Eli olen 18v mies. Olen juuri parisuhteeseen päässyt n. 3 vk sitten. Olen kerran ennen sitä seksiä harrastanut, mutta nyt on semmoinen ongelma että joka kerta seksin jälkeen iltaisin on aamulla kova kipu munuaisissa joka kestää koko päivän. Masturbaatiosta tätä ei ilmene? Mikä hätänä?
Vastaukset 4
- kölkököl
Mistä olet varma, että kipu johtuu munuaisista?
- voiei12
Koska olen käynyt terveystiedon tunneilla ja tiedän missä munuaiset sijaitsee. Vastaatko siis kysymykseeni?
- vvvwwwwvvv
Orgasmin pitäisi nostaa kortisolia, jota lisämunuaiset tuottavat. Jos lisämunuaiset ovat heikoilla, niillä on vaikeuksia tuottaa tarpeeksi erilaisia hormoneja ja se näkyy väsymyksenä ja joskus kipuiluna. Mutta toisaalta jos sinulla olisi jotain häikkää siellä, sinun ei ehkä tekisi mieli myöskääm köyriä. Tarkistuta kuitenkin lisämunuaisten tila.
- himoköyrijä
Kovaa köyrimistä heikoillaa selkälihaksilla =》selkäkipuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j781150- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234694Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga52614Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35561- 45538
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️76526- 23488
- 25464
- 32434