ENNUSTAJAT

nini2

No nyt sitten minäkin kävin ennustaja selvänäkijällä, Kuuluisalla Kaarina Makkosen vastaan otolla toissapäivänä
Tilasin puhelimella ajan 50€ tunti mutta kuinkas ollakkaan herätyskello oli pöydällä ja aikani loppui tasan 30min kun tuli täyteen .
ja hän myös puhui muuta juttuja joistakin omista asioistaan eli povaus aika oli 20min.alussa ja välillä jutteli jostakin toisesta povuustaan jollekkin. ei siinä auttanut kyselyt että ymmärsin tilatessani tunti ja 50€ kuulemma hotellihuone maksaa niin hurjasti.
kyllä hän menneet tiesi tarkkaankin,tuleva jää nähtäväksi
mutta pettynyt olin loppupäivän 50€ ja 20min kysymyksiin ei saanut vastausta ja suurpiirteisesti kertoi paljon tapahtumia
olisin halunnut kuulla mitä tapahtumia siitä luulin maksaneeni
Kuluttaja suoja puuttuu tälle ammattikunnalle ne saa kiskoa meitä typeriltä ja evät ole vastuussa . varokaa lentämästä ansaan.
se on hyvä tuntipalkka pimeänä käyttää toisten hädänalaista tilaa hyväkseen .

4

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennustuksista takuu

      Olen tavannut Makkosen ja en pidä häntä ennustajana lainkaan.
      Samaa mieltä kanssasi siitä, että kuluttajasuojan pitäisi koskea myös ennustajia. Mieletöntä rahankiskontaa ilman vastinetta.

      Itsekin olen pettynyt monta kertaa. Pidin erästä ennustajaa hyvänä aikoinaan. Hän nyt ei ollut kovin kallis, mutta kun usein soitteli, niin jopa hintaa kertyi siitäkin. Tänään en enää soittele hänelle. Viimeksi soittaessani nainen sanoi, että olen itsekäs vieläkin ja kehoitti lukemaan raamattua. Jopa vain. Siihen loppui soittelut ja kyselyt, sillä en ole tippaakaan uskonnollinen, enkä käsitä sitäkään, miksi olen itsekäs? Minähän se olen, joka apua tarvitsin vaikeissa kuvioissa. En etsinyt syyttelyä vaan apua. Jos ennustus käsittää kehoituksen lukea raamattua, niin pidän sitä ennustajan omana visiona siitä, mikä hänen elämänkatsomuksensa on.

      En lue raamattua

    • selvän_teki

      Missään elämäni kriisivaiheessa en ole turvautunut sevännäkijöiden apuun. Kerran soitin palvelevaan puhelimeen. Niiden uskonnollinen tausta tyssää halut sinne soitella.
      Kun yön yli nukkuu, niin illalla kovalta tuntunut ongelma ei enää tunnu ylitsepääsemättömältä.

      Tylsää on nytkin, mutta sille on selitys; teen väyryset, aamulla uudet metkut. Tietysti toivon, että joku tarjois illalla vielä kaljan. Kun ittellä ei varaa, niin olkoon.

    • iänikuinen

      On totaalisen turhaa soitella ennustajille huolimatta siitä, onko pätevä vai ei. Järkevämpää antaa omalle alitajunnalle hoidettaviksi tehtäviä, jotka sitten toteutuvat voimasuhteiden rajoissa. Kun ohjailee siten "maagisesti" omaa elämäänsä, saa monin kertaisesti suuremman hyödyn kuin pistämällä rahansa epämääräisiin ennustajaeukkoihin.

    • Vipuunmennyt

      Maksaakohan noi ennustajat veroja tuloistaa ?.
      Vai onko toi sitä harmaata taloutta ....
      Tuntuvat rahastavan vain ja vastaavat ympäri pyöreitä vastauksia ...
      Näkijät on erikseen jotka oikeasti näkee ....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe