Eläinlääkärille?

apuja valinnassa

Tätä täällä on ennenkin kysytty mutta kysyn nytkin.
Kuka olisi hyvä eläinlääkäri kissalle?
Toimenpiteet rokotus ja hammaskiven poisto ja mahdollisesti silmän tarkastus.
Saisiko asiallisia vastauksia.

7

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+10

      Monet haukkuu kalliiksi ja mukamas turhia toimenpiteitä tuputetaan, mutta itse tykkään käydä Univet-Tikan klinikalla.

      Toki siellä on kalliimpaa kuin monissa muissa eläinlääkäreissä, mutta siellä on sitten varustelutasokin eri luokkaa.

      Olen käynyt siellä koiran kanssa muutaman kerran, ja kertaakaan ei ole tuputettu mitään ylimääräisiä kokeita. Eläinlääkäri on ehdottanut kuvauksia, mutta on painottanut, ettei näe itse tarpeelliseksi. Joku voi ehkä kokea tuon tuputuksena, mutta itse menen aina lääkärin ohjeistuksella, jos on sitä mieltä ettei ylimääräisiä tutkimuksia tarvita, vaan tilannetta voi seurata, sitten seurataan.

      Sieltä olen aina saanut hyvää ja ystävällistä palvelua. Suosittelen siis Univet Tikkaa!

      En poissulje muitakaan eläinlääkäreitä, mutta en itse ole käynyt muualla kuin tuolla.

    • apuja valinnassa

      Ainakin näkyy hinnoissa olevan valtava ero yksityisellä ja kaupungin eläinlääkärillä.

      • ei tyhmä

        Juu ja on eroa yksityisilläkin! Toisessa hammaskivenpoisto 70 ja Animagissa alkaen 150! Ei voi moinen rutiinityö olla noin eri hinnoissa. tosin tyhmähän on se joka maksaa, ei se joka pyytää.


    • niusksis.

      heidi kummunsalo eli pupu ja piski. paras.

      • muuten hyvä

        On vaan todella ankeat vastaanottotilat ja talvella siellä oikeasti jäätyy.


      • Daikku

        .. Ja edullinen!


    • bretonit

      Heidi Kummunsalo. Best

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe