Naturistina Kreikassa?

Jassas!

Omakohtaisia kokemuksia saarten nudisti-/naturistirannoista? Olen netissä surffaillut jonkun verran ja sellaisen kuvan saanut että ovat yleensä kaukana hotellialueista tai kokonaan kiellettyjä. Jos jollain olisi ihan omakohtaista tietoa saarista ja rannoista joihin olisi suhteellisen vaivatonta päästä, esim 2-3 km kävellen (siis rannalle, ei saareen) ;)

Tiedän että saaria ja rantoja on paljon, mutta jos niistä johonkin pääsisi "helpolla".

6

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • havainto

      Skiathos ja Skopelos ainakin ovat saaria, joilla on toivomasi kaltaisia rantoja. Linja-autolla tosin joudut matkaamaan, mutta kuumimmalla turistikaudella busseja kulkee riittävästi.

    • kreikkafun

      Alastomana palloilu Kreikan rannoilla on kielletty.
      Toki joitain poikkeuksia on eikä ne rannat ole mitään ns. päärantoja, sen varmaan ymmärrät.
      Mykonoksella on nakuranta, saarihan on homppeleiden paratiisi.

    • Nudet

      Kosin saarella on useitakin rantoja,mutta kävellen ( n.1km) pääsee vain Tigakin alueelta.Sinne tekee matkoja muistaakseni ainakin AM.Tässä hyvä linkki josta löytyy tietoa kreikan saarista http://www.barefoot.info/greekgde.htm

    • Maassa maan tavalla

      Kreikassa on nudismi periaatteessa lailla kiellettyä, vaikka nudistirantojakin löytyy lähes kaikilta suosituimmilta saarilta. Huolehdi kuitenkin siitä, että heität uikkarit syrjään ja kirmailet nakuna vain sellaisella rannalla, jossa se "sallitaan" eli jolla näet muitakin samassa asussa. Muuten voit saada käteesi sakkolapun ja muilta paheksuvan katseen, kreikkalaiset itse sinua tulevat joka tapauksessa paheksumaan. Kreikkalaiset on sen verran vanhanaikaisia alastomuuden suhteen, etteivät esimerkiksi suomalaisessa saunassakaan ota uikkareita pois.

      Kannattaa lukea muustakin Kreikan tapakulttuurista kirjoittamani artikkeli "Kohteliaisuuskoulu" http://kreikkaan.net/kohteliaisuuskoulu, jotta osaat olla maassa maan tavalla. Ai milläkö kokemuksella sen kirjoitin, no yli 20 vuoden paikan päällä asumisen jälkeen!

      • Nudet

        Jassu vaan sinullekin.Olen itse käynyt Kreikan eri saarella yli 30 vuoden ajan.Toki on saaria jossa EN ole nähnyt paikallisia (lue pääasiassa miehiä)nakuna rannalla.Viimeksi kesäkuussa 2 viikkoa Kosilla viettäneenä Tigakin rannan läheisyydessä olevalla rannalla voi bongata kreikkalaisia nakuna,ainakin puhuivat kreikkaa.Naispuolisia on vähemmän,mutta kyllä heitäkin olen tavanut useampia vuosien varrella.Joten varmaankin ns."vanha kansa" ei varmaankaan pidä näkemästään.Eikä tietenkään kannatakaan mennä ns.yleiselle rannalle nakuilemaan,senhän normaali ihminen tietääkin.


      • Tsamadou
        Nudet kirjoitti:

        Jassu vaan sinullekin.Olen itse käynyt Kreikan eri saarella yli 30 vuoden ajan.Toki on saaria jossa EN ole nähnyt paikallisia (lue pääasiassa miehiä)nakuna rannalla.Viimeksi kesäkuussa 2 viikkoa Kosilla viettäneenä Tigakin rannan läheisyydessä olevalla rannalla voi bongata kreikkalaisia nakuna,ainakin puhuivat kreikkaa.Naispuolisia on vähemmän,mutta kyllä heitäkin olen tavanut useampia vuosien varrella.Joten varmaankin ns."vanha kansa" ei varmaankaan pidä näkemästään.Eikä tietenkään kannatakaan mennä ns.yleiselle rannalle nakuilemaan,senhän normaali ihminen tietääkin.

        Samoksella on ainakin yksi nakuranta.Bussilla pääsee Vathin kaupungista aivan rannan tuntumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe