juuh.mulla on ongelma jonka nimi on se että mulla on taipumus ihastua joka ikiseen kakslahkeiseen jonka kanssa mulla on jonkinlainen kontakti tai joskus ei sitäkään..on aika harva poika, kenestä en aattelis että "ton kanssa mä voisin ehkä.." oikeestaan mä ajattelen sellasta jatkuvasti kun on läsnä toisen sukupuolen edustajia ja oon huomannu, että muutun semmoseks ihme "hihihi"-teinikanaks varsinkin jos oon kännissä...
rasittavaa, koska en tod. oikeesti oo semmonen!
mistä mä tiedän mikä on oikeaa ja aitoa ja pystynkö mä ikinä sitoutumaan jos oon tällanen tuuliviiri...
ja sitten tää on mulle tuskallistakin koska en yleensä uskalla edetä ihastumisten suhteen, tyydyn vaan kattelemaan vierestä ja sydäntä raastaa..onneks on aina yks semmonen kunnon ja muutama ei niin vakava ihastus etten jokaisen jätkän takia oo tyhjästä mustasukkanen...(sairasta, by the way.)
juuh...mistä muuten tietää onko jätkä kiinnostunut?
miespuoliset ihmiset, please vastatkaa tohon..tää on mulle tärkeetä että osaan/uskallan sit tehä jotain näitten juttujen eteen....
kellään vastaavanlaisia probleemia?
kiits kun jaksoit lukee tän...;)
ihastus
3
408
Vastaukset
- gfjgfjgfj
minkäs ikänen muuten oot? no joo tiedät että onko äijä kiinnostunu ni siitä että jos se haluu olla sun kanssas ja sillei eli jos se haluaa olla paljon sun seurassa ni se on todennäkösesti ihastunu suhun ja jos se on ihan lämässä ni se saattaa joskus jopa tuntua häiritsevältä se että se haluaa olla kanssasi koko ajan
- 99%
Kappas, jollakin samanlainen ongelma ku mulla. Itekkin ajattelen lähestulkoon jokaisesta vastaan kävelevästä miespuolisesta henkilöstä noin. En toki ääneen tätä sano, mutta alkaa itseä vähän häiritä, kun mielessään on jo varannut jokaisen itselleen. Ja juu, mustasukkanenhan siinä sitten voi olla, vaikkei mulla oikeasti ketään olekaan...
Kännissä en ole ollut, niin en tiedä, miksi teinikanaksi itse muuttuisin, selvin päin olen aika kaukana sellaisesta. Siinä arvaukseni oireittesi syistä. Normaali vaihe nuoruudessa, hormonitoiminta jyllää ja muutenkin tunteet heräävät. Älä huolehdi sitoutumiskyvystäsi, tuo vaihe yleensä menee ohi kun alat seurustelemaan vakituisesti. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948