Asunto rahat sijoitan asuntovaunuun ja hajautan osakkeisiin. Olen laskenut että 100 euroa kuussa riittäisi juokseviin kuluihin. Onko muita karavaanareita?
Olen harkinnut asuntovaunuun muuttamista
15
184
Vastaukset
- Sinkku .
Minä olen harkinnut tätä vaihtolava merikontti sydeemiä! Tämänhän voisi sitten hilata Scanian kyytiin ja vaihtaa maisemaa! Kuorma-autokorttikin on, vain Scania puuttuuu.
- parempi ratkaisu
Miksi ette tule tänne etelän aurinkorannoille asumaan. Jos osakesalkku on tarpeeksi iso ja antaa osinkotuottoja riittävästi, niin täällä on mukava kelliä auringossa altaan reunalla samaan aikaan, kun porukka räkätippa nenän päässä kolaa lunta pitkin pihojaan siellä Suomessa.
- pakkasta sietävä
Varkaiden paratiiseja ne rannat on, ei sitä porukkaa muutenkaan jaksa kattella. Suomi on suomalaiselle paras paikka, jos voi rahassa nautiskella talvesta, eikä tarvitse aamuisin klo 6:00 vääntäytyä ylös ja ulos pimeään räntäsateeseen.
- Luki.
olen rastilssa olut nelätosta vutta ihan ok tapa elä kun saa lakereita ivekon susittelen on kylä vähä kulpa vuokrasa mutta en tarvi pästä pesule
- pppååååää???????
Kyllä sinulla on mennyt överiksi asuntokaupoilla keinotteluyritykset. Myydä nyt oma asuntonsa ja muuttaa johonkin leirintäalueelle asuntovaunuun asumaan ja siellä odottelemaan asuntojen hintojen rommausta jotta siitä niin saisi kehitettyä kauppavoitoissa fyrkkaa. Tosin on ainakin näissä uudemissa asuntovaunuissa jo siedettävämmät olot, mutta siltikin vähänkin pidemmän päälle aika kurjaksi sellainen menee, ajatellen nyt vaikka pyykinpesujuttuja tai peseytymisiä.
- Luki.
Taas on hilda rane kirjoittanut päivän täällä.
Tuolla ylempänä käytti Lukin nimimerkkiä ja vastaa sitten perään,koko päivän erinimimerkillä ja koittaa saada Lukia mukaan hänen typeriin juttuihinsa.
Minä voin sulle hilda rane vuokrata maakellarin satasella,sielä on raikasta hengittää,ei kesälläkään ole kuuma eikä paista aurinko silmiin missään vaiheessa,talvella sopivan lämmin,sielä kun jyrsit vaikka naurista niin pysyt terveenä tai ainakin terveempänä,lukon laitan oveen ja kannan portta potin sinulle ,sehän se on ettei netti tuskin toimi on meinaan sellainen luola.- psykologi kirurgi
Kyllä sinäkin alat olemaan laitoshoidon tarpeessa, tuo että näkee hilda ranen joka paikassa, on jo pelottavaa itsesi ja ympäristösi kannalta.
- Luki.
psykologi kirurgi kirjoitti:
Kyllä sinäkin alat olemaan laitoshoidon tarpeessa, tuo että näkee hilda ranen joka paikassa, on jo pelottavaa itsesi ja ympäristösi kannalta.
kuulehan psylogi ja samalla kirurgikin,sinä sitä hoitoa tarviit niihin persoona muutoksiisi.
Etkönä älyä,että muut jotka lukevat palstaa tietää saman en vain minä.
Sinä aloitat aloitat lähes kaikki aloitukset ja vastaatkin niihin täällä ,lupulta kun minä hyvä sydänmessäni tarjosin maakellaria 100e kuussa niin otitkin herneen nenään,parempi olisi mennä maakellariin eli painua maan alle ja syödä naurista.
Etkö sinä tajua että sinun pitäisi oikeasti häipyä maan alle,nyt sinulla olisi paikka ja halavalla.
Saat retki keittimen mukaasi.ja ne baden baden tuolit,siinä sitä on mukava muistella ja miettiä omakotiparempiihmisenä mitä pas-kaa on sultanut ja minne.
Jos et älyä häipyä maan alle niin olet todella yksinkertainen ja hölmö kaupanpäälle.
Häivy sieltä kallion yksiöstä,se on häpeä asua sielä ensinnäkin.Kaikki kyttää sinua naapurit siis.
Eli tarjous on voimassa tämän illan ,100e kuussa ,saat radion mukaan.Kato kun valoja ei ole niin on mitä kuunnella edes. - Luki.
Luki. kirjoitti:
kuulehan psylogi ja samalla kirurgikin,sinä sitä hoitoa tarviit niihin persoona muutoksiisi.
Etkönä älyä,että muut jotka lukevat palstaa tietää saman en vain minä.
Sinä aloitat aloitat lähes kaikki aloitukset ja vastaatkin niihin täällä ,lupulta kun minä hyvä sydänmessäni tarjosin maakellaria 100e kuussa niin otitkin herneen nenään,parempi olisi mennä maakellariin eli painua maan alle ja syödä naurista.
