kone sammuu aina silloin tällöin välil toimii päivän välil en saa konetta päälle ollenkaa ku sammuu mul on win me käyttis ja en ole löytäny yhtää virusta kone puol vuotta vanha missä vika?????
kone tilttaa
3
226
Vastaukset
- Jokuko
Meillä viallinen virtalähde aiheutti käynnistysongelmia, ei kyllä sammunut itsestään. Jos vika ei virtalähteessä, niin voisit irroittaa kaikki komponentit jotka lähtee irti "ilman talttaa ja vasaraa", kasaa sitten huolellisesti uudestaan. Tuo ME itse sinällään voi myös oireilla, on aika "susi".
- jussi
Mulla myös vaikeuksia me:n kanssa, ilmeisesti se pitää paikkansa että tämä käyttis on aika surkea. Lähes jokainen tästä Atk hommasta tietävä haukkuu kyseistä ohjelmaa.
Mulla seuraavia ongelmia usein, mitä tarkoittaa.
Lexpoler aihuttanut virheen
Directtbull, liittyy ilm sähköpostiin,olen ajanut korj.sarjan ei tunnu auttavan.
Kone ei myöskään sammu
Jumiutuu yhtä äkkiä,mikään ohjelma ei toimi ?
ym,ym onko niin ettei me:ssä pelaa esim tv kortti ja jotkut lataus ohjelmat ?
Olisiko jollain ammattilaisella tietoa näistä, kiitos etukäteen !- Jokuko
Vaihda ensin WIN98SE tai XP. Sitten kannattaa etsiä vikaa jos ei pelitä, tuo ME on tosiaan SUSI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960