Sain tänään ilmoituksen että tilini on jäädytetty kuulemma agressiivisen seuraamisen vuoksi.Syynä myös että osa käyttäjistä väittivät että olin roskapostityyppiä..Miten siinäkin joku rajakin kuinka monea seuraa ? Yhdellä käyttäjällä oli yli 1.000 seurattua eikä häntäkään oltu jäädytetty..Vai pitääkö olla varovaisempi vain ja lopettaa seuraamiset ?
Just..
2
271
Vastaukset
- ei kiinnosta
Voi herttinen sentään.
Liityin twitteriin joku aika sitten. Pahuksen inhottavaa, kun twitterin viestejä joutuu tyhjentämään vähänväliä. "seuraa, seuraa" lähetellään ehdotuksia koko ajan. Ei kiinnosta sitten pätkääkään seurata ketään tyhjänpäiväistä julkkista. Minulla on oma ja paljon parempi elämä ilman kenenkään seuraamisia.
Hyvästi twitter! - 15+20
No älä sit tuu vittuileen tupakkihenkinees jos ei kiinnosta randomi
Mä ainakin tekisin sillee että seuraa takas vaan niit jotka ite seuraa sua:) ettet saa uutta varoitusta\jäädytystä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427