WWE Vihdoinkin Suomessa!!!

TrishStratus

WWE Vihdoinkin suomessa!! Tai no, Viimeinkin tänä vuonna... Tänä Vuonna Hartwall Arenalla oli Erittäin Upea Show!!! Sinne oltiin saatu Houkuteltua Noin 12000 tuhatta ihmistä... Ne jotka olivat siellä ovat onnekkaita minuun verrattuna Koska Minä en ole päässyt En Tänä, En Viime Enkä sitä Edellisenä vuotena Katsomaan Showta... Mutta Kun WWE ensi vuonna tulee suomeen niin minäkin varmasti pääsen katsomaan sitä... Mutta poikkesin nyt toiseen aiheeseen... Siis WWE oli 6.10.2004 Helsingin Hartwall Arenalla!!! Tänä Vuonna siellä oli siis todella Upea Show... ( Luin Netistä Katsojien mielipiteitä...) Kuten Viime Vuonnakin... Mutta toissa vuonna oli vielä upeampi!!! Paikalla oli koko WWE... Mutta viime vuonna oli paikalla pelkästään Smack Down! ja Nyt tänä vuonna oli pelkästään RAW!!! Paikalla tänä Vuonna Suomessa oli Ainakin : Edge, Christian, Jerico, Chuck Balumbo, Maven, Trish Stratus, Molly Holly, Victoria, Nidia, Val Venis, Tyson Tomko, Shelton Benjamin, Gene Snitsky, Kane, Lita, Rosey, Hurricane, Williams Regal, Eugene, La Resistance, Rhyno, Tajiri, Ric Flair, Shawn Michaels, Batista, Triple H / Game, Randy Orton, Chris Benoit, Stacy Keibler ja Jonathan Choachman. Mun mielestä tänäkin vuonna olisi voinut tulla mielummin Suomeen Smack Down eikä RAW... Mutta tässähän ei ole kysymys mitä minä Haluan, vaan mitä ne ovat päättäneet... Ehkä jo ensi vuonna voisi Tulla Suomeen Smack Down... Mutta te jotka tiedätte mikä on yleensä koko WWE ja Tykkäätte siitä niin en halua antaa teille turhaa toivoa siitä... Mutta en keksi enää mitä voisin tähän kirjoittaa joten Lopetan nyt...

20

2653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .:LiTa:.

      WWEkö oli Suomessa??? Sehän Upeaa!! Miten Minä en ole kuullut mitään??? Mutta hei... Taisinkin Nähdä siitä Mainoksen.. Tai olen tainnut nähdä aika moneenkin kertaan... Oliko suomessa Vain Ne jotka Sinä Äsken Mainitsit???? Jos oli niin oli aika köyhää, niin Vähän... Mutta ethän sinä sille voi mitään... ei ole sinun syysi... Harmi ettet ole päässyt niihin... Toivottavasti pääset ensi vuonna... Jos se nyt edes tulee ensi vuonna suomeen... * Osoittaa Myötätuntoaan...* Toi sun juttus tais vähän kyllä jäädä kesken...
      T: .:LiTa:.

    • Uno

      Ja mikähän se tämä WWE oikein on???

      • TrishStratus

        WWE on Paini seura... WWEhen kuuluu mm. RAW ja Smack Down Jotka Tulee Televisiosta... WWEhen täytyy Pyrkiä ja Se voi olla joko Ammatti tai Harrastus... Käykö tämä???


      • randy orton
        TrishStratus kirjoitti:

        WWE on Paini seura... WWEhen kuuluu mm. RAW ja Smack Down Jotka Tulee Televisiosta... WWEhen täytyy Pyrkiä ja Se voi olla joko Ammatti tai Harrastus... Käykö tämä???

        ei varmaa kukaa harrastuksena siellä taistele titteleistä. Kyll se on varmaan sillee et ne on ihan pitkän uran tehneitä ammattilaisia kaikki ketkä siellä on


      • Nimetön
        TrishStratus kirjoitti:

        WWE on Paini seura... WWEhen kuuluu mm. RAW ja Smack Down Jotka Tulee Televisiosta... WWEhen täytyy Pyrkiä ja Se voi olla joko Ammatti tai Harrastus... Käykö tämä???

