Real Madrid on eräs parhaista espanjan liigan joukkueista.!!!Siellä pelaa myös maailman parhaita pelaajia. esim...Figo,raul ja Roberto Carlos. Nämä pelaajat ovat Madridin luotto pelaajia, Figo on pelin rakentaja,raul puolestaan maalin tekiä,ja vielä luotto pakki Carlos.
Löytyy Madridilta myös rahaa,sillä he ostivat entisen Juventus tähden Zidanen,jonka jälkeen joukkue jäi miinukselle.
Tässä oli vähän tietoa Real Madridista!!!!
Real Madrid
6
376
Vastaukset
- tri
Fudista seuraavat ei varmaan tiennykään noita juttuja... Sitäpaitsi Real Madridilaa on ihan ÄLYTTÖMÄSTI velkaa. Vaikka se myis pois kaikki pelaajaajat, sille jäis ihan törkeet velat. Että ei sillä niin paljoo rahaa oo...
- ladypink
yeah... Reali o kyl mahtava joukkue, mut missäs on Steve Macmanaman tosta huippu pelaaja listasta?
ite ainaki oon seurannu manmanin pelaamista jo LFC ajoista ja hieno pelaaja on :)- Dalmarweru
Ite ainakin S.Macmanaman hän on huippu pelaaja ja hyvää keskittä
pidän hännen pelamistta silloin kun hän on kenttäällä.
- peki
ihan bull shittia. Taidat olla aika onneton kynämies.
- Dalmarweru
Real Madrid on hyvää joukue,mutta L.Figo ei ole pelin rakentaja ei todelakaan.Zidan on maailman
paras pelaja Figo on vain kovis ei syöttää niin paljon kuin haluattaan. - mä =)
SAMAA MIELTÄ OON!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575910
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323225- 552779
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252591- 432280
- 232080
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151801