Paljonko maksatte tekstiviesteistä, erikseen kotimaassa ja ulkomaille? Onko teillä kenelläkään mahdollisuutta lähettää samalla hinnalla 300 merkin viestit sekä koti- että ulkomaille? Jos kiinnostaa todella edullinen tapa lähettää jopa 300 merkin tekstiviestejä samalla hinnalla kaikkialle, ota yhteyttä pikaisesti.
Tätä ei tulla tarjoamaan uudelleen täällä
[email protected]
Tekstiviestin hinta?
18
7797
Vastaukset
- puhelias
Minulla on Saunalahden Tekstari, jonka kk-hintaan 9.00 euroa sisältyy 1000 kpl tekstiviestejä - yhden tekstiviestin hinnaksi tulee siis 0,9 senttiä/kpl.
Kyllähän niitä voi lähetellä ihna ilmaiseksikin netistä.
Mutta jos tiedät halvemman tavan kuin tuo 0,9 senttiä/kpl, niin lyö korttisi pöytään!- huppi
1 viesti maksaa 0,09 €.
- hupi
huppi kirjoitti:
1 viesti maksaa 0,09 €.
Olis ulla oikein. ja Mulla väärin. 0,009€
- EasyTeam
9 centtiä on ihan hyvä hinta, paitsi jos ja kun sillä hinnalla voit lähettää maksimissaan 160 merkkiä ja kyseinen hinta koskee vain kotimaassa lähetettyjä tekstiviestejä.
Mitä jos hinta olisi hieman alhaisempi kuin tuo, merkkien määrä 300 ja hinta sama lähetät viestisi koti- tai ulkomaille minne tahansa ja sekä sinä että vastaanottaja saisitte siitä vielä tuloja. Voisiko se silloin kiinnostaa sinua?
Edelleen, kysy lisää: [email protected] - EasyTeam
EasyTeam kirjoitti:
9 centtiä on ihan hyvä hinta, paitsi jos ja kun sillä hinnalla voit lähettää maksimissaan 160 merkkiä ja kyseinen hinta koskee vain kotimaassa lähetettyjä tekstiviestejä.
Mitä jos hinta olisi hieman alhaisempi kuin tuo, merkkien määrä 300 ja hinta sama lähetät viestisi koti- tai ulkomaille minne tahansa ja sekä sinä että vastaanottaja saisitte siitä vielä tuloja. Voisiko se silloin kiinnostaa sinua?
Edelleen, kysy lisää: [email protected]Kukaan ei ole pyytämässä sinua vaihtamaan operaattoriasi, vaan voit pitää juuri sen minkä haluat ja silti ottaa kaiken hyödyn tästä.
- puhelias
EasyTeam kirjoitti:
Edelleen, kysy lisää: [email protected]Ei se ole 9 senttiä, vaan 0,9 senttiä/kpl.
Laskukaava alla, jos et usko:
9.00 e / 1000 klp = 0,009 e / kpl = 0,9 s/kpl
...opetelkaa ihmeessä laskemaan! :o) - EasyTeam
puhelias kirjoitti:
Ei se ole 9 senttiä, vaan 0,9 senttiä/kpl.
Laskukaava alla, jos et usko:
9.00 e / 1000 klp = 0,009 e / kpl = 0,9 s/kpl
...opetelkaa ihmeessä laskemaan! :o)Siis 1000 tekstiviestiä kuukaudessa kotimaahan tuolla hinnalla ja viestin merkkimäärä 160. Onko oikein?
Kerrotko vielä paljonko maksat tekstiviestistä ulkomaille, mihin tahansa ja montako merkkiä yksi viesti voi sisältää? - puhelias
EasyTeam kirjoitti:
Siis 1000 tekstiviestiä kuukaudessa kotimaahan tuolla hinnalla ja viestin merkkimäärä 160. Onko oikein?
Kerrotko vielä paljonko maksat tekstiviestistä ulkomaille, mihin tahansa ja montako merkkiä yksi viesti voi sisältää?Liittymän kuukausimaksu sisältää kotimaasta matkapuhelimiin lähetetyt normaalihintaiset tekstiviestit tuhanteen viestiin asti, erottelematta sitä lähetänkö ne ulkomaille vai kotimaahan.
Tämän määrän ylittävät tekstiviestit maksavat 0,09 ?/kpl.
