Mitä mieltä olet näistä nykysotapeleistä? Mielestäni alkavat olla aika tylsiä. Ei mitään todellisuuteen perustuvaa tarinaa, niin kuin ennen.
Vastaukset 1
- Melko shittii. Ja flexaa
Eiköhän ne perinteiset ole jo koluttu läpi kantilta jos toiseltakin.
Jos puhutaan realismista sotapeleissä niin voipi käydä aika tylsäksi. Ensin tetsaat alokkaana, syöt mättöpaskaa burger kingissä. Sitten tulee komennus lähi-itään, syöt leirissä mättöpaskaa burger kingissä, ostat Afeesin kenttäkaupasta, joka on prisman kokoinen, kaikkea kivaa. Käyt jalkapartioissa ja juttelet mukavia paikallisten kanssa. Sitten kun kylän raitti tyhjenee, on tiedossa pauketta. Saatuasi yhden osuman, peli on joko siinä tai sitten sinut evakuoidaan kenttäsairaalaan ja osuman laadusta riippuen joko kotiutetaan tai kotiutetaan ja kuntoutetaan invalidiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3021239Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091193Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 88931
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14618- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577