Vanhat eläkkeelle

Voi taivas

Minkä takia on niin paljo vanhoja kääkkiä, tutisevia akkoja töissä vieden paikkoja nuoremmilta. Seurakunnassa sama juttu. Eikö voi lopettaa kiskottamasta omaisuutta. Vai tuleeko vanhempana sellaiseksi. Antakaa jo nuoremmille tilaa.

9

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanctus

      Voi ne vanhat kääkät olla töissä vapaaehtoistyöntekijöinä, ilman palkkaa tai sitten voi olla niin, että nuoria ei kiinnosta.Työ on kuitenkin hoidettava, niin muita vaihtoehtoja ei taida olla.

      • Voi taivas

        Monesti vanhoilla työntekijöillä on niin perin luutuneet ajatukset ja toimintatavat. Ja osalla muistikin pätkii ja kuulo. Silti vaan pitää olla ja kartuttaa eläkettä. Nuoremmat jouvat jatkuvasti paikkaamaan niitten jälkiä. Seurakunta kyllä voisi jo hiukan nuorentaa sitä porukkaansa.


    • kateus vie kalatkin

      Ei se raihnas ja lopen väsynyt pääse eläkkeelle ei kantseis meitä kadehtia kovaa on nykysin työ teko ja enpä usko että ainaskaan siivous hommia haluaa nuoret tehdä menisin heti eläkkeelle jos olis mahdollisuus enpä usko että innolla mun työhön tulisit.Totta on että nuoret pitäis saada töihin on elämä vasta edessä ja kaikkea pitäis hankkia.En mä ainakaan yksinhuoltajana ollessani ole saanut mitään huonostapalkastani saanut säästöjä.Pitäis hankkia oma elämä jos viitsii eläkeläisenä tehdä ilmaista työtä hienosti sanottuna vapaa ehtois työtä.noilla eläkeläisillä jotka on saaneet kerätyksi sitä rahaa oltuaan koko elämänsä työssä..

    • töissä kivaa

      Nuorilla pitää olla töissä aina kivaa, muuten ei huvita, on tuo nähty.

    • ollaan kaikki orjia

      Miksi ollaan toisillemme me naiset susia,tai kai sudetkin on inhimillisimpiä kun akat,nuoret ja ijäkkäät varsinkin sairaaloissa on sitä työ paikka kiusaamista ja selkään puukottajia..

      • Balle

        Menikö hiukan sivuun asiasta ?


      • huomion tehnyt
        Balle kirjoitti:

        Menikö hiukan sivuun asiasta ?

        Esim. seurakunnassa on niin vanhaa ja haurasta porukkaa.


    • Näinon

      Minkä vuoksi vanhat valtaavat työpaikkoja ja nuoret eivät saa sitä ensimmäistäkään? Rahanahneita.

    • Nikiniki

      Nuoret, ns, nuoret aloittavat työt vasta neljänkymmenen jälkeen. Pitäisi jaksaa sitten jokunen vuosi. Opiskellaan siihen asti. ja viidenkymmenen jälkeen aletaan sairastella.
      Nyt moni vanha ollut töissä liki 50 v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe