24-28-vuotiaat lesbot ja bit!

luuseri.

Pieni gallupin tapainen: Kertokaa, millaista teidän elämä on. Esim. ihmissuhteet, työ, koulutus, harrastukset, psyykkiset sairaudet/muut ongelmat ja mitä tahansa muuta elämäänne liittyvää. ja jos olette kärsineet mt-ongelmista, miten olette selvinneet niistä (jos olette).

Haluan tietää, miten pahasti olen epäonnistunut omassa elämässäni.

4

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millaista elämä on..
      olen vakituisessa akateemistakin koulutusta vaatineessa työsuhteessa ja mulla on loistavia työkavereita, joiden kanssa viihdyn hyvin sekä työssä että vapaallakin. Muita kavereita on vain pari, mutta kyllä ne riittävätkin minulle. En ole erityisen sosiaalinen, ja työni on asiakaspalvelua.

      Harrastuksia vuorotyön kanssa ei mitään virallisempia olekaan, mutta viihdyn ulkoillen koirieni kanssa ja luen ja opiskelen asioita mielelläni. Jollekin kurssille olisi ehkä aikaa.

      Mielenterveys lienee kunnossa, mutta lievää masennusta ollut pitkän parisuhteen kariutumisen aikoihin. Nytkin sen tyyppinen yksinäisyys tuppaa välillä olemaan läsnä, melko usein oikeastaan. En silti koe sen vaikeuttavan arkeani varsinaisesti.

    • Liisa Ihmemaasta

      Ihmissuhdetta ei ole, tosin otan ilon irti sinkkuudestanikin. Hieman on yksinäistä, sillä asun toisella paikkakunnalla kaukana kotoa.

      Olen opiskelija ja tällä hetkellä se on ihan mielenkiintoista. Harrastus tosin vie aika lailla aikaa, joskus ei jaksaisi sinnekkään raahautua.

      Psyykkisiä sairauksia ei minulle ole koskaan diagnosoitu.

      Jokseenkin tunnen tosin olevani innoton ja väsynyt. Johtunee yksinäisyydestä.

    • Onewild2

      Tällä hetkellä parisuhteessa, paljon kavereita ja hyviäkin ystäviä, pari osa-aikaista työpaikkaa, yksi ylempi korkeakoulututkinto enkä saa omaa alaa vastaavaa työtä vaikka alan pitäisi olla hyvin työllistävä, paljon liikuntaharrastuksia, ollut vakavia psyykkisiä sairauksia mutta ei nyt enää moneen vuoteen lääkityksen ja monen vuoden terapiajaksonjälkeen, rahaongelmia on ollut aina eikä niille näy loppua.

    • Mari871

      Takana suunnitellusti keikkatöitä, kaksi 2. asteen tutkintoa ja nyt unelmien alaa opiskelemassa AMK-ssa.
      Vakavia mt-ongelmia ei ole ollut.
      Ihmisuheet: Ystäviä on muutamia, kavereita jonninverran. Muutaman ystävän kanssa pystyn puhumaan avoimesti kaikesta. Perheeni kanssa normaalit välit, välit olivat läheisemmät ennen kun "tulin kaapista".
      Harrastan yhtä lajia säännöllisen epäsäännöllsiesti, nautin enemmän sponttaanista arjesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe