vuokra laahaa

laahaaja

Mitähän seurauksia voi tulla kun maksan 4 kertaa vuokran myöhässä.maksupäivä kuun 4 päivä ja maksan seuraavan kuun 1 päivä.Vuokran antaja vakuutus eläke yhtiö jossa ilmoitukset hoidetaan sähköpostilla josta ei saa vastausta ja soittaa ei voi.
Korkomaksuja tulee muttei huomautuksen sanaa.Onko kellään kokemusta vastaavasta.Minulla periaatteessa aina kerrallaan yksi vuokra myöhässä

5

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahat loppu?

      Miksi maksat myöhässä?

      • laahaaja

        Rahat loppu kun on maannut sairaalassa useita kertoja.En ole lihava enkä polta enkä juo. rahat ei kaikkeen vain riitä.


      • Rahat loppu?
        laahaaja kirjoitti:

        Rahat loppu kun on maannut sairaalassa useita kertoja.En ole lihava enkä polta enkä juo. rahat ei kaikkeen vain riitä.

        Okei no sitten en osaa auttaa, itse en koskaan ole ollu tuossa tilanteessa. Ei kait siinä mitään, jos ei muuta tule kuin korkomaksuja. Mitäs sitä muutakaan tuossa tilanteessa voi... :/


    • bnvcnhh

      Maksuvaikeuksista kannattaa (pitää!) aina kertoa vuokranantajalle ETUKÄTEEN. Mutta ei sulla hätää, koska pienet tilapäiset viivästymiset ovat pikku juttu verrattuna vuokralaisen vaihtoon. Ei vuokranantajat kertomassasi tilanteessa lähde uhittelemaan vuokrasopimuksen irtisanomisella tai purkamisella. Kerro siis vuokranantajallesi rehellisesti tilanteesi, että nyt tulee vuokrat 4 kertaa myöhässä, kyllä hän ymmärtää ja joustaa maksuajoissa.

      • laahaaja

        Tänään tuli korko lasku missä ei ollut huomautuksen sanaa myöhästymisestä .oli vaan väärä summa joka maksamatta ,kysyin onko oikein kun on pienempi kuin vuokra.(Rehellinen kun olen):tuli vastaus että heillä virheOlen ollut aina näinä 4 kuukautena heihin yhteydessä etukäteen.Olen lähettänyt tiedot sairaala ym.terv.hoito laskuista s-postilla heille elikkä olen toiminut ns.käsikirjoituksen mukaan kohdallani tässä vaikeudessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe