No joo, kyllä Suomi taitaa vajota ales päin kaikissa asiossa.
Nyt yritetään tv-veroa oli sitten tv tai ei.
Mitä järkeä siinä on?
Milloin verotetaan kun käydään vessassa tai avataan ovi jne ...
Onkohan missään muussa maassa näin asiat? (huonosti!!)
Ja ne henkilöt jotka tätä on ehdottanut maksakoot itse !!!
Mitä mieltä olette tv-verosta?
3
307
Vastaukset
- Olettaja
Sikäli kuin olen ymmärtänyt niin ei se tv-vero olisi mikään erillinen maksu josta lätsähtää luukusta lasku, vaan se sotkettaisiin sinne samaan läjään missä jo nyt makaavat kaikki muutkin veroista rahaa repivät asiat kuten
- sairaalahoito
- koulutus
- kirjastot
jne. Tuskin se siellä suuressa kasassa sen kummemmin esiin tunkee, eihän sitä työtön edes havaitse (peruspäivärahoistahan menee jokatapauksessa se 20 % veroja niinkuin aina).
Olisihan se ihan kiva että ei enää tarvitse oveansa pitää visusti lukossa ja ihmetellä että kuka se siellä taas rimputtaa, kun ei uskalla ovea avata...
Ei ole varaa lupaan, ei.- Aimo
Jos on hyvä juttu ni jaettaisko samalla vaikkä suomalaisten liikennevakuutukset kaikkien tasaisesti maksettavaksi, oli autoa, pyörää tms eli ei.
Saman vois tehdä kaikkien lainoille ja ehkä palkatkin vois tasoittaa. Tervetuloa kommunismi!
Julkisen palvelun toteuttaminen verovaroilla olisi paljon nykyistä lupajärjestelmää oikeudenmukaisempaa. Eihän ole mitään järkeä, että yksin asuva opiskelija tai leski maksaa saman kuin kolme sukupolvea kolhoosissa, kesämökillä ja asuntoautossa. Eikä siinä ole mitään järkeä, että tiedotusvälineistä maksu kerätään vain tv-toiminnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184131Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1381821- 761464
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91164Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 100700
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681