Että on ollut mäihä tuolla naapurin L,,,,,,, kun sil on tollanen MIES , ihan isolla fontilla . Sil on hyvä duuni ja näyttää ettei tartte jokaista euroo vahdata , Miks ei kaikil vois olla noin onneeee ?
Voi että on naapurin frööken ,,,
8
404
Vastaukset
- kade
Jospa hankkisit oman elämän. Tartte vahtia ja kadehtia muita.
- kulmoonko
Iske se, ja sit se on sulla...
- oontosissani
Jep lihanuija esiin ja iskemään , nooo vitsi vitsi . Ehkäpä jokin muuntyylin hunaja tehoaisi vetävämmin .
- SanokeetYÖ
Naapurilla on AINA kaik paremmin , joten siinäpä syy hankkia ihan oma elämä .Mitä elämä ihan oikeasti on , syö ja paskoo , käy duunissa , maksaa laskunsa . Tuoko on sitä omaa elämää mitä jokaisen pitää etsiä ja ihannoida ?
- rrrrrrsanoo
Ei todellakaan naapurilla ole kaikki paremmin,ainakaan täällä,sen koppa ihan tyhjä ja haiseva vana vaan jää jälkeen missä kulkeekin ! Paskoa osaa ja turpaansa soittaa...joutosakkia !
- kurkkaannurkkaan
Edellisen pitänee muuttaa minun naapuriksi , tässä kulmakunnas ei ryypätä , rähjätä , tapella ei edes puukotuksia ole viimeaikoihin ollu. Saisin todellista silmänruokaa tuosta aitauksenvälistä edes vilahtelemaan , nyt vain harakat ja rotat nakertelevat nurkkia .
- ccrus
Tee mulle rintsikat rotan nahoista,tack !
- moiskismaiskis
Jeps tokihan teen ,yksi nahka on tuossa jo valmiina epäilen vain että häntäosuus on liian lyhyt , liekkö uros kun tuollanen tynkä häntä ? Kuis maistus rottapitsa ? jää tuota muuta nahan täytettä jälkeen ,,, että maistuukos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788