Eli olen 18v mies. Olen juuri parisuhteeseen päässyt n. 3 vk sitten. Olen kerran ennen sitä seksiä harrastanut, mutta nyt on semmoinen ongelma että joka kerta seksin jälkeen iltaisin on aamulla kova kipu munuaisissa joka kestää koko päivän. Masturbaatiosta tätä ei ilmene? Mikä hätänä?
Munuaisten kipu seksin jälkeen
voiei12
4
589
Vastaukset
- kölkököl
Mistä olet varma, että kipu johtuu munuaisista?
- voiei12
Koska olen käynyt terveystiedon tunneilla ja tiedän missä munuaiset sijaitsee. Vastaatko siis kysymykseeni?
- vvvwwwwvvv
Orgasmin pitäisi nostaa kortisolia, jota lisämunuaiset tuottavat. Jos lisämunuaiset ovat heikoilla, niillä on vaikeuksia tuottaa tarpeeksi erilaisia hormoneja ja se näkyy väsymyksenä ja joskus kipuiluna. Mutta toisaalta jos sinulla olisi jotain häikkää siellä, sinun ei ehkä tekisi mieli myöskääm köyriä. Tarkistuta kuitenkin lisämunuaisten tila.
- himoköyrijä
Kovaa köyrimistä heikoillaa selkälihaksilla =》selkäkipuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513545Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1082337Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922266Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar731635Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361502- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921401