Ottivat yhteen 9 tiellä shellin kohilla vauhtia varmaankin enemmän ku laki sallii.voi voi ammattimiehet tössii.
"TAPPAJAREKAT"
8
273
Vastaukset
- troololooo
TROLOLOLOLLLO TROLLI. yksikäään näistä ei ollut edes tappajarekka..
- vauhtia liikaa
No oliko kuskit semmosia n,21v märkäkorvia, ja olivatko selvistä päin.paljonko oli ylinopeutta?vika on kuskin penkin jaratin välissä 100%
- Muuuurmeli
Noh ketäs siellä kolaroi?
- nolot siviilit
Vauhtia liikaa kun ei se kulje 89km/h kovempaa? :D oletko tyhmä. Ja se 21v märkäkorva on parempi kuljettaja kun yksikään siviili autoilia.
- vankilaan heppu hei
Hyvä ku jäi kiinne.tais olla äitin pikku noppakorva kuskikin.kasvamista on.
- pojan vesselit touhu
Heippa muistakaa liikennöitsijät.pikkupojille ei kande antaa isojen poikien leluja.rikkovat ja tuhoavat nekin. sitten vasta ku napanuora on todistetusti irtipoikki.
- oikeus ja kohtuus.
Tosi hyvä asia mediassa .et poliisi aloittanut esitutkinnan muuramen rekkakolarista.varmaankin aiheuttajasta.hyvä niin.
- siviili pellet
Täällä taas maailman parhaat kuljettajat huutelee... :D opetelkaa ajaa henkilöautoilla eka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265768- 544740
- 964706
- 613669
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.733401- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502762- 432661