        WWE ei voi olla harrastus. Promootiossa on erittäin tiukka aikataulu. Yksinkertaisesti et kerkeä kotiin ollenkaan jos olet Main Eventissä. Jos WWE:hen yrittää pyrkiä pitää ensin harjoittaa itseään indy-liigoissa. Tämän jälkeen voit saada julkisuutta menemällä esimerkiksi TNA:han tai RoHiin joissa aikataulut ovat löysemmät, mutta sen huomaa palkassakin. Jos WWE huomaa kykysi ja TNA suostuu sinut antamaan pois, sinua harjoitetaan WWE:n farmiliigassa, OVW:ssä. Jos täälläkin osoitat taitosi, pääset WWE:n vakituiseen rosteriin. SD:hen RAW:hon tai ECW:hen.
        Voin sanoa, että meno indyissä on paljon kovempaa ja parempaa kuin WWE:ssä. Indyjen seuraamisen aloitin TNA:lla, joka on mielestäni yli puolet parempi kuin WWE.


    • jsdfjgd

      Olen joskus katsellut telkasta noita painihommia, mutta en oikein tiedä mitä nämä RAW ja Smack Down oikein ovat. Ovatko ne vähän niinkuin urheiluseuroja siinä mielessä, että tietyt tyypit edustavat tiettyä seuraa. Esim mainitsemasi Edge, Christian, Jerico, Chuck Balumbo, Maven, Trish Stratus... jne... edustavat RAW:ta ja jotkut muut tyypit Smack Downia? Vai mistä on kyse?

      • Tumpelo

        No EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • TrishStratus

        No jaa... onhan se tavallaankin niin... mutta kun ne ovat painioita myös ne jotka mainitsin, kyllä ne siis jollain tavalla sitäkin edustavat mutta enimmäkseen ne kylläkin painivat...Kyllä ne myös tavallaan ovat urheluseurojakin...Mutta niistä saa palkkaa ja niihin täytyy pyrkiä... Ne jotka minä aiemmin mainitsin niin ne kaikki olivat RAWssa... Mutta Smack Down ja RAW nehän ovat niinkuin sama ohjelma mutta eri nimillä ja eri Henkilöillä... Mutta Molempien Suurin Pomo Vince McMahonhan on molemmat kehittänyt...Ennenhän Oli vain toinen niistä...( En muista kumpi...)Taisit kai saada nyt vastauksesi???


      • TrishStratus
        Tumpelo kirjoitti:

        No EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        No jos ei kiinnosta niin miks ees luit tän jutun??? Eikä sun mulle siitä tartte ilmottaa.... sä voit pitää sen ihan omana tietonas ettei sua kiinnosta... Tää juttu ei ollu Sitä varten et tähän vaan vastaillaan: Ei kiinnosta..., Mitä välii... jne. tää oli niille joita tää juttu tosiaan kiinnosti...


      • Pauli 55v.
        TrishStratus kirjoitti:

        No jaa... onhan se tavallaankin niin... mutta kun ne ovat painioita myös ne jotka mainitsin, kyllä ne siis jollain tavalla sitäkin edustavat mutta enimmäkseen ne kylläkin painivat...Kyllä ne myös tavallaan ovat urheluseurojakin...Mutta niistä saa palkkaa ja niihin täytyy pyrkiä... Ne jotka minä aiemmin mainitsin niin ne kaikki olivat RAWssa... Mutta Smack Down ja RAW nehän ovat niinkuin sama ohjelma mutta eri nimillä ja eri Henkilöillä... Mutta Molempien Suurin Pomo Vince McMahonhan on molemmat kehittänyt...Ennenhän Oli vain toinen niistä...( En muista kumpi...)Taisit kai saada nyt vastauksesi???

        Siis kyllähän tuosta vastauksestasi ei saanut kukaan yhtään mitään. Koita vaan jaksaa keskittyä niihin äidinkielen aineisiin vielä muutama vuosi. Ja kuuntele mitä opettaja sanoo.


      • TrishStratus
        Pauli 55v. kirjoitti:

        Siis kyllähän tuosta vastauksestasi ei saanut kukaan yhtään mitään. Koita vaan jaksaa keskittyä niihin äidinkielen aineisiin vielä muutama vuosi. Ja kuuntele mitä opettaja sanoo.

        Et saanut siitä mitään koska luit noi viestit joko väärässä järjestyksessä tai et vain ymmärtänyt siitä mitään... Ja Mä kuulun meiän luokan parhaisiin Äidinkielessä joten sun on turha arvostella mua...


