Roomaan syyskuun alussa maanantaista torstaihin. Tietääkö kukaan, onko arkipäivinä markkinoita, joilla on esim. vaatteita myynnissä. Etsin netistä, mutta kaikki näyttivät olevan lauantaisin tai sunnuntaisin. Entäs kaupunkialueella, onko hyviä ostoskeskuksia? Kiitos etukäteen.
Torit ja markkinat
1
353
Vastaukset
- Shoppailua
EUR Fermin metroasemalla on kymmeniä "bancarelloja" joka päivä. San Giovanni in Laterano kirkon viereisellä Via Sanniolla on myös runsaasti kojuja arkipäivisin. Lähes jokaisella kadulla vähänkin vanhan keskusta ulkopuolella löytyy markkinakojuja joissa myydään kaikkea mahdollista, Trasteveressa Viale Trasteverella, Piramiden metroaseman vieressä jne.
Euroma2 on Rooman "suurin ja kaunein" ostoskeskus ja helposti saavutettavissa julkisilla. Metrolla tuohon jo mainittuun EUR Fermiin, kadun yli markkinakojujen välistä tien toiselle puolelle alas, josta lähtevät bussit 070, 700 tai 709 joilla pääsee Euroman pysäkille.
Porta di Roman ostoskeskukseen pääsee Terminiltä bussilla numero 38, matka kestää puolisen tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900