eli ongelma on olen hommaamassa jonkinlaista tarkkuuskivääriä mutta haluaisin tietää että kumpi on parempi snow wolf m24 vai cyma m4 jonka muokkaisin kivääriksi. (tähtäin, änäri, lyhyt lipas, bi-podi) onko sähkö ase tarkkuudeltaan aivan surkea ajatus ? lähtönopeus oli 120-130 m/s ja m24 oli 130m/s. en sitten pyytänyt henkilöitä..-"toi m24 o iha paska osta warrior" yms sh*ttiä joltain 13v pojalta. :)
m24 vai AEG..
11
108
Vastaukset
- softaaja :)
M4:stä tulisi dmr ja hanki vielä pidempi piippu siihen niin tulee tarkempi.
ja jos et tykkää niin voit muokata takas rynkyks - 2+17=18
Jees, cyman arskat tosi jees. Eikä todellakaan ole mahdoton ajatus saada tarkkaa sähköasetta, lulz!
Ja "softaaja :)", piipun pituus hädintuskin edes vaikuttaa tarkkuuteen, pikemminkin päin vastoin, se voi heikentää tarkkuutta. - softaaja :)
ai... en siis ole mikään asiantuntija mutta tuntuu luontevammalta että kun kuula menee pidemmän matkaa suoraan piipussa niin se jatkaa matkaakin suoraan
- M24vsAEG
ooke ! tänks vastauksista ! :)
Cyman M4 ehdottomasti. Snow wolfeissa on tunnetusti ongelmia. Heikko laatuista muovia ja pultti jumittaa taakse.
- Lumeton
Tiiäkkö omko m24 snow folf milgearista oikeest hyvä
- m24vsAEG
aaa selvähän se sitten :o eikös nuo well: in kiväärit ole myös suurin osa hyviä pelikelpo tussarin pohjia ?
- m24vsAEG
...welli lähtee tilaukseen.. :) ja kiitos soviet.sniperille !
Siihenkin uppoo sitten hyvin rahaa. Jos siitä haluaa kestävän ja hyvän niin se maksaa lähemmäks 500€.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11601497 kannattaa lukasta läpi.
- m24vsAEG
no niinhän se tuppaa olemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815