Apuaa!!!!!!!!!!!!!

Vampirebat

Tämä on todella outoa minun kanssani. Olen taikauskoinen ja uskon myös vähäsen saatanaan, mutta minä en usko jumalaan! Minulla on se vaikeus, että kuulen outoja ääniä ja muut eivät. Opettaja ei usein huomaa minua ja minulta tuntuu aina siltä, että joku
joskus seuraisi minua. Kuulen joskus kun joku meidän luokkalaisista kutsuisi minua, mutta ei kutsu! Onko jollakin samallaista tapahtunut tai tietääkö joku miten siitä pääsee eroon!
ps. Uskon, että vampyyreja on olemassa uskooko joku muu?

6

940

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yari4

Olet taikauskoinen -> seurauksena voi olla että jokin henki on kiinnostunut jostain syystä sinusta tai sitten (olen realisti) yksi ratas liikkuu päässäsi väärään suuntaan, ei sentään uskoisin että jumalalla tai saatanalla ei ole tekemistä tämän kanssa vaan enemmänkin tässä menemme henkimaailmaan josta joku kokeilee ottaa yhteyttä sinuun.

• Pelle Hermanni

"Olen taikauskoinen ja uskon myös vähäsen saatanaan, mutta minä en usko jumalaan!"

- Kummallista, uskot saatanaan muttet Jumalaan? Eikös molempien olemassaoloa todisteta samassa kirjassa? Miksi silti uskot ainoastaan toiseen?

"Minulla on se vaikeus, että kuulen outoja ääniä ja
      muut eivät"

- Suosittelisin, että kävisit lääkärin puheilla. Mikäli vika ei ole korvissa, voi ongelmana olla myös ylirasitus. Tai stressi? Toki ongelmana voi olla vakavampikin ongelma, mutta suosittelisin menemään lääkäriin tutkimuksiin, että asia ei pahenisi.

" Kuulen joskus kun joku meidän luokkalaisista kutsuisi minua, mutta ei kutsu!"

- Tuollaisia kuulee toisinaan aivan normaalistikkin.

"ps. Uskon, että vampyyreja on olemassa uskooko joku muu?"

- Riippuen määritelmästä. Vampyyrit ovat lepakkolajike, joita on aivan oikeastikkin olemassa, ainakin näin olen aikoinani lukenut. Mutta mikäli tarkoitat puoliksi ihmistä, puoliksi lepakkoa, en usko.

Aivan itsesi parhaaksi suosittelisin, että kävisit lääkärin juttusilla.

• Rödfinne

Et nuku tarpeeksi. Tämä on useimmiten syy siihen, että alkaa kuulla ääniä päässä. Tuo nimeltä kutsuminen on hyvin yleinen ilmiö. Törmään siihen tämän tästä esimerkiksi silloin, kun teen töitä kovan paineen alla ja yöunet jäävät pitkäksi sellaiseen 4-6 tuntiin.

Vampyyreja toki on, mutta ei sellaisia kuin viihdeteollisuus ne esittää. Lepakot tulikin tuolla jo mainittua, mutta kun ihmisvampyyreistä puhutaan, niin sellaisia ovat narsistit. You know: hyväksikäyttäjät, jotka kaatavat henkiset paskansa sinun niskaasi ja imevät kaiken energiasi. Energiasiepoiksi heitä tavataan myös kutsua.

• Noita-Nainen

Voit kylla kayda laakarissa, jos et pelkaa tulevasi leimatuksi "hulluksi".

Mutta myos henkimaailma ON olemassa. (ala pelasty) Myos hyvia henkia on olemassa.

Jos nuo saatana-asiat ahdistavat sinua, niin ajattele tietoisesti JOTAIN MUUTA. Tai "kaske" niita aania, etta "Painukaa sinne mista tulittekin!" jne...

(Yleensa tehoaa.)

• lerie

Tuttua tuttua. Tuntuu liittyvän tiettyyn ikäkauteen. Minä nuorempana kuulin kanssa vastaavia ja hätkähdin, mutta kun en niihin kiinnittänyt sen kummempaa huomiota, lakkasivat. Liittyvät, kuten joku jo sanoi, väsymykseen, kasvamiseen, kehittymiseen.

Saatanasta en ole koskaan erityisemmin välittänyt, Jumalasta jollain tavalla. Nyt en usko raamatun hahmoihin, koska kyseistä kirjaa pidän vain tietyn vallan harjoittajien propagandateoksena. Uskon kyllä, että on jotain mitä emme näe, mutta en tiedä, mitä pohjimmiltaan voi olla.

• taitaa

olla skitsofrenian oireita, suosittelen lääkärissä käyntiä,lääkkeet on olemassa,millä sen saa pidettyä aisoissa,ettei ääniä enää kuule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1361
    2. 67
      1305
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1251
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe