Kieltäytykää orjatöistä

En rupea orjaksi

Kaikkien työttömien on kieltäydyttävä 9e orjatöistä, koska muuten ihmisten orjuuttaminen ei lopu koskaan. Aivan helvetin sama joku karenssi minähän orjaksi rupea.

8

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amadeus

      Just niin, kaikista töistä on jyrkästi kieltäydyttävä!! Sitten vaan ootellaan ihmettä, joka jakaisi kahmalokaupalla rahaa kaikille kieltäytyjille! No tää on tätä...;))

    • onneksi en

      Onneksi en kieltäynyt. Olisin vieläkin työtön. Nyt olen töissä.

    • EI Orjuudelle

      Tuota kieltäytymistä nuo orjuuttajat juuri toivovat ja saavat karensseja ja säästöjä aikaan.
      Mitä enemmän karensseja tulee niin se antaa oikeutuksen työttömien rangaistuksien kiristämiseen.

      Ei pidä kieltäytyä orjatöistä vaan sinne pitää mennä mutta työtä ei pidä tehdä koska laki ei velvoita siihen. Muuten siihen orjatyöpaikkaan menee joku joka tekee oikeasti töitä kunnes huomaa tulleensa kushetetuksi.

      • Älä aina valita

        Kyllä minulle vaan kelpaa 9 euroa päivässä nettona.
        Tällä hetkellä minulle jää käteen noin 150 euroa/kk:ssa,vuokrien,ulos-oton y.m.s. jälkeen.Kun pääsen velvotyöhön 6kk:ksi.saan kuukaudessa noin 200 euroa ylimääräistä,joista laitan 150 euroa sivuun ja teen tuon velvotyöskentelyn jälkeen virkistävän lomamatkan-2.
        Nyt kun olen saanut vuodessa 2 vapaata kuukautta ulosotosta,tänä vuonna tein juuri pari viikkoa sitten samanlaisen reissun.Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.


      • Desmoulins

        Ei koskaan alistuta noille markkinavoimien ja kokoomuksen paskiaiaisille Kapinaan !


    • EI Orjuudelle

      Jos joku vapaaehtoisesti menee noihin 9€ töihin niin se on ihan OK, heitä on muitakin kun sinä. Mutta jos niihin pakotetaan tai edes painostetaan niin sellaista ei voi hyväksyä. Aluksihan nuo oli vapaaaehtoisia, mutta kun ammattitaistoisia orjia ei saatu tarpeeksi niin sitten tuli vasta pakko.

    • orja mies.

      Olen orjatöissä mutta en saa edes sitä 9 euroa-.

    • saikkua

      Haen heti saikkua jos laittavat 9e hommiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe