Sain tänään ilmoituksen että tilini on jäädytetty kuulemma agressiivisen seuraamisen vuoksi.Syynä myös että osa käyttäjistä väittivät että olin roskapostityyppiä..Miten siinäkin joku rajakin kuinka monea seuraa ? Yhdellä käyttäjällä oli yli 1.000 seurattua eikä häntäkään oltu jäädytetty..Vai pitääkö olla varovaisempi vain ja lopettaa seuraamiset ?
Just..
2
210
Vastaukset
- ei kiinnosta
Voi herttinen sentään.
Liityin twitteriin joku aika sitten. Pahuksen inhottavaa, kun twitterin viestejä joutuu tyhjentämään vähänväliä. "seuraa, seuraa" lähetellään ehdotuksia koko ajan. Ei kiinnosta sitten pätkääkään seurata ketään tyhjänpäiväistä julkkista. Minulla on oma ja paljon parempi elämä ilman kenenkään seuraamisia.
Hyvästi twitter! - 15+20
No älä sit tuu vittuileen tupakkihenkinees jos ei kiinnosta randomi
Mä ainakin tekisin sillee että seuraa takas vaan niit jotka ite seuraa sua:) ettet saa uutta varoitusta\jäädytystä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614297
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373120Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452287
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52049- 221974
- 1881831
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941526Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368