No niin tietäjät,olen ostamassa kameraa kaksi vaihtoehtoa Canon SX 20 IS,Pentax K50 hinta on aika lailla sama.olen täysin aloittelija.
Vastaukset 5
- gadf
Käytetty pokkari vs uusi järkkäri? Vai tuliko tuohon typo?
- can/pen.2
uusi järkkäri..
Powershot SX20 IS on vuoden 2009 malli. Ei sitä oikein voi suositella kellekään enää ellei nyt saa 50 erlla ja tarvitse superzoomia satunnaiseen kuvaamiseen. Jotenkin olisi hyvä kirjoitta hieman laajemmin.
Yleisesti on mahdotonta vastata kahdesta varsin erilaisesta kamerasta kumman ottaa, ellei tiedä jotain tarkempaa tarpeista.- on aikalailla sama
Osta se kummalla haluat kuvata.
Kameran merkitystä liiotellaan älyttömästi. - Tämä Runkkaava
Olympus-Provokaattori on omasta mielestään Paras kuvausvälineiden asiantuntija, sehän voi suositella sinulle kunnon kameraa, itsehän hyypiö kuvailee äidiltään lainaamallla vaaleanpunaisella ixuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3541302Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4061165- 102915
- 82837
- 78822
- 82756
- 51734
- 104725
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690- 37686