Kuinka usein kannattaa hässiä ovulaatioviikolla?? Mä en tunne ovulaatioo nii tulin siihen tulokseen että jos hässis koko viikon..vauvaa kovasti haluttaisiin :)
kuinka useasti kannattas
baby87
6
392
Vastaukset
- meillä tärppäsi
Joka ikinen päivä kannattaa :)
- Tehkää abortti
Teillä tärppäsi ja yhteiskunnalla menee takianne vielä enemmän päin prsettä.
- Abortti joskus hyvä
Ei se abortoitava ole edes sikiö, se on alkio!
- sorry vaan
Josta tulisi ihminen, kuten sinä...
- Olette turhia
sorry vaan kirjoitti:
Josta tulisi ihminen, kuten sinä...
Ei se alkio ole ihminen. Se on kuin räkäjlimppi maassa, johon märätessä alkaa tulla elämää matojen muodossa.
- JeesusonHedelmällisy
Oliko tää vitsi va provo.
Sama miten hässitte kunhan
miehesi penis on syvällä sinun
tiedät missä.
Kaikkea hyvää.
Vittu kun meinas tulla oksennus,
tätä kirjoittaessa.
Hyvän tahtoisuus on joskus
rankka asia.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017048- 1592086
- 1131718
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979