Apuaa!!!!!!!!!!!!!

Vampirebat

Tämä on todella outoa minun kanssani. Olen taikauskoinen ja uskon myös vähäsen saatanaan, mutta minä en usko jumalaan! Minulla on se vaikeus, että kuulen outoja ääniä ja muut eivät. Opettaja ei usein huomaa minua ja minulta tuntuu aina siltä, että joku
joskus seuraisi minua. Kuulen joskus kun joku meidän luokkalaisista kutsuisi minua, mutta ei kutsu! Onko jollakin samallaista tapahtunut tai tietääkö joku miten siitä pääsee eroon!
ps. Uskon, että vampyyreja on olemassa uskooko joku muu?

6

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yari4

      Olet taikauskoinen -> seurauksena voi olla että jokin henki on kiinnostunut jostain syystä sinusta tai sitten (olen realisti) yksi ratas liikkuu päässäsi väärään suuntaan, ei sentään uskoisin että jumalalla tai saatanalla ei ole tekemistä tämän kanssa vaan enemmänkin tässä menemme henkimaailmaan josta joku kokeilee ottaa yhteyttä sinuun.

    • Pelle Hermanni

      "Olen taikauskoinen ja uskon myös vähäsen saatanaan, mutta minä en usko jumalaan!"

      - Kummallista, uskot saatanaan muttet Jumalaan? Eikös molempien olemassaoloa todisteta samassa kirjassa? Miksi silti uskot ainoastaan toiseen?


      "Minulla on se vaikeus, että kuulen outoja ääniä ja
      muut eivät"

      - Suosittelisin, että kävisit lääkärin puheilla. Mikäli vika ei ole korvissa, voi ongelmana olla myös ylirasitus. Tai stressi? Toki ongelmana voi olla vakavampikin ongelma, mutta suosittelisin menemään lääkäriin tutkimuksiin, että asia ei pahenisi.


      " Kuulen joskus kun joku meidän luokkalaisista kutsuisi minua, mutta ei kutsu!"

      - Tuollaisia kuulee toisinaan aivan normaalistikkin.


      "ps. Uskon, että vampyyreja on olemassa uskooko joku muu?"

      - Riippuen määritelmästä. Vampyyrit ovat lepakkolajike, joita on aivan oikeastikkin olemassa, ainakin näin olen aikoinani lukenut. Mutta mikäli tarkoitat puoliksi ihmistä, puoliksi lepakkoa, en usko.

      Aivan itsesi parhaaksi suosittelisin, että kävisit lääkärin juttusilla.

    • Rödfinne

      Et nuku tarpeeksi. Tämä on useimmiten syy siihen, että alkaa kuulla ääniä päässä. Tuo nimeltä kutsuminen on hyvin yleinen ilmiö. Törmään siihen tämän tästä esimerkiksi silloin, kun teen töitä kovan paineen alla ja yöunet jäävät pitkäksi sellaiseen 4-6 tuntiin.

      Vampyyreja toki on, mutta ei sellaisia kuin viihdeteollisuus ne esittää. Lepakot tulikin tuolla jo mainittua, mutta kun ihmisvampyyreistä puhutaan, niin sellaisia ovat narsistit. You know: hyväksikäyttäjät, jotka kaatavat henkiset paskansa sinun niskaasi ja imevät kaiken energiasi. Energiasiepoiksi heitä tavataan myös kutsua.

    • Noita-Nainen

      Voit kylla kayda laakarissa, jos et pelkaa tulevasi leimatuksi "hulluksi".

      Mutta myos henkimaailma ON olemassa. (ala pelasty) Myos hyvia henkia on olemassa.

      Jos nuo saatana-asiat ahdistavat sinua, niin ajattele tietoisesti JOTAIN MUUTA. Tai "kaske" niita aania, etta "Painukaa sinne mista tulittekin!" jne...

      (Yleensa tehoaa.)

    • lerie

      Tuttua tuttua. Tuntuu liittyvän tiettyyn ikäkauteen. Minä nuorempana kuulin kanssa vastaavia ja hätkähdin, mutta kun en niihin kiinnittänyt sen kummempaa huomiota, lakkasivat. Liittyvät, kuten joku jo sanoi, väsymykseen, kasvamiseen, kehittymiseen.

      Saatanasta en ole koskaan erityisemmin välittänyt, Jumalasta jollain tavalla. Nyt en usko raamatun hahmoihin, koska kyseistä kirjaa pidän vain tietyn vallan harjoittajien propagandateoksena. Uskon kyllä, että on jotain mitä emme näe, mutta en tiedä, mitä pohjimmiltaan voi olla.

    • taitaa

      olla skitsofrenian oireita, suosittelen lääkärissä käyntiä,lääkkeet on olemassa,millä sen saa pidettyä aisoissa,ettei ääniä enää kuule.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe