Electric blowback. Turha ja vie vain sähköä? Lisäkoristeena? Hajoaako helposti (full metal)
EBB
8
83
Vastaukset
EBB kuluttaa rynkyissä rattaslaatikon sisuksetpilalle aikas nopsaa.....
- ???
Niin sitä vähän ajattelinkin... ja pitääkö siinä aina kun laittaa lippaan niin se vipu siin sivus vetää vai missä onkaa. Ku kaasussaha pitää(?)
- Advisor
??? kirjoitti:
Niin sitä vähän ajattelinkin... ja pitääkö siinä aina kun laittaa lippaan niin se vipu siin sivus vetää vai missä onkaa. Ku kaasussaha pitää(?)
..............……………….......................................................
- Autisti ankka
Ei tarvii, ja gg:n pneumaattinen ebb ei pitäsisi rasittaa rataslaatikkoa yhtään
- ???
Ok mutta rasittaako esim tässä kun ei ole gg:n? http://www.taiwangun.com/en/ask201a-ebb-full-metal-aps?from=listing&campaign-id=19
- 3+18=20
Nääs, ebb:t ei kestä kovia tulinopeuksia ja on turhan lussuja, eli aika turhakkeita. GBBR/daytonagun tms. jos haluaa rekyylin kivääriin.
- Autisti ankka
Noh imo nuo gggbr pyssytkään ei kyllä kovin kummaista rekyyliä omista, ainakin ghk kaasu/c02 ak oli vain ärsyttävä ampua blowbackin takia
- ???
Autisti ankka kirjoitti:
Noh imo nuo gggbr pyssytkään ei kyllä kovin kummaista rekyyliä omista, ainakin ghk kaasu/c02 ak oli vain ärsyttävä ampua blowbackin takia
Ok eli tulin sellasee tuloksee et joku sähköase ilma blowbackkii :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
- 48675
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa246665Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535