin äiti on yli 40v, mut ei mua oo tippaakaan nolottanu käydä sen kanssa rintsikkaostoksilla, varsinkaan, kun mun äiti on aina maksanu ne.
        Voithan sä toki yksinkin käydä ja sitten kertoo äidille.

        Oon päättäny ny et kerron sille ilta iltalenkkillä (:


      • rintsikkatyttö 13v
        11v tyttö kirjoitti:

        Oon päättäny ny et kerron sille ilta iltalenkkillä (:

        Hyvä päätös!
        Kerrothan sitten kuinka kävi!
        Mua niin jänskättää sun puolesta, mutta uskon, että hyvin käy.


      • 11v tyttö
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Hyvä päätös!
        Kerrothan sitten kuinka kävi!
        Mua niin jänskättää sun puolesta, mutta uskon, että hyvin käy.

        Kiitos mut uskon et vastaus on että joo tai jaaha tai jotain tollast :D


      • rintsikkatyttö 13v
        11v tyttö kirjoitti:

        Kiitos mut uskon et vastaus on että joo tai jaaha tai jotain tollast :D

        No sehän ois ihan hyvä, sillä se olis myöntävä vastaus.
        Sun täytyy sit pyytää vähän tarkempaa vastausta ja lupausta noin 20€, jolla rintsikat vois saada.


      • 11v tyttö
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        No sehän ois ihan hyvä, sillä se olis myöntävä vastaus.
        Sun täytyy sit pyytää vähän tarkempaa vastausta ja lupausta noin 20€, jolla rintsikat vois saada.

        Juu kiitos kerron sitte miten meni mut susta on ollu tosi psljon apuu :))))


      • rintsikkatyttö 13v
        11v tyttö kirjoitti:

        Juu kiitos kerron sitte miten meni mut susta on ollu tosi psljon apuu :))))

        Kiitos vaan itsellesi, sun kanssa on ollu kiva kirjotella!
        Odotan jänskättäen tulosta!


      • 11v tyttö
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Kiitos vaan itsellesi, sun kanssa on ollu kiva kirjotella!
        Odotan jänskättäen tulosta!

        Äiti ei oo vieläkää tullu kotii ku sil on joku kokous, mut se pyytää mua aina iltalenkille :)


      • rintsikkatyttö 13v
        11v tyttö kirjoitti:

        Äiti ei oo vieläkää tullu kotii ku sil on joku kokous, mut se pyytää mua aina iltalenkille :)

        Joo, odotellaan vaan ihan rauhassa.
        Nyt sulla onkin hyvää aikaa vielä hioa strategiaa, miten jutun esität ädille.


      • Jokuvaan:)
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Joo, odotellaan vaan ihan rauhassa.
        Nyt sulla onkin hyvää aikaa vielä hioa strategiaa, miten jutun esität ädille.

        No miten kävi?? Muakin kiinnostaa :)


    • 13v.

      Oon 13v. Ja mun koko on 70a, ni pitäiskö mun ostaa rintsikat? Ei oo äitiäkään ni en voi sen kanssa ostaa. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe