O: IHMISSUHTEET SOLMUSSA? ENNUSTAJA AUTTAA

aura.henkeva

Ennustan.com goes with the jewelleries! Millä tavalla ennustukset ja upeat säihkyvät korukirjaimet sekä yksilölliset designrannekkeet liittyvät yhteen? Ota yhteyttä, niin kerron lisää uudistuneesta www.ennustan.com konseptistani.
Yhteystiedot: Yhteystiedot: www.ennustan.com
[email protected]

2

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdf24sadf234

      buahahahahaaaaaaahh nää on parhait. Naisia taas höynäytetään. toisten hätää käytetään hyväksi maksullisilla puheluilla ja sähköposteilla ja lasku tulossa perässä perimiskirjeen kanssa. Ja pistävät vähän ylilaskutusta sekä keksivät kaikkea muuta mistä uhri pääsee maksamaan. Kenenkään ei missään nimessä koskaan kannata näihin olla yhteydessä.

      • hei,

        kiva, että ihan "buahahahahaaaaaaahh" sait noin makeat naurut, mutta leikki sikseen:
        olen täysin samaa mieltä kanssasi! En itsekään soittelisi/tekstailisi/kirjoittelisi maksullisiin "ennutuspalveluihin".
        Minä en ota luennoista killinkiäkään. En sentin senttiä, en euron euroa.
        Kysyjä maksaa korusta tai musiikkilevystä tms.
        Yhtäkään karhukirjettä en ole kenellekään lähettänyt.
        Kenenkään hädänalaista tilannetta en ole koskaan hyväkseni käyttänyt. Päinvastoin: olen auttanut tuhansia ihmisiä pro bono vuodesta 2009.
        Kuinka usein itse teet vapaaehtoista työtä palkatta toisten hyväksi?
        Kannattaa kokeilla, sillä tekee myös itselle hyvää. Ja voi käyttää aikaansa hyödyllisempään, kuin nettisaiteilla huutelemiseen. Aura


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3649
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1476
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1192
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1013
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1001
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      839
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      760
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      758
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      755
    Aihe