En ole tutkinut montako merkkiä siihen mahtuu - lienee se 160? Puhelimeni osaa kyllä lähettää pitempiäkin viestejä multipartina, eikä se merkitsevasti vaikuta hintaan: jos esim 300 merkin viesti lähetetään 2 osassa niin viestin hinnaksi tulee silloinkin vain 1,8 senttiä/kpl. - EasyTeam(se oikea)
puhelias kirjoitti:
Liittymän kuukausimaksu sisältää kotimaasta matkapuhelimiin lähetetyt normaalihintaiset tekstiviestit tuhanteen viestiin asti, erottelematta sitä lähetänkö ne ulkomaille vai kotimaahan.
Tämän määrän ylittävät tekstiviestit maksavat 0,09 ?/kpl.
En ole tutkinut montako merkkiä siihen mahtuu - lienee se 160? Puhelimeni osaa kyllä lähettää pitempiäkin viestejä multipartina, eikä se merkitsevasti vaikuta hintaan: jos esim 300 merkin viesti lähetetään 2 osassa niin viestin hinnaksi tulee silloinkin vain 1,8 senttiä/kpl.Saunalahden Tekstarissa avausmaksua ei ole ja kuukausimaksu on 9,00€. Puhelut maksavat 0,155€/min. 1000 viestin määrästä ylittävistä viesteistä veloitetaan 0,09€/kpl.
Maksat siis puheluistasi 15,5 centtiä minutti, ok, valinta on omasi.
Tekstiviestit ulkomaille ovat kuitenkin aivan eri asia kuin Saunalahden tarjoamat kuukausimaksulla 1000 viestiä. Ulkomaille lähetetyistä viesteistä maksat erään liittymän myyjän mukaan 9 centtiä per viesti(!! jos totta, edullinen) Myyjä ei tuntunut olevan täysin varma tuosta hinnasta, mutta se ei siis sisälly noihin 1000 'ilmaiseen'.
Viestin pituus on kuitenkin tuo 160 merkkiä, eikä Saunalahti maksa sinulle lähettämistäsi viesteistä, eikä missään tapauksessa maksa sille jolle viestisi lähetät. Puhumme siis huomattavan erilaisista asioista. - puhelias
EasyTeam(se oikea) kirjoitti:
Saunalahden Tekstarissa avausmaksua ei ole ja kuukausimaksu on 9,00€. Puhelut maksavat 0,155€/min. 1000 viestin määrästä ylittävistä viesteistä veloitetaan 0,09€/kpl.
Maksat siis puheluistasi 15,5 centtiä minutti, ok, valinta on omasi.
Tekstiviestit ulkomaille ovat kuitenkin aivan eri asia kuin Saunalahden tarjoamat kuukausimaksulla 1000 viestiä. Ulkomaille lähetetyistä viesteistä maksat erään liittymän myyjän mukaan 9 centtiä per viesti(!! jos totta, edullinen) Myyjä ei tuntunut olevan täysin varma tuosta hinnasta, mutta se ei siis sisälly noihin 1000 'ilmaiseen'.
Viestin pituus on kuitenkin tuo 160 merkkiä, eikä Saunalahti maksa sinulle lähettämistäsi viesteistä, eikä missään tapauksessa maksa sille jolle viestisi lähetät. Puhumme siis huomattavan erilaisista asioista.>Maksat siis puheluistasi 15,5 centtiä minutti,...
Ei kun,...
Maksan puheluistani vain 6 senttiä/minuutti - minulla on sitä varten eri operaattorissa toinen, kk-maksuton liittymä :o)
Saunalahden Tekstarista ulkomaille lähetetyt viestit maksavat 9 s/kpl - tarkistin asian asiakaspalvelusta. Pidän sitäkin hintaa varsin kohtuullisena. - Sama hinta ulkomaille
EasyTeam kirjoitti:
Siis 1000 tekstiviestiä kuukaudessa kotimaahan tuolla hinnalla ja viestin merkkimäärä 160. Onko oikein?
Kerrotko vielä paljonko maksat tekstiviestistä ulkomaille, mihin tahansa ja montako merkkiä yksi viesti voi sisältää?Käytän Saunalahden Tekstari liittymää ja lähettelen jonkin verran viestejä kaverille Saksaan. Hinta on sama kotimaassa lähetetyissä tekstareissa eli sisältyy 1000kpl:n hintaan eli yhdeksään erkkiin. Jos olen itse ulkomailla niin hinta on tietysti paikallisen operaattorin hinnaston mukaan.