Etkö sinä tajua että sinun pitäisi oikeasti häipyä maan alle,nyt sinulla olisi paikka ja halavalla.
Saat retki keittimen mukaasi.ja ne baden baden tuolit,siinä sitä on mukava muistella ja miettiä omakotiparempiihmisenä mitä pas-kaa on sultanut ja minne.
Jos et älyä häipyä maan alle niin olet todella yksinkertainen ja hölmö kaupanpäälle.
Häivy sieltä kallion yksiöstä,se on häpeä asua sielä ensinnäkin.Kaikki kyttää sinua naapurit siis.
Eli tarjous on voimassa tämän illan ,100e kuussa ,saat radion mukaan.Kato kun valoja ei ole niin on mitä kuunnella edes.Jos kerran niin pihi olet niin vuokraan sen 99e kuussa.
Tätä tarjosuta et saa paremmaksi missään ,eli on katto ja kesällä viileää,tämä tarjous ei tule toistumaan kahta kertaa.
Tämä on hilda ranen elämänsä ja viimeinen suuri tilaisuus,jonka vain tyhmä ja typerä voi ohittaa.
Vuokran otan suoraan käteen ja koko vuoden vuokran,seuraavan kerran näkisimme vuoden päästä ,voin silloin avata oven jollon pääset parturiin,ruuan voin lskea ylä luukun kautta köydellä.
Pois pääsyä ei siis ole vuoteen.
- Luki.
Tuossa on sinulle ensi auto tai vaikka lopun iäksi.
LUXUS ASUNTOAUTO SAKSALAISTA HUIPPULAATUA ei pärekori lv-laitteet samat kuin kotonakin, parempaa ei rahalla saa, kestää isältä pojalle, säilytetty talvet lämpimässä,hallissa kulutus 15,8-16,2 nopeus 80 km/t valaistus led makuhuone punainen/valkoinen 2014 uudet starttiakut 2013 uusittu geeliakku asunto-osaan starttiakut uusittu 2014
Runsaat varustukset ilmast.lattialämmitys suihkuhuone erikseen taulu tv iso takatalli sähköinen tasauspyörän lukko dynawat 4 kw ledivalot ymm.(suomen parhaimmin varusteltu clouliner)varmalla vanhalla tekniikalla,varustelussa ei säästetty kustannuksissa.
http://www.nettikaravaani.com/clouliner/8150/1380930- Sinkku .
Ei hullumpi auto! Ulkopuolelta erittäin siisti. Nämähän on uutena 150 000-300 000€. Luulisi kun kuorma-auton tekniikalla, että kestävyyttäkin löytyy? Eikös rahtarit aja normi kuorkilla miljuuna kilometriäkin? Käyttökulut on kyllä tuollaisesta täysi arvoitus, voi olla liian kallis pitää monelle. Asuntona menisi aivan hyvin ja vakituista osoitetta ei välttämättä tarvitsisi ollenkaan! Olisi mielenkiintoista kokeilla sellaista elämää. Työtkin nykyään pätkää, niin ajan irroittaminen on tosi helppoa! Luulen että menee kaupaksi tuo auto.
- kova kulutus
Jos hallissa kulutus on jo 15,8-16,2, niin paljonkohan tuo kuluttaa sitten ajossa ?
Siihen päälle ajoneuvovero ja käyttövoimavero lämmitys ym, niin ei liene ihan halpaa asua tuossakaan, vaikka tietysti voittaa asumisen koirankopin kokoisessa asuntovaunussa mukavuudessa . - ööää
kova kulutus kirjoitti:
Jos hallissa kulutus on jo 15,8-16,2, niin paljonkohan tuo kuluttaa sitten ajossa ?
Siihen päälle ajoneuvovero ja käyttövoimavero lämmitys ym, niin ei liene ihan halpaa asua tuossakaan, vaikka tietysti voittaa asumisen koirankopin kokoisessa asuntovaunussa mukavuudessa .Ja mitenkä Luki siellä autossa niiden nuorten univormupukuisten upseerien kanssa peuhaisi.
- Luki.
Jos kerran niin pihi olet niin vuokraan sen 99e kuussa.
Tätä tarjosuta et saa paremmaksi missään ,eli on katto ja kesällä viileää,tämä tarjous ei tule toistumaan kahta kertaa.
Tämä on hilda ranen elämänsä ja viimeinen suuri tilaisuus,jonka vain tyhmä ja typerä voi ohittaa.
Vuokran otan suoraan käteen ja koko vuoden vuokran,seuraavan kerran näkisimme vuoden päästä ,voin silloin avata oven jollon pääset parturiin,ruuan voin lskea ylä luukun kautta köydellä.
Pois pääsyä ei siis ole vuoteen. - Luki.
Nyt löytyi ratkaisu aloittajalle.
http://www.tekniikkatalous.fi/viihde/ekohipin unelmaloma asuntovaunu polkupyoralle kierratysmateriaaleista/a1004807
http://stereotank.com/Taku-Tanku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241