Tietääks joku mist voisin imuroida simsin?
mitä lataan sims:in(2)
8
535
Vastaukset
- ....
millä tahansa p2p-ohjelmalla, suoraan netistä sitä et saa ladattua
esim. bittorrent & suprnova, lopun saat ottaa itse selville- jips
Vitsin järkee! osta kaupasta! imuroiminen on laitonta!
- ......
jips kirjoitti:
Vitsin järkee! osta kaupasta! imuroiminen on laitonta!
kun ei ees oo laitonta
- apaavi
...... kirjoitti:
kun ei ees oo laitonta
No ei sen imuroiminen siltikään oo kovin järkevää! Munkin mielest pitäis ostaa se kaupasta!
apaavi kirjoitti:
No ei sen imuroiminen siltikään oo kovin järkevää! Munkin mielest pitäis ostaa se kaupasta!
Kyl mul on rahaa mut oliha sitä ihan pakko kokeilla :P
Omaan käyttöön lataaminen p2p:llä ei ole kiellettyä ainakaan tän vuoden loppuun mennessä. Ne kuulemma keksii uusia lakeja.- .....
lammas-jr kirjoitti:
Kyl mul on rahaa mut oliha sitä ihan pakko kokeilla :P
Omaan käyttöön lataaminen p2p:llä ei ole kiellettyä ainakaan tän vuoden loppuun mennessä. Ne kuulemma keksii uusia lakeja.eipä se itselläkään rahasta ollut kiinni... latasin pelin, kokeilin, kyllästyin peliin parissa tunnissa
=> ei hintansa arvoinen, saa jäädäkin kaupan hyllyyn minun puolesta...
lataamisen paras puoli: voi testata ennen ostoa, ei tule turhaan ostettua pelejä jotka pelatessa osoittautuvat pettymykseksi - *lumina*
..... kirjoitti:
eipä se itselläkään rahasta ollut kiinni... latasin pelin, kokeilin, kyllästyin peliin parissa tunnissa
=> ei hintansa arvoinen, saa jäädäkin kaupan hyllyyn minun puolesta...
lataamisen paras puoli: voi testata ennen ostoa, ei tule turhaan ostettua pelejä jotka pelatessa osoittautuvat pettymykseksiEn kai minä oo koskaan saanu ees peliä vauhtiin kahessa tunnissa, jos oon luonu uuden perheen... :D
Minä ostin kyllä heti aidon. Ykköstä pelailin poltetulla versiolla ja aina oli joku ongelma siinä. Aitona oon simssit siitä asti ostanu. Kuitenki tykkään niin paljo, enkä pelaa muita pelejä ni ei mee nyt loppujen lopuksi niin paljo rahaa.
Mut jos en koskaan olis pelannu jotain peliä ja suunnittelisin ostoa, olis kyl kiva kokeilla ensin sitä ilmaseksi. Mutta simssit mun mielestä melko turvallinen ostos. Ei oo kertaakaan jääny kaduttaan. - ......
*lumina* kirjoitti:
En kai minä oo koskaan saanu ees peliä vauhtiin kahessa tunnissa, jos oon luonu uuden perheen... :D
Minä ostin kyllä heti aidon. Ykköstä pelailin poltetulla versiolla ja aina oli joku ongelma siinä. Aitona oon simssit siitä asti ostanu. Kuitenki tykkään niin paljo, enkä pelaa muita pelejä ni ei mee nyt loppujen lopuksi niin paljo rahaa.
Mut jos en koskaan olis pelannu jotain peliä ja suunnittelisin ostoa, olis kyl kiva kokeilla ensin sitä ilmaseksi. Mutta simssit mun mielestä melko turvallinen ostos. Ei oo kertaakaan jääny kaduttaan.en mikään älytön sims fani ole, ykkönen lisäosineen oli ihan ok, ja sitä tukin jossain välissä pelattua kyllästymiseen asti...
sims2 ei mielestäni tuonut tullessaan mitään järin mielenkiintoista uutta, parempi grafiikka ja jotain pientä uutta, mutta ei kuitenkaan mitään niin merkittävää että olisi pystynyt herättämään henkiin kiinnostuksen peliä kohtaan.... ja sims2 on kuvakulmat niin p*rseestä ettei ole hyvä tosikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863