Huomenna on viimeinen koulupäivä, ja sitten on viikko lomaa WOOHOOO!!! Jaa muutenki mulla on koulussa täs jaksos tosi iisii. Viikossa on koulua vain 18 tuntia;) Huomennakin mennään kouluun 8:30, ja 11:00 lähdetäänkin jo kotiin loman viettoon
Tässä on muuten mun tän jakson koulupäivät:
MA: 8:30-13:50
TI: 8:30-11:00
KE: 11:00-12:55
TO: 10:15-13:50
PE: 8:30-11:00
Vituttaako;)?!
JIIHAA!!!
6
356
Vastaukset
- joo
Mulla on 50tuntia töitä viikossa...
- Underground
Ei vituta kun ajattelen minkälaista sulla tulee olemaan jossakin toisessa jaksossa! Oisko 35 vai 40 tuntii? ;)
- Uskon
että jopa 45 tuntii tolla menolla on mahollista.
- Homeboy
...sillä tässä jaksossa pitäisi olla 28 tuntia viikossa. Mutta minä valitsin kaksi kurssia, joita on molempia pitäisi olla 5 tuntia viikossa, etätöiksi. Eli maikka kertoo mitkä sivut luen kotona, ja mitä tehtäviä teen kotona jne. Eli seuraava jakso ei tule olemaan mitenkään erityisen rankka. Ehkä jotain 30 tuntia viikossa, kuten edellinenkin;)
Vituttaako...
- joo varmaan
Mulla oli joskus päiväkodis tollasia päiviä ootko muuten ylä- vai ala-asteella?Vai missä?
- Homeboy
Mutta mä puhun totta. Oon kymppiluokalla. yläaste kun ei mennyt oikeen putkeen, niin täytyy korotella numeroita. Kuten edellisessä viestissäni mainitsin, kaksi kurssia on etätöitä tässä jaksossa, eli hommat tehdään kotona. Siitä siis johtuvat lyhyet koulupäivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925981
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262075Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764