Laitetaanpa tänne näin tämä valitus vaikkei nyt ihan oikealle palstalle tuliskaan.
Ongelmani on todella v.....mainen naapuripariskunta. Oon kärsinyt heistä jo yli vuoden ajan, meno sen kun jatkuu vaan enkä tunnu pääsevän niistä eroonkaan vaikka isännöitsijälle olen muutaman kerran valittanutkin.
Ne paiskovat ovia (kerrostalossa), ja asuessaan seinänaapureina vahtivat ja kontrolloivat tekemisiäni, sanomisiani ja olemistani jatkuvasti, nauravat, ilkkuvat ja keksivät jos jonkinlaista kiusaa.
Ehkä olen sitten aika herkkis kun en jaksais kuunnella enää sitä p...aa, hyvä kun kohta mennä enää uloskaan pelossa että tulee vielä turpaan. Mikään sanominen ei auta, eikä kiusaaminen lopu.
Pitäisikö tehdä jo rikosilmoitus vai mitä????? Riittäisikö edes mikään ko. todiste siihen, varsinaista solvaamista tms. kun ei ole tapahtunut. Haluisin vaan elää rauhassa kodissani enkä pyöriä toisten nurkissa koko ajan !! Mutta kotonakin on välillä mahdoton olla sen ilmapiirin takia, plus vielä miten hermojaraastavaa se jatkuvana on. Eikä mulla ole ees mahdollisuutta muuttaa minnekään muualle.
Oisko kellään samantyyppisiä kokemuksia, ratkaisuja tms.?
Naapuriviha
EräsN
1
572
Vastaukset
- yhteys
taloyhtiön hallitukseen kirjallisesti, eli kirjalllinen valitus talon hallitukselle isännöitsijän kautta.
Kirje hallitukselle, mutta osoite kirjeeseen isännöitsijälle.
Selvitä asiallisesti häirintä ja pyydä tarttumaan asiaan asumisrauhan saamiseki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376