Apuaa!!!!!!!!!!!!!

Vampirebat

Tämä on todella outoa minun kanssani. Olen taikauskoinen ja uskon myös vähäsen saatanaan, mutta minä en usko jumalaan! Minulla on se vaikeus, että kuulen outoja ääniä ja muut eivät. Opettaja ei usein huomaa minua ja minulta tuntuu aina siltä, että joku
joskus seuraisi minua. Kuulen joskus kun joku meidän luokkalaisista kutsuisi minua, mutta ei kutsu! Onko jollakin samallaista tapahtunut tai tietääkö joku miten siitä pääsee eroon!
ps. Uskon, että vampyyreja on olemassa uskooko joku muu?

6

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yari4

Olet taikauskoinen -> seurauksena voi olla että jokin henki on kiinnostunut jostain syystä sinusta tai sitten (olen realisti) yksi ratas liikkuu päässäsi väärään suuntaan, ei sentään uskoisin että jumalalla tai saatanalla ei ole tekemistä tämän kanssa vaan enemmänkin tässä menemme henkimaailmaan josta joku kokeilee ottaa yhteyttä sinuun.

• Pelle Hermanni

"Olen taikauskoinen ja uskon myös vähäsen saatanaan, mutta minä en usko jumalaan!"

- Kummallista, uskot saatanaan muttet Jumalaan? Eikös molempien olemassaoloa todisteta samassa kirjassa? Miksi silti uskot ainoastaan toiseen?

"Minulla on se vaikeus, että kuulen outoja ääniä ja
      muut eivät"

- Suosittelisin, että kävisit lääkärin puheilla. Mikäli vika ei ole korvissa, voi ongelmana olla myös ylirasitus. Tai stressi? Toki ongelmana voi olla vakavampikin ongelma, mutta suosittelisin menemään lääkäriin tutkimuksiin, että asia ei pahenisi.

" Kuulen joskus kun joku meidän luokkalaisista kutsuisi minua, mutta ei kutsu!"

- Tuollaisia kuulee toisinaan aivan normaalistikkin.

"ps. Uskon, että vampyyreja on olemassa uskooko joku muu?"

- Riippuen määritelmästä. Vampyyrit ovat lepakkolajike, joita on aivan oikeastikkin olemassa, ainakin näin olen aikoinani lukenut. Mutta mikäli tarkoitat puoliksi ihmistä, puoliksi lepakkoa, en usko.

Aivan itsesi parhaaksi suosittelisin, että kävisit lääkärin juttusilla.

• Rödfinne

Et nuku tarpeeksi. Tämä on useimmiten syy siihen, että alkaa kuulla ääniä päässä. Tuo nimeltä kutsuminen on hyvin yleinen ilmiö. Törmään siihen tämän tästä esimerkiksi silloin, kun teen töitä kovan paineen alla ja yöunet jäävät pitkäksi sellaiseen 4-6 tuntiin.

Vampyyreja toki on, mutta ei sellaisia kuin viihdeteollisuus ne esittää. Lepakot tulikin tuolla jo mainittua, mutta kun ihmisvampyyreistä puhutaan, niin sellaisia ovat narsistit. You know: hyväksikäyttäjät, jotka kaatavat henkiset paskansa sinun niskaasi ja imevät kaiken energiasi. Energiasiepoiksi heitä tavataan myös kutsua.

• Noita-Nainen

Voit kylla kayda laakarissa, jos et pelkaa tulevasi leimatuksi "hulluksi".

Mutta myos henkimaailma ON olemassa. (ala pelasty) Myos hyvia henkia on olemassa.

Jos nuo saatana-asiat ahdistavat sinua, niin ajattele tietoisesti JOTAIN MUUTA. Tai "kaske" niita aania, etta "Painukaa sinne mista tulittekin!" jne...

(Yleensa tehoaa.)

• lerie

Tuttua tuttua. Tuntuu liittyvän tiettyyn ikäkauteen. Minä nuorempana kuulin kanssa vastaavia ja hätkähdin, mutta kun en niihin kiinnittänyt sen kummempaa huomiota, lakkasivat. Liittyvät, kuten joku jo sanoi, väsymykseen, kasvamiseen, kehittymiseen.

Saatanasta en ole koskaan erityisemmin välittänyt, Jumalasta jollain tavalla. Nyt en usko raamatun hahmoihin, koska kyseistä kirjaa pidän vain tietyn vallan harjoittajien propagandateoksena. Uskon kyllä, että on jotain mitä emme näe, mutta en tiedä, mitä pohjimmiltaan voi olla.

• taitaa

olla skitsofrenian oireita, suosittelen lääkärissä käyntiä,lääkkeet on olemassa,millä sen saa pidettyä aisoissa,ettei ääniä enää kuule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe