No joo, kyllä Suomi taitaa vajota ales päin kaikissa asiossa.
Nyt yritetään tv-veroa oli sitten tv tai ei.
Mitä järkeä siinä on?
Milloin verotetaan kun käydään vessassa tai avataan ovi jne ...
Onkohan missään muussa maassa näin asiat? (huonosti!!)
Ja ne henkilöt jotka tätä on ehdottanut maksakoot itse !!!
Mitä mieltä olette tv-verosta?
3
311
Vastaukset
- Olettaja
Sikäli kuin olen ymmärtänyt niin ei se tv-vero olisi mikään erillinen maksu josta lätsähtää luukusta lasku, vaan se sotkettaisiin sinne samaan läjään missä jo nyt makaavat kaikki muutkin veroista rahaa repivät asiat kuten
- sairaalahoito
- koulutus
- kirjastot
jne. Tuskin se siellä suuressa kasassa sen kummemmin esiin tunkee, eihän sitä työtön edes havaitse (peruspäivärahoistahan menee jokatapauksessa se 20 % veroja niinkuin aina).
Olisihan se ihan kiva että ei enää tarvitse oveansa pitää visusti lukossa ja ihmetellä että kuka se siellä taas rimputtaa, kun ei uskalla ovea avata...
Ei ole varaa lupaan, ei.- Aimo
Jos on hyvä juttu ni jaettaisko samalla vaikkä suomalaisten liikennevakuutukset kaikkien tasaisesti maksettavaksi, oli autoa, pyörää tms eli ei.
Saman vois tehdä kaikkien lainoille ja ehkä palkatkin vois tasoittaa. Tervetuloa kommunismi!
Julkisen palvelun toteuttaminen verovaroilla olisi paljon nykyistä lupajärjestelmää oikeudenmukaisempaa. Eihän ole mitään järkeä, että yksin asuva opiskelija tai leski maksaa saman kuin kolme sukupolvea kolhoosissa, kesämökillä ja asuntoautossa. Eikä siinä ole mitään järkeä, että tiedotusvälineistä maksu kerätään vain tv-toiminnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706774
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323688- 613057
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271636- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest481366