    • TorrieWilson

      Olin siellä Kattomassa Sitä RAWta... Siellä oli paljon siistimpää kun tuossa kerroit... itse asiassa olen ollut siellä joka vuonna... viime vuonna siellä oli itse asiassa aika tylsä Show...( Minun mielestäni...) Toisin kuin Tänä ja Toissa Vuonna...Etkö usko??? Kyllä kannattaisi... On hienoa että Netissäkin näkee muita Tyttöjä jotka ovat WWE Faneja...Itse asiassa Se ei ole Hienoa vaan se on Erittäin Hienoa ja myös Uskomatonta...

    • randy orton

      Trihs.. meillä oli historian nuorin heavy wheigt sarjan maailman mestari... ja sarja täynnä loistavia tähtiä...ja siinä on parempi "juoni" ku smackdownissa. smack down on ihan perseestä. siell ei oo ku 3 hyvää. john cena, under taker ja big show.

      • Goldberg

        No en nyt siitä juonesta sanois. Evoluutio määrää mitä tapahtuu. Hyvä että orton ei enää kuulu niihin. Nousi pisteet heti. Ja kaikki olisi hyvin jos Goldberg tulisi takasin ja veisi mestaruuden gamelta. Mutta se on totta, että rawissa on mielenkiintoisemmat tähdet. Smäkkärissä on pari hyvää tyyppiä esim: mysterio,cena,undertaker..
        harmi ettei lesnar ole enää siellä. Koko sarjan ärsyttävin tyyppi on epäilemättä JBL.


      • randy orton
        Goldberg kirjoitti:

        No en nyt siitä juonesta sanois. Evoluutio määrää mitä tapahtuu. Hyvä että orton ei enää kuulu niihin. Nousi pisteet heti. Ja kaikki olisi hyvin jos Goldberg tulisi takasin ja veisi mestaruuden gamelta. Mutta se on totta, että rawissa on mielenkiintoisemmat tähdet. Smäkkärissä on pari hyvää tyyppiä esim: mysterio,cena,undertaker..
        harmi ettei lesnar ole enää siellä. Koko sarjan ärsyttävin tyyppi on epäilemättä JBL.

        siin oot ainakii oikees et smäkkäris on vaa pari hyvää tyyppiä esim: oma suosikki mysterio ja cena. Myös undertaker on asia jätkä. goldbergi sais kyll tulla takas ja se varmaan tuleekii (ainaki jos aattelisin et juonen kannalta se ois ihan hyvä) ja hakkaa triple h:n. sub tv: ltä sais tulla enemmän lähetyksii rawista ja smackdownista. mitä mieltä muut?


      • UNDERTAKER
        Goldberg kirjoitti:

        No en nyt siitä juonesta sanois. Evoluutio määrää mitä tapahtuu. Hyvä että orton ei enää kuulu niihin. Nousi pisteet heti. Ja kaikki olisi hyvin jos Goldberg tulisi takasin ja veisi mestaruuden gamelta. Mutta se on totta, että rawissa on mielenkiintoisemmat tähdet. Smäkkärissä on pari hyvää tyyppiä esim: mysterio,cena,undertaker..
        harmi ettei lesnar ole enää siellä. Koko sarjan ärsyttävin tyyppi on epäilemättä JBL.

        JBL on kiistämättä koko shown paskin ja epärehellisin jätkä. Edes eddie ei vedä vertoja JBL:LLE. Montakohan kertaa undertaker ois voittanu sen tittelin siltä paska kasalta jos se ei ois huijannu niin paljon tai jos niihi matseihi ei ois puututtu...


      • !!!:
        randy orton kirjoitti:

        siin oot ainakii oikees et smäkkäris on vaa pari hyvää tyyppiä esim: oma suosikki mysterio ja cena. Myös undertaker on asia jätkä. goldbergi sais kyll tulla takas ja se varmaan tuleekii (ainaki jos aattelisin et juonen kannalta se ois ihan hyvä) ja hakkaa triple h:n. sub tv: ltä sais tulla enemmän lähetyksii rawista ja smackdownista. mitä mieltä muut?

        rey on paras!


      • John Cena
        !!!: kirjoitti:

        rey on paras!

        Ei ole John Cena Tai The Rock on Paras


    • John Cena

      Saiskohan 11 Vuotiaat Tulla?

    • John Cena

      Missä Sitten Tämä Paikka pidetään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe