Pesula palvelut?

Matkaan

Hei!
Aiemmin Aasiassa matkanneena olemme tottuneet pesettämään vaatteita edullisesti ja näin ollen ei ole tarvinnut täyttää vaatteilla matkalaukkuja jo mennessä. Mitenkä Meksikossa, esim. Puerto Aventurassa, onko pesuloita vai onko vain hotellin pesula (usein hotelleissa kallis) käytettävissä?

Mielellämme kuulisimme kokemuksia, hintatasoa ja muita vinkkejä Puerto Aventurassa tai lähistöllä matkanneilta.

Kiitos jo etukäteen vastauksista.

3

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea matkaanne

Meitä oli neljä. Pärjäsimme hyvin t-paidoilla ja shortseilla, joita vaihdoimme tarpeen mukaan. Pesulan tarve ei käynyt mielssä edes. Kahden viikon loman aikana pärjäsimme hyvin niukalla pukeutumisella, koskä suurin osa lomasta kului altailla ja merenrannalla. Käykää Chichen Itzassa ja Playa Paraison paratiisirannalla (Tulumin lähellä) ja Akumalin kilpikonnarannalla, jos snorklaus kiinnostaa. Emme käyneet teemapuistoissa, mutta käykää jommassa kummassa. Koettakaa hankkia matkaseuraa ja pyytäkää hotellin vastaanotosta, että tillavat teille taksin
      Cancuniin ja koettakaa hankkia Cancuniin suomalaista matkaseuraa. Ottakaa selvää, että missä Cancunissa kannattaa käydä.

• Outoo porukkaa

Juuri näin! En tajua mikä tätä Meksiko palstaa vaivaa kun mihinkään kysymykseen ei saa vastausta, ainakaan asiasta, kaikkee muuta ollaan kyllä valmiita neuvomaan mutta ei mitään mitä kysyjä kysyy... Huoh... Ekaa kertaa menossa joulukussa ja oman selvityksen mukaan pesuloita löytyy samoin kuin thaikkulasta! Täältä ei kannata näköjään mitään lukea, Meksikon kävijät näköjään todella outoa porukkaa tai sitten niin harvassa että samat "viisaat" vastailemassa jokaiseen mahdolliseen asiaan... Hyvää matkaa!

• ei outoa käynyt jo

Luethan Outoo porukkaa loppuun saakka ketjun aloittajan kysymyksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1314
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      771
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106