Electric blowback. Turha ja vie vain sähköä? Lisäkoristeena? Hajoaako helposti (full metal)
EBB
8
83
Vastaukset
EBB kuluttaa rynkyissä rattaslaatikon sisuksetpilalle aikas nopsaa.....
- ???
Niin sitä vähän ajattelinkin... ja pitääkö siinä aina kun laittaa lippaan niin se vipu siin sivus vetää vai missä onkaa. Ku kaasussaha pitää(?)
- Advisor
??? kirjoitti:
Niin sitä vähän ajattelinkin... ja pitääkö siinä aina kun laittaa lippaan niin se vipu siin sivus vetää vai missä onkaa. Ku kaasussaha pitää(?)
..............……………….......................................................
- Autisti ankka
Ei tarvii, ja gg:n pneumaattinen ebb ei pitäsisi rasittaa rataslaatikkoa yhtään
- ???
Ok mutta rasittaako esim tässä kun ei ole gg:n? http://www.taiwangun.com/en/ask201a-ebb-full-metal-aps?from=listing&campaign-id=19
- 3+18=20
Nääs, ebb:t ei kestä kovia tulinopeuksia ja on turhan lussuja, eli aika turhakkeita. GBBR/daytonagun tms. jos haluaa rekyylin kivääriin.
- Autisti ankka
Noh imo nuo gggbr pyssytkään ei kyllä kovin kummaista rekyyliä omista, ainakin ghk kaasu/c02 ak oli vain ärsyttävä ampua blowbackin takia
- ???
Autisti ankka kirjoitti:
Noh imo nuo gggbr pyssytkään ei kyllä kovin kummaista rekyyliä omista, ainakin ghk kaasu/c02 ak oli vain ärsyttävä ampua blowbackin takia
Ok eli tulin sellasee tuloksee et joku sähköase ilma blowbackkii :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231182
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545