Älkää sekoittako ulkomaille ja ulkomailla lähetettyjä termejä keskenään.
- emmi
mä lähettelen netista kavereille, siis 20 kpl/päivä. mulla on soneran one-liitymä, mutta mä luulen että tää etu kuuluu muillekin soneran liitymille, en oo varma.
on tää ihan hyvä etu, sillä jos mä lähetän 20 tekstarii joka päivä, niitten hinta muuten olis noin 2egee päivässä, ja kk:ssa 2x30=60e.- SMS
Saatko sinä ja viestisi vastaanottaja rahaa lähettämästäsi tekstiviestistä? Saatko rahaa myös siitä, kun joku muu joka käyttää samaa palveluntuottajaa lähettää tekstiviestin jollekin toiselle?
http://www.easyprelaunch.com/EasyTeam
Sinulla on mahdollisuus siihen. Miksi et katsoisi tuota 'korttia' ilmaiseksi, jotta näkisit kuinka se tapahtuu? - emmi
SMS kirjoitti:
Saatko sinä ja viestisi vastaanottaja rahaa lähettämästäsi tekstiviestistä? Saatko rahaa myös siitä, kun joku muu joka käyttää samaa palveluntuottajaa lähettää tekstiviestin jollekin toiselle?
Sinulla on mahdollisuus siihen. Miksi et katsoisi tuota 'korttia' ilmaiseksi, jotta näkisit kuinka se tapahtuu?mutta en maksakaan mitään lähettämistäni tekstiviesteistä, koska se kuuluu mun liittymän etuihin.
suhtaudun varauksella tälläisiin etuihin mistä hyötyy ja sitten siitä vielä maksetaan kaikille. miksi mulle pitäisi maksaa kun joku toinen lähettää tekstarin jollukulle toiselle? ei mee mulle jakeluun. kuka maksaa viulut?
onks tää joku verkostomarkkinointihomma? - utelias
SMS kirjoitti:
Sinulla on mahdollisuus siihen. Miksi et katsoisi tuota 'korttia' ilmaiseksi, jotta näkisit kuinka se tapahtuu?Tuon mainitsemasi linkin takaa löytyy uudelleenohjaus osoitteeseen
http://www.easyprelaunch.com/eng/home.html
En minä sieltä ainakaan mitään tekstiviestijuttuja löydä... - EasyTeam (se oikea)
utelias kirjoitti:
Tuon mainitsemasi linkin takaa löytyy uudelleenohjaus osoitteeseen
http://www.easyprelaunch.com/eng/home.html
En minä sieltä ainakaan mitään tekstiviestijuttuja löydä...Tietoa asiasta on tulossa juuri noille sivuille. Toiminta on aloittanut pre-launch kautensa vasta viime keskiviikkona ja sivut ovat lähinnä vain sisäänkirjoittautumista varten.
- EasyTeam(se oikea)
emmi kirjoitti:
mutta en maksakaan mitään lähettämistäni tekstiviesteistä, koska se kuuluu mun liittymän etuihin.
suhtaudun varauksella tälläisiin etuihin mistä hyötyy ja sitten siitä vielä maksetaan kaikille. miksi mulle pitäisi maksaa kun joku toinen lähettää tekstarin jollukulle toiselle? ei mee mulle jakeluun. kuka maksaa viulut?
onks tää joku verkostomarkkinointihomma?Ja samalla et pidä lainkaan omituisena sitä, että itse käytät jonkun toisen maksamaa SMS liikennettä?! 'Kun minulla on, muilla ei saa olla' - (suomalainen kateusvirsi)
- S-MSäilijä
EasyTeam (se oikea) kirjoitti:
Tietoa asiasta on tulossa juuri noille sivuille. Toiminta on aloittanut pre-launch kautensa vasta viime keskiviikkona ja sivut ovat lähinnä vain sisäänkirjoittautumista varten.
Noh! Mihinkäs se nyt katosi, se EasyTeam! :O
"The requested URL /Easyteam was not found on this server."
Taisi mennä pojilla Pupu Pöksyyn :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068